باربند سازی علی پنجه طلا

✅ ساخت انواع باربند ، کفی و گارد عقب و بغل وانت✅

✅ ساخت، فروش و پخش کفی، باربند فلزی، فایبرگلاس، چادری ✅

✅ انواع کفی فلزی و فایبرگلاس خودروهای باری

✅انواع باربندهای کانتینری

✅انواع باربندهای توری و چادری، انواع سپرهای آهنی و ناودانی نیسان، مزدا، تویوتا، پاترول

✅انواع باربندهای اسپرت، تعمیرات و رنگ کاری تمامی‌باربندهای کارکرده و پوسیده

✅ تضمین کیفیت و گارانتی

خدمات پس از فروش کامل و گارانتی چند ساله کالا

✅ قیمت مناسب

قیمت و کیفیت را مقایسه کنید و خوددتان قضاوت کنید.

✅ تکنولوژی مدرن

استفاده از ابزار و تکنولوژی‌‌‌های مدرن در صنعت کابین خودرو

✅ تنوع محصولات

دارای متنوع ترین محصولات و خدمات کابین خودرو

 

✅ خودروهای مختلف ظرفیت متفاوتی برای جابه‌جایی وسایل دارند. غیر از ماشین‌هایی مانند پیکان وانت و وانت آریسان که برای حمل بار ساخته شده‌اند، ماشین‌های سواری صندوق محدودی دارند و تعدادی هم بدون صندوق‌اند. گاهی لازم است برای اینکه بتوانید بار و وسایل بیشتری را جابه‌جا کنید از باربند خودرو استفاده کنید. باربند وسیله‌ای است که شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارد و ساخت این وسیله بر اساس ساختار ماشین اتفاق می‌افتد.

✅ شرکت‌های تولیدی باربند خودروی زیادی وجود دارند که هرکدام برای ماشین‌های مختلف باربند یا صندوق باربند خودروی مخصوص می‌سازند. باربندهای صندوقی هم مانند سایر باربندها روی سقف ماشین نصب می‌شود و مزیتی که دارد این است که مانند چمدان وسایل را خود حفظ می‌کنند و برای حمل چوب اسکی هم مناسب‌اند. البته قطعاً اگر بخواهید باربند را برای حمل دوچرخه استفاده کنید باربند جعبه‌ای کاربرد خاصی نخواهد داشت و بهتر است باربندهای میله‌ای را استفاده کنید.

✅ نکته‌ی دیگری که علاوه بر کاربردی که باربند برایتان دارد باید به آن توجه کنید این است که باید باربندی مناسب ساختار خودروی خودتان انتخاب کنید. برای مثال باربند پژو پارس با باربند دنا و باربند ماشین‌های اسپرت متفاوت است. برای خودروهایی مانند پراید باید بازوی باربند یا میل وسط باربند مناسب تهیه کنید و برای هر خودروی دیگری هم باید باربند مناسب خودش را نصب کنید. برای مثال برای خودروی سانتافه باربند مناسبی ساخته شده که طرح آن با خودرو متناسب است، شرکت نیسان نیز برای خودروی رونیز باربند مخصوص و همچنین نردبان تک پله‌ای که با طراحی آن همخوانی دارد طراحی کرده است.

✅ افرادی که ماشین‌های آفرود سوار می‌شوند هم معمولاً برای سفرهای خود نیاز به حمل بار زیادی دارند و درنتیجه داشتن یک باربند مناسب که فضای کافی ایجاد کند، برایشان ضروری است. به‌خصوص ماشینی مانند پاترول که فضای صندوق مستقلی زیادی ندارد، نیازمند طراحی فضای کافی برای حمل بار است.

✅ به‌طورکلی باربندی که تهیه می‌کنید باید ایمن باشد و قابلیت این را داشته باشد که کاملاً در جایش محکم شود و از لوازم شما محافظت کند. باید باربندی تهیه کنید که در سرعت بالا دچار مشکل نشود و اگر مدل صندوقی را تهیه کرده‌اید تا حد خوبی در برابر ضربات مقاوم باشد. همچنین جنس باربند باید به شکلی باشد که به‌سرعت دچار هوازدگی، زنگ زدگی یا خوردگی نشود.

مدیریت : علیرضا عبداللهی

 

 

 

 

ساخت انواع تاب و سرسره فلزی برای ویلا ها باغها

 

ساخت انواع گاری کارگری شهرداری

 

ساخت انواع سطلهای زباله از660لیتریو770لیتری و1100لیتری برای شهرداری‌ها ودهیاریها

 

کفی عقب فوتون , کفپوش فوتون , لاینر فوتون , کابین فایبرگلاس , اتاق فایبرگلاس وانت پیکان , باربند فلزی , باربند آریسان , باربند پراید ,