ضایعات زمین پاک اسدی

♦️ضایعات زمین پاک اسدی خریدار انواع ضایعات شرکت ها و کارخانه ها و شهری
♻️ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♻️
♦️ضایعات نایلون (پالتی، فروشگاهی، شرکتی، بیرنگ و رنگی)
♦️ضایعات صنعتی و قطعات(abs,pvc,پلی کربنات،پلی امید، استافوم)
♦️گالن، دبه، بشکه، سطل، سبدی، پالت، قرقره
♦️بطری، ظروف یکبارمصرف، طلق
♦️ضایعات الیاف، گونی، جامبو، طناب، تسمه، رول
♦️ضایعات تولیدی کلوخه و پادستگاهی
♦️لوله پلیکا، لوله ابیاری، نوارابیاری شلنگ و….
♻️ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♻️
♦️خرید از تمام شهرها پرداخت و تسویه روی باسکول و طی توافق

♻️ ضایعات پلاستیک از بازیافت تا پتروشیمی 
♻️ ضایعات آهن ، فلز ، مس ، چدن ، آلومینیوم 
♻️ تامین و صادرات محصولات پالایشگاهی 
♻️ پتروشیمی ، شیمیایی ، محصولات دامی ، کشاورزی 
♻️ تامین و صادرات 

?خرید و فروش مواد پلیمری
?خرید و فروش مواد پلیمری و پلاستیک
?پلی اتیلن پلی کربنات ، پلی پروپیلن ، پلی آمید
?تامین مواد اولیه تولید ( مواد نو تا بازیافتی) گرانولی، کندری ،پرک، آسیابی ،زنده

? ضایعات یکی از مفاهیمی است که روزانه با آن سرو کار داریم و از آن استفاده می کنیم. ضایعات خانگی، لوازم مستعمل خانگی، ضایعات فلزی، بازیافت، محیط زیست، نخاله ساختمانی، تفکیک زباله وغیره واژگانی است که روزمره می شنویم. اما وقتی دقیق‌تر می‌شویم و معنی ضایعات را از خود می‌پرسیم دچار ابهام می‌شویم و این سوال پیش می‌آید که ضایعات دقیقا چیست و دسته بندی آن چگونه انجام می‌شود.

? ضایعات در لغت به معنی جمع ضایعه و ضایع است که کلمه ای عربی است. و در فارسی برای آن معادل پسمان­ها پیشنهاد شده است که چندان متداول نیست و عموم مردم از همان واژه ضایعات استفاده می‌کنند.

♻️ ما 4 نوع ضایعات داریم که شامل:

1.ضایعات فلزی و غیرفلزی

2.ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی

3.ضایعات صنعتی

4.ضایعات خانگی

1.ضایعات فلزی و غیرفلزی و انواع آن

الف) ضایعات فلزی: تقریبا به هر شی فلزی که دیگر کاربری خود را از دست داده و به عبارتی عمرش به پایان رسیده است ضایعات فلزی گفته می شود. ضایعات فلزی شامل آهن، استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، مفرغ، سرب، آلومینیوم و روی و سایر فلزات است.

ب) ضایعات غیر فلزی: این دسته شامل هر گونه شی غیرفلزی است. که کارکرد اصلی خود را از دست داده است. در این دسته موارد بسیاری جای می گیرند از جمله پلاستیک، کاغذ و کارتن، نخاله های غیرفلزی ساختمان از قبیل سنگ و گچ و سرامیک، شیشه ، لاستیک، مواد شیمیایی، روغن، ضایعات کشاورزی و ….. حتی نان خشک هم در این دسته جای می گیرد.

⚡️ با فروش ضایعات به کارشناسان قابل اعتماد دپوچی بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم⚡️

2.ضایعات الکترونیکی والکتریکی و غیرالکترونیکی و انواع آن

?در یک دسته بندی دیگر می توان ضایعات را به دو دسته ضایعات الکترونیکی و الکتریکی و غیرالکترونیکی تقسیم بندی کرد:

الف) ضایعات الکترونیک و الکتریکی: هر وسیله ای الکترونیکی و الکتریکی که کارکرد خود را از دست داده و مستعمل شده است . در این گروه جای می گیرد. موبایل، قطعات کامپیوتر، تلویزیون، رادیو، سیم و کابل و باتری و سایر وسایل برقی خونگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال ، کولر وغیره در این گروه قرار می گیرد.

