Address & Contact

Our Address

چهار محال و بختیاری،شهر کرد،میدان معلم کوچه ۱۰۱

Telephone

ساخت و تعمیرات بالابر هیدرولیک تابلو برق صنعتی تسلا لیفت بابایی

⚡️ بالابر هیدرولیکی نوعی آسانسور بالابر است که از دستگاه هیدرولیکی برای بلند کردن یا حرکت اشیا با استفاده از نیروی ایجاد شده در زمانی که فشار بر روی مایع در پیستون اعمال می‌شود ، استفاده می‌کند . سپس نیروی لازم برای ” آسانسور ” و ” حرکت ” ایجاد می‌ شود.


بالابر سه ایستگاه

✳️ کاربرد بالابر هیدرولیکی چیست؟

⚡️ این دستگاه کاربردی که امروزه یکی از ابزار های صنعتی فعالیت های تولیدی و صنعتی تلفقی می شود، کاربرد های بسیار متنوع و مختلفی دارد. از جمله جابجایی بار های خیلی سنگین در کارگاه ها و کارخانه جات، جابجایی افراد و محموله های مختلف در فروشگاه ها و مغازه ها، جابجایی و بالا بردن مصالح و لوازم ساختمانی در هنگام ساخت و ساز و…

⚡️ فناوری آسانسور هیدرولیک در موارد دیگری مانند جک های هیدرولیکی ، لیفت تراک ، بالابر اتومبیل و بسیاری دیگر از ماشین آلات می توان یافت. ماشین آلات می توانند از آن برای تأمین نیروی لازم برای تولید کار ، مانند جابجایی اجسام بسیار سنگین دیگر ، استفاده کنند.


تابلو بالابر خانگی

🔰🔰 تابلو برق بالابر در دو نوع مختلف وجود دارد. تابلو برق بالابر تک فاز و تابلو برق بالابر سه فاز.

✳️ تابلو برق بالابر تک فاز

⚡️ از تابلو برق بالابر تک فاز برای بارهای خیلی سنگین استفاده نمی شود. این نوع بالابر قیمت پایین تری نسبت به بالابرهای دیگر داشته و کاربرد های گسترده ای در امور ساختمانی نیز دارد. بنابراین با توجه به قیمت مناسب این نوع بالابر، پرداخت هزینه زیاد برای خرید تابلو برق بالابر چند فاز و سنگین خیلی به صرفه نخواهد بود.

✳️ تابلو برق بالابر سه فاز

⚡️ این بالابرها با توجه به ولتاژ و توان بالاتر، میزان مصرف انرژی کم تری دارند. به همین دلیل در این مورد لازم است که از کلیدها و رله های سه فاز برای کنترل و محافظت از موتور بالابر دراین تابلو برق سه فاز استفاده شود.

مدیریت: نصیر بابایی

شماره تماس : 09132873106

____بالابر هیدرولیک با درب اتوماتیک____
ساخت تسلا لیفت

 

 

ساخت و تعمیرات بالابر هیدرولیک , تابلو برق صنعتی تسلا , لیفت بابایی در شهر کرد چهارمحال و بختیاری ,