Address & Contact

Our Address

مرکزی، خمین،سیف الدین

Telephone

تولید و پخش بذرکار کودکارهای چند منظوره ادوات کشاورزی نوین صنعت

🚜 ادوات کشاورزی نوین صنعت (برادران صادقی)🚜

🚜 تولید و فروش عمده خاک روز حفاظتی خرمنکوب بوجاری نوین صنعت برادران صادقی در سراسر کشور🚜

✔️ ادوات کشاورزی نوین صنعت تولید و توزیع کننده انواع ادوات و ماشین آلات کشاورزی از قبیل :

🔴انواع بذرکار کودکار چند منظوره حبوبات و غلات در طرح های مختلف

🔴خاک ورز های حفاظتی ۵ _ ۷ _ ۹ _ ۱۱ شاخه باله دار غلطک دار

🔴تریلر های 2 و 4 چرخ

🔴خرمنکوب بوجاری چند منظوره حبوبات و غلات دارای کیسه گیر

🔴علوفه کوب بادی سرند ریگلاژی

🔴 ریک های خورشیدی

🔴 کلتیواتور مرزبند

🔴مرزکش بشقابی

🔴مکنده کاه (کاه پر کن )

🚜 انواع کارنده ها

انواع بذر کارها بر اساس طریقه‌ی کاشت به چهار دسته‌ی کلی طبقه‌بندی می‌شوند: ردیف‌کارها؛ خطی‌کارهای غلات و بذرکارهای هوایی؛ بذرپاش ها و نهایتا کارنده های مخصوص. ردیف‌کار ها معمولا برای محصولاتی چون ذرت، پنبه چغندر، آفتاب‌گردان، برخی سبزیجات و کلا محصولاتی که می‌بایست با فواصل معین از یکدیگر و بین خطوط کشت شوند به کار می‌روند. ردیف‌کارها بر اساس روش کاشت بذر، به آنهایی که در سطح زمین مسطح کار می‌کنند، آنهایی که بر پشته ها بذر می‌کارند و نهایتا ردیف‌کارهایی که در کف شیار کشت می‌کنند تقسیم می‌شوند.

خطی کارها معمولا برای کشت محصولاتی که عملکرد بالایی دارند به کار می‌روند. خطی کارها دانه‌های غلات را به طور منظم‌تر و در عمق یکنواخت‌تری به نسبت بذرپاش‌ها می‌کارند. بذرپاش‌ها دارای شیار بازکن نیستند و لذا بستر بذر می‌بایست قبلا توسط یک خاک‌ورز -مانند هرس بشقابی- آماده شده باشد. و بعدا در صورت نیاز از ماشین‌آلات دیگری جهت پوشاندن روی بذر ها استفاده نمود. جهت کاشت بذرها بدین طریق، بسته به نوع بذر و شیوه‌ی کشت، می‌توان از بذرپاش‌های گریز از مرکز، هواپیماهای بذرپاش، پخش‌کن‌های خطی و یا علفکارها (جهت کشت بذرهای ریز) استفاده کرد.

اما از جمله کارنده‌های مخصوص می‌توان به سیب‌زمینی کارها و نشاکار ها اشاره نمود. با توجه به زحمت و بازدهی پایین کشت سیب‌زمینی با دست امروزه از ماشین‌های سیب‌زمینی کار جهت کشت آنها استفاده می‌شود که معمولا شیاری در خاک باز کرده، سیب‌زمینی‌ها را در فواصل مشخص در خاک قرار داده، زیر سطح و یا اطراف غده‌ها را کود دهی می‌کند و نهایتا روی آنها را می‌پوشاند. نشاکار ها برای کشت نشای برنج و یا سبزیجاتی از قبیل کاهو، گوجه فرنگی، توت فرنگی و غیره ی‌توانندبه کار روند. نشاکارها ممکن است در یک ردیف و یا چند ردیف، نشا ها را کشت کنند.

مدیریت : صادقی

 

 

 

بذرکار کودکار های چند منظوره , خاک ورز های حفاظتی , علوفه کوب بادی , خرمنکوب بوجاری , ادوات کشاورزی , ماشین آلات کشاورزی , بذرکار , کودکار , کشاورزی , نوین صنعت , مکانیزاسیون ,