بازرگانی واردات گاز کمپرسور یخچال و کولرگازی سیما تجارت نامدار اروند

🌀 واردات انواع کالا شامل : دستگاههای ماشین سازی،لوازم ورزشی،لوازم آشپزخانه،ابزارالات برقی و دستی،ابزارالات استوک،لوازم بهداشتی ساختمانی و شیرالات بهداشتی 🌀

🌀«کمپرسور گاز» (Gas Compressor) دستگاهی مکانیکی است که از طریق کاهش حجم، فشار گاز را افزایش می‌دهد.فشرده‌سازی گاز به طور طبیعی باعث افزایش دمای آن می‌گردد .کمپرسورها از این لحاظ که فشار سیال را افزایش داده و باعث حرکت سیال داخل لوله می‌شوند مشابه پمپ‌ها هستند.

09167000414
جهت دسترسی به تلگرام و واتساپ با این شماره هماهنگ شوید
⭐ ترخیص انواع کالا ازگمرکات ⭐
⭐دارای مجوز رسمی واردات کالا از منطقه آزاد
دارای کارت بازرگانی رسمی از اتاق بازرگانی و صنعت و معدن⭐
حمل دریایی و زمینی ترخیص کالا و ارسال به تمام نقاط کشور

🌀از آنجا که گازها قابل فشرده‌سازی به شمار می‌روند، کمپرسور می‌تواند حجم گاز را کاهش دهد؛ این در حالی است که مایعات نسبتا غیر قابل تراکم هستند و از یک پمپ انرژی مورد نیاز را دریافت می‌کنند.پمپ در سیالات تراکم‌ناپذیر منجر به جریان یافتن سیال در خطوط لوله می‌گردد.

✅ گاز یخچال چیست؟

🌀گاز یخچال سیالی است که عمل خنک سازی را در یخچال های معمولی، فریزر و صنعتی بر عهده دارد. این گاز می تواند از ترکیب چند گاز شیمیایی یا یک گاز واحد تهیه شده باشد. هر یخچال به کمک یک سیکل تبریدی (چرخه فشرده سازی بخار) عمل خنک سازی را انجام می دهد. به این شکل که سیال مبرد در حالت گازی وارد کمپرسور یخچال می شود. سپس در داخل کمپرسور فشار سیال بالا رفته و گرمای زیادی را دریافت می‌کند.

🌀سپس این گاز که در حالت فوق داغ قرار دارد، درون لوله های کندانسور به جریان در آمده، با از دست دادن دما به حالت مایع در می آید. پس از آن سیال مبرد با عبور از یک شیر فشار شکن، آمادۀ ورود به داخل محفظۀ یخچال یا همان اواپراتور می گردد. با عبور سیال از شیر فشار شکن، فشار آن کاهش یافته و در حالت مایع اشباع یا فوق سرد وارد اواپراتور می شود.

🌀با چرخش سیال مبرد در داخل اواپراتور، گرمای داخل محفظۀ یخچال دریافت شده و عمل خنک سازی انجام می شود. سیال مبرد نیز با دریافت گرمای داخل یخچال دوباره به گاز تبدیل می شود. این مبرد می تواند یکی از انواع گازهای CFC (همان گاز فریون) باشد یا اینکه ترکیبی از این گازها را در خود داشته باشد. انتخاب نوع این گاز بستگی به نحوۀ طراحی شرکت، نوع کمپرسور و کارایی یخچال دارد.

✅ کمپرسور کولر گازی چیست و چه وظیفه ای دارد ؟

🌀سیستم های خنک کننده و کولر گازی از اجزایی دقیق و مختلف تشکیل شده است که پروسه و نتیجه نهایی همه اجزاء تشکیل شده ایجاد و راحتی و خنک کنندگی فضای مورد نظر شما می باشد . هر بخشی از یک کولرگازی وظیفه و اهمیتی دارد اما برخی از این قطعات مستلزم توجه ویژه ای هستند ، یکی از این قطعات کمپروسور یک دستگاه است که اساسا قلب یک کولر گازی محسوب می شوند .

🌀یک سیستم تهویه مطبوع بدون کمپروسور نمی تواند کار کند چون وظیفه اصلی یک کمپروسور کمپرس و متراکم کردن گاز مبرد می باشد ، توجه به قدرت و ساختار آن بسیار مهم و حیاطی است چون وجود یک کمپروسور بی کیفیت سیکل خنک کنندگی کمتر را در پی خواهد داشت .

✅ مبانی کمپروسور :

🌀کمپروسور قطعه اصلی یک کولر گازی محسوب می شود این کمپروسور باید در فضای باز قرار گیرد و وظیفه آن این است که مبرد مورد نیاز برای انتقال از طریق کویل های یونیت های داخلی و خارجی و همچنین متراکم کردن و کمپرس کردن گاز مبرد و همچنین استفاده از انرژی به مبرد را به گردش بگزارد .

مدیریت :آقای مجید کاوه گوئی

 

09167000414
09011686627

 

گاز یخچال قیمت , اسم گاز یخچال , انواع گاز یخچال , خرید گاز یخچال , علائم کمبود گاز یخچال ,