بازسازی و طراحی داخلی دکوراسیون کفپوش و کناف شرکت افرا

بازسازی طراحی داخلی دکوراسیون شرکت افرا
💠گاهی هم بخشی از دکور خانه آسیب می‌بیند و نیاز به رسیدگی دارد. در هر صورت راه مقرون‌به‌صرفه‌ای که پیش روی شماست یک چیز است: بازسازی دکوراسیون داخلی. با بازسازی و طراحی داخلی، خانه شما از اول نو می‌شود و تغییری که همیشه دنبالش بودید را می‌توانید به دست بیاورید. البته همه این‌ها منوط به این است که کار را به دست تیمی کاردان بسپارید.

نکات مهم در بازسازی دکوراسیون داخلی

در بازسازی و دکوراسیون داخلی نکاتی وجود دارد که بهتر است رعایت کنید تا هم ظاهر زیباتری بسازید و هم خیالتان از دوام و کیفیت کار راحت باشد:

🔹هرگز به دلیل قیمت پایین از متریال بی‌کیفیت استفاده نکنید، در ابتدا هزینه کنید تا پس از اتمام بازسازی از پیش آمدن هزینه‌های جانبی جلوگیری کنید.
🔸رنگ‌های روشن و شاد فعالیت ذهنی شما را افزایش می‌دهد و به طور مستقیم بر روحیه و انگیزه شما موثر است.
🔹اگر از تابلوهای هنری استفاده می‌کنید آن را هم‌ارتفاع با چشم‌تان به دیوار آویزان کنید.
🔸هر قسمت از دکور را که دوست دارید بیشتر و جزئی‌تر دیده شود نورپردازی موضعی کنید.
🔹در فضاهای کوچک از کاغذدیواری استفاده نکنید. اگر مجبور به این کار شدید سعی کنید کاغذدیواری شما بدون طرح بوده و رنگی روشن داشته باشد.
🔸پرده‌های سبک و ساده و روشن نور طبیعی بیشتری به فضای شما می‌رسانند.
🔹معجزه آینه را در دکوراسیون فراموش نکنید. آینه عمق بیشتری به فضای شما می‌دهد و به اکسسوری‌ها و لوازم مورد علاقه شما بازتاب زیبایی خواهد بخشید.

💠بازسازی و دکوراسیون داخلی هم به جذابیت بصری خانه شما کمک می‌کند و هم لایف‌استایل شما را بهبود می‌بخشد. شاید پررنگ به نظر نیاید اما دیزاین خانه شما، رنگ‌های به‌کاررفته در آن، دکوراسیون شکیل و چشم‌نواز و طرح کلی منزل اثر فوق‌العاده‌ای بر روی خلقیات و جوشش اهالی خانه است. اما در این مسیر باید با دانش و تخصص قدم برداشت و با در نظر گرفتن سلیقه ساکنین منزل، کار کلی را به دست افراد خبره سپرد.

گروه طراحی داخلی شرکت افرا با استفاده از سبک‌های به‌روز دنیا و با در نظر گرفتن حداقل بودجه مالک، رضایت کامل مشتری را جلب خواهند کرد.
مدیریت:علی داوودی

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

دکوراسیون داخلی پذیرایی , بازسازی و طراحی داخلی دکوراسیون , بازسازی کناف شرکت افرا در تهران ,