Address & Contact

Our Address

بازار تهران

Telephone

طراحی اینه لوزی تراش جورچین تراش دار تراش اینه قدی دکوراتیو پازلی دیواری ازادی

▪️ آینه ماده ای شفاف است که خاصیت رفلکتیو تصاویر را داراست .استفاده از شیشه برای آینه تراش دار دیواری ، تحولی در صنعت شیشه سازی بود .

✳️ آینه تراش خورده

▪️ آینه تراش دار دیواری ، نوعی از آینه است که با ابزار تراش کناره های آن تراش خورده است . این امر به دلیل صیقل دادن لبه های آینه است . که هم زیبا و زاویه دار شود . و هم ایمن و غیر آسیب رساننده باشند . علاوه بر آن با دستگاه های cnc بر روی سطح آینه نیز خط هایی تراش داده می شوند . که روی آینه طرح های متنوعی را با تراشیدن نقش می زند

✳️ آینه لوزی تراش خورده

▪️آینه تراش خورده لوزی، آینه ای است که با استفاده از دستگاه تراش به شکل لوزی در آمده است. گاهی شکل لوزی با استفاده از قطعات تکه تکه آینه و کنار هم قراردادن ساخته می شود. گاهی نیز منظور از آینه لوزی تراش خوره، آینه ای است که با طرح لوزی برش داده شده است. در هر صورت استفاده از آینه لوزی برای طراحی مینیمال فضای داخلی مناسب است. آینه های لوزی انواع بسیاری دارند.

✳️ آینه دکوراتیو

▪️ آینه دکوراتیو هر مدل آینه ای است که برای دکوراسیون و تزیین فضاهای داخلی به کار می‌رود. آنها در میان انواع شیشه‌های دکوراتیو ساختمانی یکی از بهترین ایده‌‌ها برای طراحی دکوراسیون در فضاهای داخلی ساختمان است که در عین سادگی و اشغال فضای کم، چهره کاملا مدرن و تر و تمیزی به قضای شما می‌دهد.

✳️ آینه جورچین

▪️ آینه جورچین بر اساس مدل های گوناگون و بنا به نیاز مشتری قابل اجرا می باشد که بتوان در انواع دکوراسیون از آن استفاده کرد. آینه کاری با استفاده از این روش یکی از بهترین انواع آینه دکوراتیو محسوب می شود که امروزه بسیاری از طراحان و معماران داخلی برای افزایش جلوه محیط از آن استفاده می نمایند.

▪️ با توجه به این که آینه نور را منعکس و بازتاب می نماید ، گزینه مناسبی برای محیط هایی با نور طبیعی کم می باشد که با خرید آینه دکوراتیو در انواع مختلف آن مانند آینه پازلی علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضای مورد نظر و افزایش زیبایی ، سبب انعکاس نور در محیط و در نتیجه روشن شدن بیشتر فضا می شود.

مدیریت : آزادی

طراحی اینه لوزی , تراش ,  جورچین  , تراش دار  , تراش اینه قدی  , دکوراتیو ,  پازلی  , دیواری ازادی در بازار تهران ,