Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

بستنی ثمین

?انواع بستنی سنتی میوه ای و فالوده

  • شعبه اول:افسریه ، ۱۵ متری اول
  • شعبه دوم:پل پنجمین آهنگ
  • شعبه سوم: شهرک مصطفی خمینی

????????????????????????????????

۱۵طعم پرطرفدار بستنی در دنیا

۱۵- بستنی مارشمالو شکلاتی (۱٫۳%)
مارشمالو (که به فارسی ترجمه شده پف‌نبات!) نوعی آب‌نبات بسیار نرم است که شباهتی به راحت الحلقوم دارد. چون در فرهنگ غربی این خوراکی بسیار فضای خانواده گی و صمیمی را یاد آور می‌شود و خیلی ها هم در پیک نیک ها وقتی دور آتش نشسته اند این خوراکی را روی آتش گرم میکنند و میخورند، بسیار خوارکی نوستالژیکی محسوب میشود و به همین خاطر ترکیب آن با شکلات یکی از محبوب ترین طعم های بستنی هم شده است.

۱۴- بستنی راکی‌رود (۱٫۵%)
راکی رود، یکی از طعم های پر طرفدار بستنی است که ترکیبی از بستنی شکلاتی، مغز بادام، پسته و یا گردو خرد شده و مارشمالو است. ولی در طی سالیان برند های مختلف بستنی تغییرات مختلفی به این طعم بستنی داده اند تا آن را جذاب تر کنند.

۱۳- بستنی قهوه (۱٫۶%)
از آنجایی که خیلی از افراد طرفدار نوشیدن قهوه هستند چون هم طعم خوبی دارد و هم کمی به رفع خستگی کمک می‌کند، بستنی با طعم قهوه هم طرفدار های زیادی داشته است. خصوصا در فصل گرما که دیگه نوشیدن قهوه تحمل گرما را خیلی سخت میکند، خوردن بستنی با طعم قهوه میتواند بسیار لذت بخش باشد.

۱۲- بستنی شکلات و بادام (۱٫۶%)
یکی از بهترین راه های اضافه کردن کمی پروتئین به دسر اضافه کردن بادام به آن است. و ترکیب ترد بادام با بستنی نرم بسیار خوش طعم است. بعضی ها حتی دوست دارند که بادام بو داده را با بستنی شکلاتی خود میل کنند چون ترکیب شور و شیرین هم طرفدار های زیادی دارد.

۱۱- بستنی آلبالویی (۱٫۶%)
خیلی ها بستنی های میوه ای را دوست دارند ولی بستنی آلبالویی در بین آنها خیلی پرطرفدار است. چه وانیلی با تکه های آلبالو و چه بستنی آلبالویی! طعم ترش آلبالو با شیرینی بستنی همیشه طعم خوبیست.

۱۰- بستنی بادام سوخته و گردو (۱٫۷%)
طعم خاص این ترکیب مزه ای بسیار به یاد ماندی را در ذهن هرکسی میتواند به جا بگذارد. خصوصا که خیلی ها نوشیدنی های گرم و یا سیروپ (Syrup) های متفاوتی را با این طعم بستنی میل میکنند که باعث میشود طعم آن خاص تر هم شود.

۹- بستنی وانیل و موج فاج! (۲٫۶%)
اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که فاج(Fudge) نوعی شیرینی امریکایی است که به طور کلی از شیر شکر و کره درست میشود. نکته دیگر این است که کلمه موج به این دلیل در نام این طعم بستنی به چشم میخورد که موج ها (یا بهتر است بگوییم رگه هایی) از فاج در آن وجود دارد.

۸- بستنی بیسکوییت و خامه (۳٫۶%)
طعم بیسکوییت و خامه (Cookies and Cream) با این که از طعم های بسیار قدیمی بستنی است هیچ وقت قدیمی نشده است. و نکته جالب این است که این طعم بستنی از روی میلک شیکی با طعم مشابهی برگرفته شده و جزو طعم های همیشگی بستنی شده.

۷- بستنی وانیل فرانسوی (۳٫۸%)
خیلی ها نمیدانند که گیاه وانیل در واقع نوعی ارکیده است که خورکی است دلیل پر طرفدار بودن این طعم بستنی شیرینی خاص و معطر بودن بسیار آن است که، برخلاف طعم معمولی وانیل، از دانه وانیل گرفته میشود.

۶- بستنی شکلات تکه‌ای (۳٫۹%)
بیسکوییت ها و کلوچه هایی که تکه های شکلات در آنها وجود دارد همیشه از پرطرفدار ترین خوراکی ها بوده اند و هستند! پس نباید تعجب کرد که بستنی با تکه های شکلات از پرطرفدار ترین هاست.

۵- بستنی ناپلی (۴٫۲%)
این طعم بستنی برای اولین بار در قرن نوزدهم ساخته شد. این بستنی حاوی تکه های بستنی توت‍فرنگی، شکلات و وانیل است که با هم ادغام شده اند.

۴- بستنی توت‌فرنگی (۵٫۳%)
طعم توت فرنگی هیمشه خیلی پرطرفدار بوده. ولی خصوصا در سالهای اخیر که بستنی های توت فرنگی همیشه با تکه های توت فرنگی سِرو میشود و نه فقط با اسانس خیلی طعم بهتری هم پیدا کرده. نکته جالب اینه که این طعم بستنی اولین بار در سال ۱۸۱۳ در مراسل پیروزی دوره دوم ریاست جمهوری جیمز مدیسون (چهارمین رئیس جمهور امریکا) سِرو شد.

۳- بستنی کره و گردو (۵٫۳%)
همیشه این طعم بستنی پرطرفدار در بستنی فروشی ها با تزییناتی مثل وانیل، خرده های بادام و یا تکه های بیسکوییت سِرو میشود.

۲- بستنی شکلاتی (۸٫۹%)
دوم بودن بستنی شکلاتی نباید چیز غیر قابل تصوری باشد. فکر میکنم کمتر کسی باشد که بستنی شکلاتی دوست نداشته باشد. علاوه بر این بستنی شکلاتی همیشه گزینه امن اکثر طرفداران بستنی است و وقتی به بستنی فروشی جدیدی میروند که نمیدانند طعم بستنی هایش چطور است از شکلات شروع میکنند چون میدانند که گزینه امنی است.

۱- بستنی وانیلی (۲۹%)
استفاده از وانیل به عنوان ماده غذایی به قرن ۱۵۰۰ میلادی برمیگردد. وانیل توسط آزتک ها (گروهی از سرخ پوستان که در نزدکی مکزیک زندگی میکردند) استفاده میشد. پس از حمله اسپانیایی ها به آزتک ها، آنها دانه وانیل را به اروپا برندند و اروپا در طی قرن ۱۶۰۰ با این ماده غذایی آشنا شد.

مدیریت:آقای مرادی

 

سرمایه لازم برای بستنی فروشی , ایده برای بستنی فروشی , درآمد بستنی فروشی , اسم بستنی فروشی قشنگ , هزینه راه اندازی بستنی فروشی , دکور مغازه بستنی فروشی , چگونگی راه اندازی بستنی فروشی , بستنی فروشی کوچک ,