برنج فروشی سید

 سورتینگ و بازرگانی سید با سابقه درخشان چهل سال


برنج را بدون واسطه و دلال مستقیم از سورتینگ سید با نازل ترین قیمت خریداری بفرمایید

بسته بندی برنج خارجی ۵۰کیلویی به 10 کیلوئی در محل مورد نظر مشتری با نازل ترین قیمت و بدون واسطه و دلال در تمام نقاط کشور


برای ثبت سفارش و گرفتن قیمت با اقای هاشمی در ارتباط باشید
شمارهای تماس :
09353463484
09117400998

 سورتینگ برنج چیست ؟

 قبل از بسته بندی، برنج از طریق مرتبساز رنگی یا سورتینگ برای حذف دانه های رنگ شده سورت می شود و از این رو محصول نهایی تولید می کند که همه ی دانه ها یکنواخت و بدون رنگ هستند.

مرتب سازی رنگ یک فرایند کنترل کامپیوتری است که در آن از تکنولوژی CCD برای بازرسی نوری با وضوح بالا از هر دانه استفاده می کند. این فرایند باعث می شود که دانه های زرد رنگ و یا قرمز رنگ از دانه های سالم حذف شوند.

 دستگاه سورتینگ برنج

دستگاه سورت برنج، سورتینگ برنج یا مرتبساز برنج فرایندی کنترل کامپیوتری است که در آن از تکنولوژی CCD برای بازرسی نوری با وضوح بالا از هر دانه استفاده می شود.

این فرایند باعث می شود که دانه های زرد رنگ و یا قرمز رنگ از دانه های سالم حذف شوند. دستگاه سورتینگ  باعث افزایش کارایی ظاهری برنج می شود. همچنین با سورت برنج نتایج عالی در بهبود ایمنی مواد غذایی با حذف مواد خارجی مانند سنگ، شیشه، پلاستیک و سایر مواد ناخواسته به دست می آید .

مدیریت : آقای سید رضا هاشمی و مجید بابائی

اقای هاشمی 09117400998
اقای بابائی09101181152

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ضایعات قبل از پاکسازی☝️
همان برنج توسط دستگاه های پولیش پیشرفته سفید شده و قابل مصرف میباشد

 

 

 

سورتینگ برنج خانگی , تنظیمات دستگاه سورتینگ برنج , سورتینگ برنج دست دوم , فیلم دستگاه سورتینگ برنج , برنج فروشی سید در مازندران بابل ,