ب ) ضایعات غیرالکترونیکی: سایر ضایعات که جز دسته الکترونیک و الکتریکی قرار نمی گیرد را غیرالکترونیکی می گویند.

3.ضایعات صنعتی و انواع آن

♻️ دسته بندی دیگری که وجود دارد ضایعات منزل و صنعتی است:

♻️ ضایعات صنعتی: ضایعاتی که در واحدهای صنعتی و تولیدی ایجاد می شود و شامل مواد شیمیایی، فلزات، مواد پلاستیکی ، تولیدات مرجوعی غیر مفید و … است؛ بسیاری از ضایعات صنعتی ضایعات صنعتی به عنوان مواد ساختمانی بازیافت می شود.

4.ضایعات خانگی

♻️ ضایعات خانگی: ضایعات علاوه بر محیط‌های صنعتی، در نواحی مسکونی هم وجود و هر گونه ضایعاتی که در محیط خانگی یافت می‌شود را ضایعات خانگی می گویند. بنابراین بسیاری از ضایعات فلزی، غیرفلزی، الکترونیکی و غیرالکترونیکی در این دسته قرار می گیرند.

♻️ لازم به ذکر است که دسته بندی‌های فوق مانع الجمع نیستند یعنی یک شی می‌تواند هم جزء ضایعات خانگی دسته بندی شود،هم جزء ضایعات فلزی و هم چنین الکتریکی. بنابراین ضایعات را می توان از نظر مواد به کار رفته در آن، محیطی که در آن تولید می‌شود و الکتریکی بودن یا نبودن آن دسته بندی کرد.

⚡️تفاوت ضایعات و زائدات چیست؟

?ضایعات و زائدات که در بسیاری از موارد با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. در مورد ضایعات می تواند گفت که برخی مواقع خروجی یک محصول از واحدهای تولیدی، با استاندارد در نظر گرفته شده برای آن محصول مطابقت ندارد، همین امر سبب می گردد تا آن محصول از فرآیند مدنظر کنار گذاشته شود و به عنوان قراضه یا ضایعات به فروش برسد.

?حال این نوع را می توان به عنوان مواد اولیه تولید همین محصول در نظر گرفت یا می توان آن ها را دور ریخت. اما به پسماند حاصل از مواد اولیه و دورریز که از باقی مانده برش ورق های آهنی به جا مانده اند، زائدات می گویند و دوباره قابل استفاده نیستند.

?بازیافت مواد یک منبع تازه از همان ماده تولید می کند – برای مثال کاغذ استفاده شده به کاغذ جدید تبدیل شده و یا فوم پلی استایرن را به پلی استایرن جدید تبدیل می کند. با این حال، این اغلب دشوار یا گران است (در مقایسه با تولید همان محصول از مواد خام یا منابع دیگر)، بنابراین “بازیافت” بسیاری از محصولات یا مواد شامل استفاده مجدد از آنها در تولید مواد متفاوت (به عنوان مثال، مقوا) است.

?شکل دیگری از بازیافت جدا کردن مواد خاصی از محصولات ترکیبی است که یا به علت ارزش ذاتی آنها (مانند سرب از باتری های ماشین یا طلا از تخته مدار)، یا به دلیل ماهیت خطرناک آنها (به عنوان مثال، حذف و استفاده مجدد از جیوه از دماسنج و ترموستات) می باشد.

⚡️بازیافت زباله مصرفی 

?تعدادی سیستم مختلف برای جمع آوری مواد بازیافتی از محل اصلی شان بکار گرفته می شود. سه دسته اصلی طبقه بندی جمع آوری عبارتند از:

?مراکز جمع آوری، مراکز خرید زباله و سطل های تفکیک “

?زباله های قابل بازیافت جمع آوری شده و تحویل به یک مرکز جمع آوری منتقل می شوند، انواع مختلف مواد باید جداسازی شوند. این کار در یک سری از مراحل انجام می شود، که بسیاری از آنها شامل فرآیندهای خودکار است، به طوری که یک بار کامیون از مواد می تواند به طور کامل در کمتر از یک ساعت مرتب سازی شود. بعضی از مراکز می توانند مواد را به طور خودکار مرتب سازی کنند.

