کاندیدای بهترین سالن های زیبایی بانوان و آرایشگاه های عروس ممتاز در رشت

سالن آرایش و زیبایی بزک، اولین کاندیدای بهترین آرایشگاه بانوان در رشت

سالن آرایش و زیبایی بزک، اولین کاندیدای بهترین آرایشگاه بانوان در رشت

سالن آرایش بانوان شهیرا، کاندیدای بهترین آرایشگاه زنانه در رشت

سالن آرایش بانوان شهیرا، کاندیدای بهترین آرایشگاه زنانه در رشت

درود بر شما به سامانه سراسری زمات خوش آمدید
شما اینجائید زیرا با جستجو در گوگل این صفحه را در صفحه اول نتایج گوگل دیده اید و این حاصل سئوی قدرتمند این سامانه هست.
افراد زیادی ماننده شما روزانه از این صفحه بازدید می کنند
ما می توانیم صفحه ای مانند این، برای شما راه اندازی کنیم، بگونه ای که در صفحه اول گوگل باشید.

برای مشاهده امکانات این سامانه می توانید بازدیدی از صفحه نمونه سامانه زمات دشته باشید
کلیه امکانات و همینطور تعرفه قیمت ثبت در سامانه در این صفحه بطور کامل توضیح داده شده است.

www.zmat.ir/demo

با سپاس فراوان از حضور گرمتان در سامانه سراسری زمات

وقتی می خواهید آرایشگاه عروس را انتخاب کنید حواستان به رعایت نکات بهداشتی هم باشد

هنگام انتخاب آرایشگاه عروس فقط در میان آلبوم ها به دنبال بهترین آرایش نباشید، بلکه به بهداشت آرایشگاه هم توجه کنید. بهتر است یکی دوبار قبل از رزرو آرایشگاه مورد نظرتان به آرایشگاه سر بزنید و از قسمت های مختلف دیدن کنید تا از بابت بهداشت و رعایت نکات ایمنی مطمئن شوید. قرار است پول زیادی پرداخت کنید و باید از بابت عدم انتقال ویروس و عفونت های احتمالی خیال تان راحت باشد. پس به چند نکته مهم دقت کنید و در مواقع عادی هم به این مسائل توجه داشته باشید.

وقتی می خواهید صورتتان را اصلاح کنید

یکی از روش های رایجی که خانم ها برای اصلاح صورت از آن استفاده می کنند بند انداختن است. البته به تازگی در آرایشگاه های زنانه برای رفع موهای زائد صورت از وکس هم استفاده می شود اما در هردوی این موارد هم لازم است که آرایشگر به نکات بهداشتی توجه داشته باشد.
آرایشگران باید پیش از شروع اصلاح، نخ را با الکل ضدعفونی کرده و بعد از پایان کار هم برای کاهش التهاب پوست مشتری، از پماد اکسید روی استفاده کنند. این نکته برای رفع التهاب و سوختگی بعد از وکس صورت اهمیت دارد.
بعد از استفاده هر مشتری، نخ باید عوض شود تا یک نخ با پوست دو صورت تماس نداشته باشد. در غیر این صورت، احتمال انتقال بیماری‌های پوستی زیاد است.
توصیه می شود که آرایشگر تعدادی موچین ضدعفونی شده آماده داشته باشد و در طول روز یک موچین را تنها برای یک نفر استفاده کند. در پایان روز نیز همه موچین‌ها را برای ضدعفونی شدن در الکل قرار دهد. البته این هم نکته بهداشتی دیگریست که شاید کمتر آرایشگر به آن توجه کند اما به هر حال جزو قوانین بهداشتی است که به سادگی نادیده گرفته می شود.

