Address & Contact

Our Address

آبادان،سیکلن،پشت یگان امداد،خیابان دژبان،ردیفB9،اتاق 1

سفره آرایی و برگزاری مراسم های خانوادگی و تولد در خانه عقد نیروانا در آبادان

💎ما ایرانی ها نیز مانند هر فرهنگ دیگری، سنت های عروسی خاص خود را داریم. یکی از این آداب سفره عقد است. سفره ای منحصربفرد که از اقلام نمادین، غذاها و تزیینات بسیاری تشکیل شده است که هر کدام نمایانگر جنبه ای از زندگی جدید زوجین است. سر هر سفره عقد ایرانی آینه ای می نشیند که با یک جفت شمعدان که نماد روشنایی و عمر طولانی است، قرار دارد.

💎شیرینی، میوه، نان، سکه و قرآن نیز وجود دارد که گاهی با دفتر شعر همراه است. با شروع مراسم، چند نفر از اقوام زن روسری یا پارچه ابریشمی بر سر عروس و داماد که در کنار سفره نشسته‌اند می‌گیرند، در حالی که اقوام زن خوشبخت، دو قرص قند خرد می‌کنند.

✳️سبک های سفره عقد و چیدمان آن 

🔺سفره عقد در دو دسته سفره عقد سنتی و سفره عقد مدرن وجود دارد که هر کدام دارای زیبایی های خاص خود هستند و عروس خانمها هم مطابق سلیقه شان یکی از این دو مدل را انتخاب می کنند. گاهی اوقات هم تلفیقی از سفره عقد سنتی و مدرن دیده می شود که مطابق سلیقه برخی از عروس خانمهای مشکل پسند است.

🔺برای انتخاب ظروف در چیدمان سفره سنتی سعی کنید ظروف سفالی و یا ظروف فلزی مانند ظروف نقره ای را انتخاب کنید . ظروف سفالی در مقایسه با ظروف نقره ای بیشتر در دسترس هستند و از طرف دیگر قیمت پایین تری هم دارند. اما در چیدمان مدرن دست شما برای انتخاب ظروف بازتر است. ظروف شیشه ای از قبیل ظروف کریستال، پلی استر، آنتیک و یا ظرف های گیلاسی شکل بزرگ جلوه زیبایی دارند.

🔺بعضی از چیدمان های سفره عقد تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است. تنوع زیادی برای این سبک از چیدمان ها وجود دارد. برخی از این سفره ها تنوع رنگ زیادی دارند و برخی ساده و دارای سبک کلاسیک هستند. ظروف و تجهیزات مورد استفاده در این مدل سفره های عقد می‌تواند بسیار متغیر باشد. سفره عقدهای سیلور و نقره‌ای با ظروف پایه بلند یکی از پرطرفدارترین ظرف ها در این مدل‌ سفره های عقد به شمار می‌روند.

✳️چرا برای برگزاری مراسم تولد از تشریفات تولد کمک بگیریم؟

🌟بدون شک تاریخ تولد، مهم ترین اتفاق و رویداد برای افراد می باشد. تاریخی که بیانگر حیات و تولد عزیزانتان می باشد و به یاد داشتن آن توسط افراد، احساسی خوشایند را برای فرد متولد به همراه می آورد. احساسی که نشان دهنده میزان اهمیت و توجه آن ها به فرد متولد شده می باشد و حسی بی نظیر را برای او به همراه می آورد.

🌟تاریخی مهم و تکرار نشدنی که جشن گرفتن آن نه تنها منجر به افزایش احساس عاطفی میان افراد می شود، بلکه شیوه ای برای ابراز احساسات و علاقه قلبی افراد نیز می باشد. از این رو همواره برگزاری جشن تولد یکی از دغدغه های رایج در میان افراد می باشد.

🌟جشنی که نه تنها لحظات بی نظیری را برای آن ها به ارمغان می آورد، بلکه خاطرات شیرینی را بر جای می گذارد. خاطراتی به یاد ماندنی که تا مدت ها در خاطر می مانند و حس مطلوبی را به افراد می بخشند. و البته به قول قدیمی ها همیشه باید کار را به کاردان سپرد.

🌟کسی که سابقه و تجربه زیادی در برگزاری مراسمات این چنینی داشته و با اعتماد به او بتوانی با خیال راحت به باشکوه بودن هر چه بیشتر مراسم فکر کرد و بدون هیچ دغده ای به دنبال لیستی از مهمانان عزیزتان باشید.

🌟بنابراین اگر به دنبال برگزاری یک مراسم خیلی خاص و ویژه و بدون نقص هستید میتوانید از تشریفات های مخصوص جشن تولد کمک بگیرید و با هر بودجه ای که در توان دارید از آنها خدمات بگیرید. دقت کنید که برای انتخاب تشریفات جشن تولد ، از بهترین ها کمک بگیرید تا جشن تولد خوب و خاطره انگیزی داشته باشید و در کار خود حرفه ای باشند.

به مدیریت:علی اکبر دهقانی

برگزاری مراسم عقد و ضیافت محضر نیروانا در آبادان , محضر نیروانا در آبادان , محضر نیروانا , برگزاری مراسم عقد نیروانا در آبادان , برگزاری ضیافت نیروانا در آبادان , سفره آرایی نیروانا در آبادان , برگزاری عقد در منزل نیروانا , تولد در خانه نیروانا , تشریفات عقد نیروانا در آبادان , هزینه سفره آرایی در آبادان ,