Address & Contact

Our Address

یز،بلوار آزادگان،کوچه ۱ آزادگان،جنب درمانگاه

Telephone

برش آسفالت بتن و ایزوگام یونسی

روش ونصب ایزوگام ازیک مترتاهزارمتر
تهیه واجرای قیروگونی
محوطه سازی وآسفالت پذیرفته میشود
اجاره ای غلطک برای آسفالت وکوبیدن شفته
برش آسفالت خیابان.کوچه.پشت بام وبتن بادستگاه
خدمات در کل استان های یزد

 شماره تماس  : 09131574821

▪️ دستگاه کاتر آسفالت بر که به آن ماشین برش آسفالت یا کاتر بتن بر نیز گفته می شود، یکی از تجهیزات اصلی مورد استفاده جهت برش سطح بتن و یا آسفالت کف راه ها، جاده ها، خیابان ها در مقاطع مختلف به منظور عملیات عمرانی مختلف همچون کابل گذاری، لوله گذاری و یا تعمیر و ترمیم سطح آسفالت به شمار می رود. این ماشین در دسته بندی ماشین آلات ساختمانی گنجانده می شود و یکی از پراستفاده ترین نوع ماشین آلات می باشد.

✅ تفاوت بین برش  آسفالت و بتن

▪️ دلیل عمده تفاوت بین این دو تیغه در تفاوت سختی بین آسفالت و بتن است که قاعدتا تیغه ای که برای برش آسفالت تعبیه شده است، برای برش بتن زیاد مناسب نیست سایر سطوح مانند سنگ، کاشی، موزائیک، سرامیک و …. نیز در یکی از همین دوگروه قرار می گیرند.

 

 ✅ ایزوگام

▪️ ایزوگام نوعی عایق رطوبتی پیش ساخته‌است. محصولی دو لایه از تیشو الیاف شیشه و پلی استر که توسط قیر تقویت شده با پلیمرها پوشیده شده‌است. ایزوگام به منظور آب بندی قسمت‌های مختلف سازه‌های ساختمانی و تأسیساتی به کار گرفته می‌شود.

✅ انواع ایزوگام در بازار از نظر لایه تشکیل ‌شده:

▪️ در حالت کلی دو نوع ایزوگام در بازار وجود دارد یک نوع تک لایه با ضخامت ۳ میلی ‌متر و یک نوع دولایه با ضخامت ۳.۵ تا ۴ میلی ‌متر.

✅ ایزوگام تک لایه یا دولایه :

▪️ ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

مدیریت : رسول یونسی

 

 

 

 

 

برش اسفالت , برش بتن , ایزوگام یونسی , ایزوگام  ,