Address & Contact

Our Address

بلوارگیلان ،خیابان ۱۵۷،ساختمان روما ،سالن زیبایی رکسانا رسولی

Telephone

اجرای بافت های روز دنیا در سالن رکسانا

✨انجام خدمات کراتین،پروتیین و بوتاکس مو✨

⚜️ آراستگی و زیبایی مو یکی از راز های جذابیت ظاهری زنان و خصوصا دختران می باشد. بافت مو یکی از ترند ها و سبک های محبوب آرایش مو ها در عصر حاضر است که خصوصا در فصل های گرم سال بسیار مورد توجه قراره می گیرد.

⚜️ بافت مو از جمله فعالیت‌هایی است که انسان‌ها برای ایجاد تنوع در ظاهر خود یا آسان‌تر کردن مدیریت موهایشان انجام می‌دهند. در بافت مو، فرد می‌تواند به استفاده از ساختار خود مو، طرح و شکل متفاوتی را روی سر خود بنا کند. مزیت بافت مو این است که بر خلاف کوتاه کردن مو، می‌توانید هر لحظه که اراده کنید، موهای خود را به حالت قبلی برگردانید. البته این مسئله در ارتباط با تمام انواع بافت مو صدق نمی‌کند. برخی از انواع بافت مو هم سخت بافته می‌شوند و هم باز کردن آن‌ها سخت‌تر است.

⚜️ انواع بافت مو
⚜️ بافت موی آفریقایی یا بافت چهل گیس

بافت موی آفریقایی معمولا روی موهای بلند صورت می‌گیرد. هر کسی که موهای بلندی دارد، احتمالا حداقل یک بار به انجام بافت موی آفریقایی روی موهای خود فکر کرده است.

برای انجام بافت موی آفریقایی، بهتر است از مقدار مناسبی مرطوب کننده مو استفاده کنید. انجام این کار به شما کمک می‌کند با راحتی بیشتری عملیات بافت مو را به پایان برسانید.

⚜️ بافت موی فرانسوی

در انواع اروپایی بافت مو، روش بافت موی فرانسوی از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این نوع از بافت مو جلوه بسیار لطیفی به موهای شما می‌دهد. بافت موی فرانسوی هم انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به بافت فرانسوی جلوی سر، فرانسوی خرگوشی و یک‌طرفه اشاره کرد.

⚜️ بافت موی ساده

بافت ساده یا همان بافت سه‌تایی یکی از راحت‌ترین مدل های بافت مو است. به دلیل راحتی، اجرای این نوع بافت مو بسیار سریع است. بافت موی ساده با استایل‌های مینیمال همخوانی مناسبی دارد و برای مهمانی‌های صمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش، میزان فشار کمی به ریشه مو وارد می‌شود. به دلیل سادگی و سرعت بالا در اجرا و باز کردن بافت، این روش بافت مو یکی از محبوب‌ترین انواع آن است.

⚜️ بافت موی تیغ ماهی

اگر قصد دارید در هر محفلی بدرخشید، بافت موی تیغ ماهی شما را از سایرین متمایز خواهد کرد. این روش بافت مو انواع مختلفی دارد و بسته به فرم صورت و بلندی موهایتان، می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. این روش بافت مو تقریبا با هر استایلی قابل استفاده است. چه یک طرفدار مینیمال باشید و چه یک ماکسیمالیست دوآتشه، لازم است برای یک بار هم که شده این روش بافت مو را امتحان کنید.

مدیریت : رسولی

 

 

آموزش صفرتاصد بافتمو و اکستنشن مو با مدرک سرتیفیکیت و فنی حرفه ای

http://baftmou.com/

http://baftmou.ir

بافت آفرو

 

 

 

 

 

انواع بافت مو  , بافت مو فرانسوی , آموزش بافت مو دخترانه , بافت مو ساده , آموزش بافت مو , مدل بافت مو جدید جلو سر ,