?در مرکز بازیافت انواع مواد مانند کاغذ، انواع مختلف پلاستیک، شیشه، فلزات، تکه های غذا و انواع باتری ها مرتب می شوند. در مناطقی که این مراکز وجود دارند، میزان بازیافت 30 درصد افزایش یافته است.

⚡️بازیافت زباله های صنعتی چیست؟

?اگر چه بسیاری از برنامه های دولتی در زمینه بازیافت در خانه ها متمرکز شده است، 64 درصد از زباله ها در تهران توسط صنعت تولید می شود. تمرکز بسیاری از برنامه های بازیافتی که توسط صنعت انجام می شود، مقرون به صرفه بودن بازیافت است.

?ماهیت همه جانبه بسته بندی مقوایی باعث می شود که کارتن یک زباله قابل بازیافت رایج باشد که توسط شرکت هایی که به شدت با کالاهای بسته بندی شده سروکار دارند مانند فروشگاه های خرده فروشی، انبارها و توزیع کنندگان کالاها تولید می شود.

?تولیدات شیشه، چوب، چوب خمیر و کاغذ به طور مستقیم به مواد متداول بازیافت می شوند؛ با این حال، لاستیک های قدیمی می توانند برای کسب سود توسط نمایندگی های مستقل تایر جمع آوری شده و بازیافت شوند.

⚡️بازیافت پلاستیک چیست؟

?بازیافت پلاستیک روند بازیابی ضایعات پلاستیکی یا پلاستیک زباله و بازتولید مواد به محصولات مفید است که گاهی اوقات کاملا متفاوت از حالت اولیه آنها می باشد. به عنوان مثال، این می تواند به معنای ذوب کردن بطری های نوشیدنی و سپس استفاده از آن ها آنها برای تولید میز و صندلی های پلاستیکی باشد.

⚡️بازیافت فیزیکی چیست؟

?بعضی از پلاستیک ها برای ساخت اشیاء پلاستیکی جدید ذوب می شوند؛ به عنوان مثال، بطری آب PET می تواند به پلی استر متصل به لباس تبدیل شود. یک اشکال این نوع بازیافت این است که وزن مولکولی پلیمر می تواند بیشتر تغییر کند و سطوح مواد ناخواسته در پلاستیک می تواند با هر ذوب مجدد افزایش یابد.

⚡️بازیافت شیمیایی چیست؟

?برای بعضی از پلیمرها، ممکن است آنها را به مونومرها تبدیل کنند. به عنوان مثال، PET را می توان با الکل و کاتالیزور مخلوط کرد و یک دی آلکیل تترفاتال تشکیل داد. دیستر ترفتالات می تواند با اتیلن گلیکول برای تشکیل یک پلیمر پلی استر جدید استفاده شود، بنابراین امکان استفاده دوباره از پلیمر خالص وجود دارد.

⚡️بررسی انواع قراضه از لحاظ زمان تولید چیست؟

قراضه حاصل از مواد اولیه آهن و فولاد به دو دسته تقسیم می شود:

?قراضه داخلی: در کل پروسه فولادسازی از قبیل ساخت شمش و محصولات فولادی این نوع قراضه حاصل می شود که در واقع هنگامی که محصولی استانداردهای کیفی نهایی را پاس نمی کند، این نوع قراضه تولید می شود.

?قراضه خارجی: این قراضه ها که خارج از مرحله تولید بر جای می مانند، خود در دو گروه قدیمی و جدید قرار دارند.قراضه صنعتی جدید، توسط تولیدکنندگان نهایی فولاد ساخته می شود. این قراضه ها کیفیت مشخصی دارند و اکثر آن ها، محصول مرحله نورد و شامل مفتول ها، صفحات زائد و برش های تولید شده توسط واحدهای صنعتی هستند.

