خدمات برشکاری و خمکاری ورق آلات نظری

▪️ به روش جداسازی و برش ورق‌ به قطعات کوچکتر، برشکاری می‌گویند. که با توجه به نوع کاربرد آن، به روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. روش‌های برشکاری ورق از لحاظ قیمت برشکاری، میزان دقت و تلرانس برش، نوع کاربرد و … متفاوت می باشند. ساده‌ترین راه برای برش انواع ورق‌های فلزی، میله فلزی و … استفاده از گیوتین یا همان قیچی برشکاری می‌باشد.

🔰 برشکاری با شیوه ها و دستگاه های مختلف انجام میشود

✳️ هوا برش:

▪️ برش هواگاز از سنتی ترین و مقرون به صرفه ترین نوع برش محسوب می گردد. این نوع برشکاری دارای دقت پایینی میباشد و در صنایعی که نیاز به دقت بالایی ندارد صورت میپذیرد. آسرون ارائه دهنده خدمات برشکاری هواگاز با کیفیت برش بالا و قیمت مناسب میباشد. برش انواع ورق آهن تا ضخامت 30 میلیمتر را با کیفیت و قیمت مناسب در کارگاه آسرون صورت میگیرد.

 

✳️ برش ورق با گیوتین:

▪️ از دیگر روش های برش ورق، استفاده از دستگاه گیوتین میباشد. دستگاه گیوتین یکی از حرفه ای ترین روش های برش ورق است که دارای سرعت و دقت بالایی است. دستگاه گیوتین قابلیت برش انواع ورق آهن تا ضخامت 25 میلی متر و طول 6 متر را انجام میدهد. به دلیل اتوماتیک بودن فرایند برش، سفارشات در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت انجام میپذیرد.

▪️ خمکاری یکی از روش‌های فرم‌دهی و تغییر شکل دائمی انواع ورق،‌ جهت ساخت مقاطع گوناگون می‌باشد. در طی فرآیند خمکاری ورق، در منطقه‌ی خم، بخش داخلی ورق تحت فشار و بخش بیرونی ورق تحت کشش قرار می‌گیرد. این کشش و فشار در دو طرف ورق باعث ایجاد خم در آن منطقه می‌شود. خمکاری ورق‌ یکی از روش‌های بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که جهت اهداف گوناگون نظیر ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، کشتی‌سازی، ساختمان‌سازی و … استفاده می‌شود.

انواع دستگاه خم کاری ورق

🔻🔻 خم کاری مکانیکی
🔻🔻 خم کاری پنوماتیک
🔻🔻 خم کاری هیدرولیک
🔻🔻 خم کاری CNC

▪️ خدمات برشکاری و خمکاری ورق آلات نظری بزرگترین تامین کننده انواع آهن آلات در ایران، انواع روش‌های خمکاری یا برشکاری را با توجه به سفارش و کاربرد مورد نظر مشتریان با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در بازار، به آنان ارائه می‌دهد.:

 مدیریت : حسین نظری

 

 

 

 

 

انواع برشکاری فلزات , برشکاری فولاد , برش کاری چیست ,