فروش انواع کولرگازی ، یخچال و لباسشویی و ظرفشویی

?شماره ثبت شرکت :۳۴۸۷۶

✅فروش انواع کولرهای گازی و یخچال خانگی

✅فروش انواع لباسشویی و ظرفشویی

✅فروش انواع لوازم خانگی

✅خدمات پس از فروش کولر های گازی

✅فروش انواع پمپ آب و کف کش های صنعتی

?بدون شک رشد تکنولوژی و تولید لوازم خانگی های جدید و متنوع، زندگی های امروزی را با تحولی عظیم و شگفت همراه کرده است. تحولی که نه تنها منجر به افزایش سطح رفاه و آسایش آن ها شده است، بلکه شکل و شیوه جدیدی به زندگی روزمره افراد بخشیده است. لوازمی که با افزایش سطح بهداشت و بهبود کیفیت تغذیه های عمومی از اهمیتی بیش از پیش برخوردار گشتند.

?اهمیتی که سبب گشت تا روز به روز شاهد گستردگی لیست لوازم های خانگی باشیم. اما لازم است به یاد داشته باشید آنچه که در انتخاب و خرید لوازم خانگی باید بدان توجه نمایید نوع نیازمندی های شما و البته میزان بودجه مورد نظر شما برای خرید و تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز می باشد. لوازمی ضروری که با افزایش سطح رفاه موجب آسایش و آرامش بیش از پیش افراد می شوند.

?امروزه انواع کولر گازی و اسپلیت یونیت ها از پرطرفدارترین و متداول ترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای تأمین سرمایش (و بعضاً همراه با گرمایش) در محیط های مختلف مسکونی، اداری و … مورد استفاده گسترده قرار می گیرند.

?در روز های گرم تابستان مخصوصا در مناطق گرم و شرجی، کولرگازی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم به حساب می آید.از طرفی سیستم فیلترینگ هوا در کولرهای گازی موجب می شود تا هوای محیط از هرگونه آلودگی و آلاینده پاکسازی شود و به همین دلیل برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند بسیار گزینه ی مناسبی می باشد چراکه علاوه بر خنک کردن هوا همزمان فرآیند استرلیزه سازی هوا را نیز انجام می دهد و دیگر نیازی به استفاده از فیلترهای هوا نمی باشد.

به مدیریت : آقای لهراسبی

 

 

 

 

فروش لوازم خانگی ,  لوازم خانگی , بازرگانی فروش لوازم خانگی و صنعتی پمپ آب لهراسپ , بازرگانی فروش لوازم خانگی در نوشهر , کولر گازی , یخچال خانگی , باسشویی , ظرفشویی ,