Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی، شهرستان هشترود، روستای آلاگیه

Telephone

بتن ریزی کف و ماله پروانه ای برزگر در آذربایجان شرقی

✨روش بتن ریزی کف به این شکل است که در ابتدا باید با استفاده از شن‌کش سطح مدنظر را از هرگونه سنگ و نخاله پاکسازی کرد. و بعد از آن سطح زمین را هموار نگه داشت. برای داشتن سطح صاف و سهولت در اجرای بتن‌ریزی از بتن مگر استفاده می‌شود. تا زمینه برای مرحله بعد یعنی آرماتوربندی فراهم شود.

✅ ماله پروانه ای

✨ماله پروانه‌ای دستگاهی است که در مراحل آخر بتن‌ریزی برای صاف و صیقلی کردن بتن از آن استفاده می‌شود، مهم‌ترین کاربرد ماله پروانه‌ای عبارت است از: صاف و صیقلی کردن سطوح بتن حذف لبه‌های باقی‌مانده که بعد از شمشه زنی روی سطح بتن باقی‌مانده است کف‌سازی سطوح وسیع همچون فرودگاه، نمایشگاه و سالن‌های ورزشی و…

✅ مراحل بتن ریزی کف با ماله پروانه ای

✨بتن ریزی کف با ماله پروانه ای شامل چند مرحله می شود که عبارتند از:

به عمل آوردن بتن ریزی با بتن آماده
قالب و آرماتور بندی با شیب، تراز و دوربین لیزری
پرداخت کردن سطح بتن
تسطیح بتن با روش شمشه کشی با شمشه برقی
ایجاد کردن درز انبساط بر روی سطح بتن توسط دستگاه کاتر در اندازه های دلخواه
بتن ریزی با ماله پروانه ای سخت و ایجاد کفپوش بتنی و استفاده از پودر رنگی برای جلوگیری از ساییدگی

✨پودر ضد سایش بتن برای کف سازی مکان های صنعتی به کار گرفته می شود و در کارخانه ها، سوله ها، انبارها، پارکینگ ها و مکان نگهداری ماشین آلات کاربرد دارد. پس از ریختن پودر برای ترکیب و درآمیختن پودر با بتن، سطح بتن را ابتدا با ماله چوبی و سپس با ماله پروانه، ماله کشی می کنیم.

✅ ماله پروانه ای بتن

✨در بازار انواع قیمت های مختلف در بتن ریزی را شاهد هستیم. قیمت ماله پروانه ای بتن بستگی به چند عامل دارد. مهمترین عامل در تعیین قیمت بتن ریزی ماله پروانه ای مساحت سطح قابل اجرا و حجم کار است. شرکت ما با اجرای انواع بتن ریزی، بتن ریزی با ماله پروانه ای و بتن ریزی برقی می تواند با ارائه بهترین قیمت ها در اجرای سطوح مختلف باکیفیت ترین بتن ریزی را انجام دهد و همچنین با اجرای سریع و با کیفیت یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه می باشد .

 مدیریت : مرتضی برزگ

قیمت ماله پروانه ای , بتن ریزی کف با ماله پروانه ای , بتن ریزی با ماله پروانه ای در تهران , قیمت ماله پروانه ای دیجی کالا , روش کار با ماله پروانه ای , اجرای ماله پروانه ای , اجرای بتن ریزی ,