Address & Contact

Our Address

ارومیه، میدان خشکبار،کوچه درویش،پلاک ۴۷

Telephone

بازرگانی و تولیدی انواع مغز و خشکبار یاشیل یاپراق

💠 درباره ما:

گروه تولیدی بازرگانی یاشیل یاپراق از ۹۴بصورت حرفه ای وعلمی در صنعت خشکبار وارد شده وداشتن تخصص دراین زمینه باعث شده دربازار های داخلی نام نیکی رو به ارمغان بیاورد،آیت مجموعه به مدیریت مهندس عقابی که کارشناس کشاورزی هستند ،محصولات تأمینی این مجموعه از باغاتی که تحت نظارت جناب مهندس هستند تأمین وپروسه تولید از صفر تا صد در دست خودمان است واز سموم شیمیایی برای جلوگیری از آفات وبیماریها استفاده نمی شود وبرای به عمل آمدن محصولات اورگانیک از سموم وافات کش های استفاده می‌شود که تمامآ پایه ومنشآ گیاهی داشته ومحصولاتی که توسط مجموعه ما وارد می‌شود تمامآ با برگه آنالیز واستانداردهای اروپا وارده مجموعه ما شده وسپس به بازار عرضه میشود واقدامات سورتینگ وهمچنین در حوزه تولید وتجارت خشکبار باطیف متنوعی از بهترین محصولات فرآوری شده در تأمین برای مشتریان داخلی وتأمین برای صادرات بازارهای جهانی خشکبار فعالیت می کنیم.

⚡️ مغزهای خوراکی

🔸 آجیل، مغزهای خوراکی و خشکبارها از جمله مفید ترین و غنی ترین مواد خوراکی به شمار می آیند. این مواد خوراکی کالری بالایی دارد و میتوانند برخی از نیاز های اساسی بدن انسان را برطرف نمایند. در این مقاله به بررسی انواع مختلف مغزهای خوراکی، دانه ها، خشکبار و خواص آن ها پرداخته ایم.

🔸 آجیل ها تنوع بسیار زیادی دارند. از جمله آجیل شور، آجیل شیرین، آجیل مشکل‌گشا، چهار مغز و… . انواع مختلف مغزهای خوراکی در هر یک از این آجیل ها به کار گرفته میشود. برخی از این مغز ها شامل پسته، گردو، فندق، بادام و … از جمله این مغزها به شمار می آیند. بسیاری از مطالعات به این واقعیت اشاره دارند که افزایش مصرف آجیل با سلامتی مرتبط است. به عنوان مثال، مصرف انواع آجیل به کاهش فشار خون، کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند.

💠 از انواع مختلف آجیل و خشکبار می توان به:

🔸 پسته
🔸 فندق
🔸 گردو
🔸 بادام زمینی
🔸 بادام هندی
🔸 بادام درختی
🔸 کشمش
🔸 مویز
🔸 توت خشک
🔸 انواع آلو
🔸 قیسی
🔸 میوه خشک
🔸 و انواع متعدد دیگر….

🔰 اشاره نمود. مصرف آجیل و خشکبار برای همه افراد ضروری بوده و پیشنهاد می شود به طور روزانه در اندازه مناسب از این مواد خوراکی و تنقلات مفید استفاده نمایید چرا که بسیار مفید برای بدن انسان می باشد.

🌀 تولیدی انواع مغز و خشکبار

⚜️ تولیدی خشکبار از جمله مهم ترین شرکت های عرضه کننده مواد غذایی در ایران است. کلیه میوه های خشک شده و برخی از مغزها در گروه خوراکی های خشکباری قرار می گیرند.

⚜️ خشک کردن میوه از دیرباز بین اقوام مختلف رایج بوده است. امروزه انواع میوه های خشک شده موجود در بازار به همراه تعدادی از مغز دانه ها خشکبار نامیده می شود. لازم به ذکر است؛ که خشکبار به کلی از آجیل متمایز است. هر چند که معمولاً این دو واژه را در کنار هم به کار می برند.

🔸 مهم ترین موارد مصرف خشکبار در ایران عبارتند از:

🔹 به صورت مخلوط و ترکیب با آجیل ها
🔹 برای پذیرایی از مهمانان
🔹 به عنوان یک خوراکی مغذی و تقویت کننده
🔹 به عنوان میان وعده
🔹 به عنوان تنقلات در زمان تفریح

لازم به ذکر است؛ که خشکبار دارای ارزش غذایی فوق العاده ای بوده؛ و بخش قابل توجهی از خواص میوه را در خود دارند.

✨ خواص انواع خشکبار

✳️ محصولات خشکبار برای سلامتی بدن بسیار مفید هستند. در بسیاری از آن‌ها فیبر زیادی وجود دارد که برای تنظیم کردن دستگاه گوارش و روده‌ها بسیار سودمند هستند. همچنین مصرف خشکبارها به هضم غذا کمک زیادی می‌کند. بسیاری از نمونه‌های خشکبار دارای مواد مغذی مثل مواد معدنی، ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و چربی‌های اشباع‌نشده و سالم هستند.

✳️ با مصرف آن‌ها می‌توان به بهبود عملکرد قلب و عروق و همچنین افزایش عملکرد مغز یا تنظیم قند خون و کاهش فشارخون کمک کرد. استفاده از انواع خشکبار تأثیر زیادی در کاهش کلسترول و پیشگیری از بروز انواع سرطان‌ها دارد. خشکبارها به دلیل داشتن فسفر سرشار در ساخت استخوان‌ها و دندان‌ها بسیار مؤثر هستند. وجود منبع سرشار از منیزیم در آن‌ها موجب شده است تا مصرف انواع خشکبار برای ایجاد تعادل در عملکرد ماهیچه‌ها و اعصاب سودمند باشد. وجود اسید لینولنیک در دانه‌های خشکبار موجب شده تا مصرف این دانه‌ها برای سلامت پوست و ایجاد تعادل هورمونی مفید واقع شود.

به مدیریت : مهندس عقابی

 

 

بازرگانی و تولیدی انواع مغز و خشکبار یاشیل یاپراق در ارومیه , بازرگانی و تولیدی انواع مغز , خشکبار یاشیل یاپراق در ارومیه , تولیدی انواع مغز و خشکبار در ارومیه , بازرگانی مغز و خشکبار در ارومیه  , مغز و خشکبار یاشیل یاپراق , قیمت انواع خشکبار و فواید انواع مغز و خشکبار ,