فروش و اجاره بالابر جک سقفی قیچی برقی و قالب ساختمانی صفدری

▪️ اجاره بالابر امروزه مطلوب تمامی سازمان‌ها است، همچنین نهادهایی که باید ارتفاعات عمودی را پوشش دهند قریب به اتفاقشان به اجاره این ماشین‌آلات روی می‌آورند.

☑️ بالابر چیست و کاربرد آن در کجاست؟

▪️ بالابرها همانند آسانسورها اما با ظرفیت و توانی مضاعف و صدالبته قیمتی به‌صرفه‌تر قادر هستند در کارخانه‌ها، ادارات، منازل و … نصب‌شده و به بالا و پایین نمودن بار و افراد بپردازند. بدین ترتیب اجاره انواع بالابر متناسب با نوعشان و کاربردهای متمایزی‌شان صورت می‌گیرد. ازاین‌رو شناخت انواع مختلف این ابزارها به‌منظور درک نوع کارایی‌شان الزامی است.

☑️ معرفی و اجاره جک سقفی

▪️ یکی از محصولات پرکاربرد در انواع پروژه های عمرانی، جک سقفی است. همانطور که از نام آن پیداست، این تجهیزات جک هایی هستند که به منظور تحمل بار وارد شده به سقف، استفاده می شوند. لازم است بدانید تقریبا برای اجرای تمام سقف ها، جهت بالا بردن استقامت و پایداری، از این محصول استفاده می کنند.

☑️ قیچی میلگرد بر یا دستگاه خم و برش میلگرد چیست؟

یکی از خصوصیات بارز بتن مقاومت بالای آن در تحمل فشار است ولی از طرفی بتن در مقابل کشش بسیار ضعیف عمل می کند. از طرفی میلگردها در کشش بسیار خوب عمل می کنند، از این رو برای تقویت بتن از قیچی میلگرد استفاده می شود که در اصطلاح به آن بتن مسلح می گویند. میلگردها برای استفاده باید به قطعات مناسب بریده یا خم شوند، دستگاهی که این کار را برای ما آسان می کند، میلگرد بر یا دستگاه برش میلگرد است. برای برش میلگرد با قطر کم از ابزار دستی می توان استفاده کرد اما جهت خم و برش میلگرد با قطر بزرگ باید از دستگاه میلگرد بر استفاده نمود. دستگاه خم و برش میلگرد باید به صورتی طراحی و ساخته شود که کار با دستگاه برای اپراتور به سادگی امکان پذیر گردیده و اپراتور نیاز به آموزش خاصی نیاز نداشته باشد. دستگاه میلگرد بر عرضه شده قابلیت خم زدن و برش میلگرد آجدار تا قطر18’20’ 25 و 32 میلی متر را دارا می باشد.

☑️ مشخصات فنی قیچی میلگرد بر برقی:

قیچی میلگرد بر برقی یا دستگاه میلگرد بر از اجزایی همچون پمپ، الکتروموتور، جک، شیردستی، شیلنگ، 4 و2 چرخ جهت جابجایی و انتقال دستگاه، پایه و تکیه گاه با مقاومت بالا ساخته شده است.

☑️ اجاره قالب

▪️ بتن ریزی یکی از مراحل مهم ساختمان سازی است که در مقاومت و استحکام بنا تاثیر مستقیم دارد. از طرفی بتن مخلوطی از شن، ماسه، آب و سیمان است و اگر از نزدیک این مخلوط را دیده باشید قطعا متوجه رقیق و روان بودن آن شده اید. همین ویژگی بتن باعث روی آوردن مهندسان ساختمان سازی به اجاره قالب بتن شده است.

▪️ با اجاره قالب و نصب آن در محیط مورد نظر، بتن در همان نقطه ثابت می‌ماند، حرکت نمی‌کند و پس از مدتی کوتاه خشک شده و مقاومت خود را بدست می‌آورد.

مدیریت  :  آقای علیرضا صفدری

شماره تماس :
۰۹۱۱۱۴۸۷۸۶۰
۰۹۰۳۵۹۷۹۶۱۹

 

 

 

 

 

قیمت اجاره بالابر نفر , اجاره بالابر آکاردئونی , کرایه بالابر برقی , اجاره بالابر هیدرولیکی , روغن کاری قیچی برقی , کاربرد , قیچی برقی خیاطی , قیمت قیچجک نگهدارنده سقف , جک سقف تیرچه ,