وقتی می خواهید موهایتان را کوتاه کنید

همه ما بر روی پوستمان باکتری هایی داریم که به وجودشان عادت کرده ایم و برایمان ضرری ندارند. اما وقتی این باکتری ها از طریق رخم های باز به بدن دیگری منتقل می شوند ممکن است مشکلاتی ایجاد کنند. این عفونت ها می توانند از یک التهاب ساده اطراف فولیکول موها شروع شوند یا به بیماری های دیگری منجر شوند. اما برای پیشگیری از این عفونت ها چه باید کرد؟
هر نوع وسیله ای که آرایشگر با آن موهای شما را کوتاه و مرتب می کند( شامل قیچی، شانه، برس و ماشین ریش تراش) باید قبل از مصرف کاملا استرلیزه شود. اگر می بینید که قیچی ها به خوبی ضدعفونی نشده اند بهتر است بدانید که در چنین شرایطی احتمال رشد باکتری ها و میکروب ها در کف سر شما وجود دارد. قیچی پس از هر بار کوپ باید با الکل ضدعفونی شود و در پایان هفته در دستگاه اتو کلاو استریل شود. شانه‌ها هم پس از هر بار استفاده باید شسته و در ظرف محتوی الکل نگهداری شوند.
از بابت تمیزی سرشوی آرایشگاه مطمئن شوید و بعد سرتان را داخل سرشوی قرار دهید. تمیز بودن سرشویی عامل مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری‌های پوست و مو و بیماری‌های قارچی است. حتی گردن شما که در تماس با سرشور قرار دارد هم در معرض ابتلا به بیماری هاست. برخی از آرایشگاه ها برای صرفه جویی از شامپوهای ارزان قیمت استفاده می کنند که این شامپوها ممکن است با پوست و موی شما هماهنگی نداشته باشند و مشکلاتی ایجاد کنند.
بعد از پایان شست و شوی سر لازم است که موهایتان را خشک کنید. در برخی آرایشگاها حوله های تمیز و ضد عفونی شده وجود دارد اما بیشتر مراکز این نکته را رعایت نمی کنند. بهتر است هر مشتری هنگام مراجعه به آرایشگاه حوله تمیزی به همراه داشته باشد.

وقتی می خواهید اپیلاسیون کنید

اپیلاسیون شیوه رایجی برای از بین بردن موقت موهای زائد است که در بیشتر آرایشگاه های زنانه چنین خدماتی به مشتریان عرضه می شود. با این وجود احتمال بروز مشکلات پوستی در این بخش هم وجود دارد. عفونت و التهاب پوست مشکلی است که گاهی پیش می آید. بعضی وقت ها هم به دلیل داغ بودن موم، پوست دچار سوختگی می شود و ممکن است عفونت های بعدی بوجود بیاید. برای پیشگیری از این مشکلات لازم است که شما و آرایشگرتان به چند نکته توجه کنید.
نوارهای اپیلاسیون باید یکبار مصرف و کاملا بهداشتی باشند. موم هایی که برای هر مشتری بکار می رود هم باید مخصوص همان مشتری باشد و مشتری قبلی یا بعدی از ان استفاده نکند.
تختی که قرار است روی آن دراز بکشید باید تمیز بوده و با حوله یکبار مصرف پوشیده شده باشد. این حوله ها هم باید بعد از پایان هر مشتری تعویض شوند.
مسوول بخش اپیلاسیون باید دستکش مخصوص یکبار مصرف داشته باشد.
مراقب باشید که بعد از پایان اپیلاسیون برای شست و شوی موم هااز آب داغ استفاده نکنید چون التهاب پوست را افزایش می دهد. بهتر است تا 24 ساعت بعد از اپیلاسیون از صابون یا عطر استفاده نکنید چون هنگام برداشتن موهای زائد یک لایه از پوستتان را از دست داده اید و این محصولات معطر می توانند سبب بروز التهابات پوستی شوند

آرایشگاه شهیرا رشت – آرایشگاه لبنا رشت – نمونه کار آرایشگاه عروس ایران رشت – آرایشگاه شیدا رشت – آرایشگاه لنا در رشت – آدرس آرایشگاه لبنا در رشت – آرایشگاه عروس زیبا در رشت – آرایشگاه مارس در رشت – آرایشگاه بزک رشت – آرایشگاه رشت – آرایشگاه شهیرا رشت – آرایشگاه فام رشت

 

[instanow name= zmat.ir info_pos= top info_layout= 2 shape= round size= 70 full_name= 1 website= 1 bio= 1 stats= 1 window= 1 logo= 1 nofollow= 1 style= default media= 60 link= file layout= grid columns= 3 flat= 1 lm= 1 lm_num= 6 ]