Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی شهر مرزی بازرگان، خیابان امام خمینی مجتمع تجاری پردیس، طبقه ۲ واحد ۴

Telephone

پخش بذر صیفی جات و سموم کشاورزی بایر آلمان نوین سبز بازرگان

بذر صیفی جات و سموم کشاورزی نوین سبز بازرگان

✳️ فروش عمده انواع علف کش ، قارچ کش و نماتد کش نوین سبز آذربایجان غربی سراسر کشور✳️ 

✳️ سموم کشاورزی و علف کش ها مواد شیمیایی هستند که جهت ازبین بردن آفات بکار برده می شوند. به طور کلی سم یک ماده شیمیایی یا یک عامل بیولوژیکی مانند ویروس، باکتری یا ماده ضدغفونی کننده ای است که باعث مهار، ناتوانی و یا کشتن آفات می شود. استفاده از این مواد به قدری متداول شده است که اصطلاح آفت کش اغلب به عنوان یک مترادف برای محافظت از گیاه به کار برده می شود. در صورتی که این مواد معمولا برای از بین بردن یا کنترل انواع آفات کشاورزی استفاده شده و می تواند به محصولات زراعی و دامها آسیب برساند و باعث کاهش بهره وری در مزرعه شود.

✳️ انواع سموم

افزایش بازده محصولات کشاورزی تا حدودی به دلیل استفاده از انواع مختلف محصولات اصلاح شده و عمدتاً به دلیل استفاده از شیوه های مدیریتی بهتر و استفاده از مواد شیمیایی مانند کودها و سموم کشاورزی است.

✳️ این ترکیبات بسته به نوع آفات کشته شده یا کنترل شده دارای انواع مختلفی می باشند:
  • حشره کش ها (Insecticides)
  • علف کش ها (Herbicides)
  • جونده کش ها (Rodenticides)
  • باکتری کش ها (Bactericides)
  • قارچ کش ها (Fungicides)
  • نماتد کش ها (Nematicides)
  • لارو کش ها (Larvicides)
  • جلبک کش ها (Algicides)

✳️ تقسیم بندی سموم براساس ساختار شیمیایی

✳️ ارگانوفسفات

بیشتر ارگانوفسفات ها حشره کش ها هستند ، آنها با اختلال در آنزیمی که انتقال دهنده های عصبی را تنظیم می کند ، بر سیستم عصبی تأثیر می گذارند.

✳️ كربامات

مشابه آفت کش های ارگانوفسفره ، سموم کشاورزی کاربامات نیز با مختل کردن آنزیمی که تنظیم کننده انتقال دهندهای عصبی است بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد. با این حال ، اثرات آنزیمی معمولاً برگشت پذیر هستند.

بذر صیفی جات و سموم کشاورزی نوین سبز بازرگان

✳️ حشره کشهای ارگانوکلر

آنها معمولاً در گذشته مورد استفاده قرار می گرفتند ، اما اکنون بسیاری از کشورها به دلیل پایداری بال و اثراتی که بر سلامتی و محیطی زیست دارند از بازار خارج شده اند. (از جمله DDT ، کلردان و سمفن)

✳️پیریدروئید 

این یک نسخه مصنوعی از پیرترین ، و ترکیبی طبیعی است که در گل داودی یافت می شود. آنها به گونه ای ساخته شده اند که حداکثر ثبات را در محیط دارند.

مدیریت : محمد ایمان

نماتد کش , سم نماتد کش , سموم کشاورزی , آفت کش , بذر صیفی جات , علف کش , قارچ کش ,