ایران برگر

شماره های تماس:

09170917245
07132277776

به مدیریت:ایمانی

 

 

?عرضه بهترین و لذیذترین برگرها در فست فود ایران برگر

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

?اصلیت و پیدایش همبرگر را  می توان مربوط به شهر هامبورگ آلمان دانست. آلمانی ها در ابتدا با استفاده از گوشت گاو، به تهیه همبرگر پرداختند. در قرن نوزدهم با مهاجرت آلمانی ها به آمریکا، این فست فود لذیذ معروف شد. در همبرگر از دو تکه نان گرد و گوشت چرخ کرده استفاده می شود. البته امروزه همبرگرهای دو طبقه و سه طبقه نیز در رستوران ها و فست فود ها سرو می شوند و محبوبیت ویژه ای در بین مردم دارند.

?از سس های مختلفی در تهیه همبرگر استفاده می شود، مانند سس هایی بر پایه گوجه فرنگی و مایونز. البته انتخاب سس ها با توجه به نوع همبرگر ها صورت می پذیرد و برای هر ذائقه و سلیقه ای سس متفاوتی در همبرگر ها وجود دارد. سس خردل، سس تند، سس دودی و سس پنیر دار از جمله سس های محبوب و معروف در تهیه همبرگر ها می باشند.

?برای افرادی که نگران کالری غذا هایشان هستند، همبرگر رژیمی پیشنهاد می شود. در همبرگر رژیمی می توانید از پنیر های رژیمی و سس کم کالری استفاده نمایید.

?انواع همبرگر?

?در ساندویچی ها و رستوران ها، همبرگر های مختلفی سرو می شوند. چیز برگر ها نوعی از همبرگر ها بوده و با توجه به مواد به کار برده شده در آن ها نام گذاری شده اند. در همبرگر های ممتاز از حداقل ۶۰ درصد گوشت استفاده می شود اما در همبرگر معمولی حداقل ۳۰ درصد گوشت مورد استفاده قرار می گیرد.

?مواد اولیه همبرگر ها شامل گوشت، سویا، آرد سوخاری، روغن، نمک و ادویه می باشد. برای درست کردن همبرگر ها می توانید از نان هایی مانند نان جو و نان کنجد دار استفاده کنید.

?همبرگر سبزیجات سوئیسی
?برگر ترکی
?همبرگر گوشت گوساله
?همبرگر آسیایی
?همبرگر مخصوص
?همبرگر مرغ به روش گریل
?همبرگر مک دونالد
?رویال برگر
?همبرگر ایتالیایی
?دوبل چیز برگر
?همبرگر مرغ سوخاری
?برگر ذغالی
? همبرگر کبابی با پنیر
? قارچ برگر
?همبرگر با گوشت شتر مرغ چرخ شده
?برگر دودی

 

 

 

برگر , ایران برگر , ایران برگر شعبه گاز شیراز , انواع برگر , چیز برگر , همبرگر ایتالیایی , برگر ترکی , رویال برگر , قارچ برگر , برگر ذغالی , همبرگر مخصوص , قیمت انواع برگر در شیراز , انواع فست فود , فست فود ایران برگر در شیراز ,