Address & Contact

Our Address

سیستان بلوچستان شهرستان زهک

فروش بدلیجات ژوپینگ پارسایی 

💍 انواع انگشتر زنانه ، انگشتر خاص💍

💍👑 دستبند النگویی ، دستبندهای کارتیک ، النگو

💍👑 گوشواره اویز چسبان حلقه ای
💍👑 اکسسوری

💍👑 زنجیر ، پلاک ، گردنبند ، نیم ست

💍👑 در طرح ها زیبا و شیک
💍👑 رنگ کاملا ثابت و ضد حساسیت
💍👑 ابکاری با طلای ۱۸ عیار
✨ فروش به صورت عمده و تکی بانازلترین قیمت✨

ژوپینگ یک برند معروف در جواهرات و زیورآلات بدلی است، محصولات آن شامل انگشتر، آویز، گوشواره ، دستبند، گردنبند، پابند، النگو، ست زیورآلات و غیره است. جنس محصولات ژوپینگ از فلز مس با روکش طلا یا رادیوم بوده و جنس نگین‌های آن از نوع زیرکن صنعتی با کیفیت‌بالا و دیگر سنگ‌های قیمتی است. تخصص ژوپینگ در ساخت زیورآلات بدلی است، امروزه به دلیل کیفیت بالا و ممتاز بودن برند، محصولات ژوپینگ در تمام دنیا محبوب هستند.

✨ جنس محصولات ژوپینگ چیست؟

محصولات ژوپینگ از آلیاژ مس همراه با آبکاری طلا 18عیار ساخته شده که رنگی مابین گلد و رزگلد دارند و بالاترین کیفیت ممکن در صنعت بدلیجات را دارا هستند. این برند تولید کشور چین و دارای تائیدیه‌های بین‌المللی است.

✨ معرفی برند و خرید بدلیجات ژوپینگ

بدلیجات از اقلام مورد علاقۀ خانم‌هاست که می‌توانید حداقل یکی از آن‌ها را همراه هر خانمی ببینید. برخی افراد تمایل دارند که هر چیزی که استفاده می‌کنند، به خصوص مواردی که در ظاهر آن‌ها تاثیر می‌گذارد، برند باشد. از این رو در خرید بدلیجاتی که استفاده می‌کنند بسیار حساس هستند و به دنبال بهترین‌ها خواهند بود. خرید بدلیجات ژوپینگ در میان افراد، طرفداران زیادی دارد و این می‌تواند به جذابیت و شیک بودن محصولات این برند مرتبط شود.

✨ خرید بدلیجات ژوپینگ اصل

تمامی محصولات ارائه شده در نیلو شاپ، اصل و با کیفیت است. دو راه برای تشخیص اصل بودن بدلیجات ژوپینگ وجود دارد:
حک شدن لوگوی ژوپینگ یا علامت xp بر روی محصولات
دوم اینکه رنگ بدلیجات طلایی ژوپینگ، مایل به رزگلد است و این رنگ خاص همین برند است.

✨ خرید بدلیجات ژوپینگ طرح طلا

تمام محصولات ژوپینگ از فلز مس ساخته شده‌اند که دارای روکش طلا یا رادیوم هستند. طلایی که برای روکش این محصولات استفاده می‌شود، یا طلای 18 عیار است یا طلای 24 عیار. خیلی از زیورآلات ژوپینگ از طرح های طلا الگوبرداری می کنند به همین دلیل ژوپینگ طرح طلا بسیار شناخته شده است و از نظر ظاهر هیچ تفاوتی با طلا ندارد. بنابراین اگر از نظر مالی توان زیادی برای خرید طلا ندارید، ما به شما خرید بدلیجات ژوپینگ را پیشنهاد می‌کنیم.

✨ ژوپینگ رنگ ثابت و ضد حساسیت

تمام بدلیجات ژوپینگ دارای رنگ ثابت هستند و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. همانطور که گفته شد، این محصولات تماماً از فلز مس ساخته شده‌اند که حساسیت‌زا نمی‌باشد. در واقع آلیاژی که موجب حساسیت روی برخی از پوست‌ها می‌شود، آلیاژ نیکل است که در این محصولات به هیچ عنوان به کار نرفته است. روکش آن‌ها نیز بدون حساسیت است.

مدیریت : پارسایی مهر

09026659920
09013557006

 

بدلیجات ژوپینگ عمده , سایت بدلیجات ژوپینگ , نمایندگی بدلیجات ژوپینگ , خرید ژوپینگ اصل ,