باید توجه داشت که کیفیت اولیه محصولات در این قراضه ها حفظ می شود، اما قراضه های صنعتی قدیمی محصولات فولادی را شامل می شوند که عمر مفید کارکردی آن ها به اتمام رسیده است که شامل قراضه خودرو، اجزای ساختمانی، پل ها و قراضه های وسایل خانگی هستند.

⚡️ضایعات در بازار چطور درجه بندی می شوند؟

هر شرکتی و همچنین مجموعه ی ضایعات زمین پاک اسدی برای درجه بندی پسماندها از تعریف ویژه ای استفاده می کند ولی به طور کلی شامل موارد زیر است:

روغنی: ورق های جدیدی که دارای ضخامت کمتر از یک میلی متر هستند.

سوپر ویژه: شامل آهن آلاتی مانند ورق روغنی زنگ خورده، خرده میلگرد،نبشی و ناودانی است.

ویژه: محصولات فولادی مورد استفاده در ساختمان ها مانند تیرآهن، خرده های میلگرد با ابعاد بزرگ تر، قوطی و پروفیل مورد استفاده در ساخت در و پنجره با ضخامت زیر سانتی متر، نبشی و ناودان را شامل می شود.

درجه یک: شامل سیم و مفتول های کلافی شکل، بدنه ی موتور سیکلت و کشتی، شوفاژ و آبگرمکن برش خورده، ورق ترانس و آرمیچر بدون آلومینیوم است.

درجه دو: اگزوز و بدنه ماشین، بشکه، کمد و بدنه های بزرگ با هر ابعاد و توری مرغی در این دسته قرار دارند.

درجه سه: آهن با کم ترین کیفیت مانند حلب، سیم، اگزوز و فیلتر نسوخته را شامل می شود.

گالوانیزه: شامل لوله آب، کانال کولر و هر محصول فولادی دیگری که روکش گالوانیزه دارند، است.

آلیاژی: آهن آلاتی مانند فنرهای برش خورده و چرخ دنده که عناصر آلیاژی داشته باشند (مانند کروم و منگنز به غیر از آهن) که باعث افزایش سختی و درجه حرارت بالا می شود و انعطاف پذیری را به حد زیادی کاهش دهد.

بارهای ممنوعه: مانند ادوات جنگی و قلم جوش است.

?وارد کننده مستقیم کامیون کارکرده و صفر?
?بهترین و شناخته شده ترین برند ها?
?سفارش، پیگیری،و هماهنگی?
(۰۹۱۹۹۲۱۷۲۰۲) تماس،پیامک و واتساپ

⚡️با مناسب ترین قیمت و کمترین زمان و اعطای تسهیلات برای کمک به خریدار⚡️

?زمان تحویل برای ۱ تا ۱۰۰ دستگاه فقط ۲۰روز است
?زمان تا پلاک ملی برای ۱ تا ۱۰۰ دستگاه فقط ۳ماه
?انجام صفر تا صد به عهده ماست و بهترین شرایط را برای خریدار در نظر خواهیم گرفت
?هر کامیون تا سقف ۱ ملیارد وام ۶۰ ماهه با سود ۱۴ درصد بانکی
?انجام معامله با حواله های،سایپا
?حواله ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ و ۸۰ داریم
?حواله ۴۰ ملیون تومانی ۷۵۰ ملیون برمیداریم
?حواله ۵۰ ملیونی ۸۳۰
?حواله ۶۰ ملیونی یک ملیارد و پنجاه و ۸۰ ملیونی ۱۲۵۰
? پرداخت هزینه های ترخیص و حمل و پلاک و …. تا زمان پلاک به صورت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شغل ضایعاتی , قیمت ورق ضایعاتی , ثبت شرکت ضایعاتی , قیمت ضایعات آهن دسته دوم , قیمت هر کیلو ضایعات آهن , قیمت روز ضایعات , قیمت ضایعات برنج , قیمت ضایعات روی , بازیافت ضایعات زمین پاک اسدی در تهران , ضایعات زمین پاک اسدی , بازیافت ضایعات در تهران , ضایعات زمین پاک در تهران , خرید ضایعات در تهران , فروش ضایعات در تهران , خرید ضایعات , فروش ضایعات , قیمت ضایعات در تهران , قیمت ضایعات ,