Address & Contact

Our Address

کرج،نظراباد،جاده نجم ابا

Telephone

ساخت،فروش هواکش روتاری،اسکروکانوایر،اسکرابر هواصنعت البرز در کرج

✅بگ فیلتر چیست ؟

▪️ فیلتر کیسه‌ای (bag filter) عبارت است از محفظه ای شامل تعدادی کیسه با جنس پلی استر که با عبور گاز حاوی غبار از دریچه ورودی و حرکت به سمت خروجی فیلتر، غبار موجود روی سطح خارجی کیسه‌ها می‌نشیند. سپس در مقاطع زمانی معین با اعمال پالس هوا، غبار موجود بر کیسه تکانده شده و به هاپر زیرین فیلتر ریخته می‌شود. به این ترتیب غبار از گاز جدا می‌شود. یکی دیگر از تجهیزاتی که به صورت گسترده برای غبارزدایی هوا در صنایع سیمان استفاده می‌شود بگ فیلترها می‌باشند

✅ انواع بگ فیلتر

🔻🔻فیلترهای کیسه ای انواع مختلفی دارند مانند

🔻🔻تکان دهنده ( لرزاننده )
🔻🔻 هوا معکوس
🔻🔻 پالس جت (بهترین بازدهی در این نوع است)

✅ فن سانتریفیوژ چیست؟

▪️ فن سانتریفیوژ یک هواکش گریز از مرکز مکانیکی است که برای گردش و انتقال هوا در محیط نیاز به نیروی گریز از مرکز دارد. فن سانتریفیوژ در ابعاد بزرگ و کوچک تولید می شود که در کارخانجات، معادن، مصارف صنعتی، سیستم های رایانه ای، جاروبرقی و برخی لوازم آشپزخانه مانند هود مورد استفاده قرار می گیرد.

▪️ فن سانتریفیوژ برای استفاده در مکان هایی که دارای هوای کثیف و حاوی ناخالصی هستند و همچنین مکان هایی که دارای دمای بالا می باشند بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد فن بکوارد و فوروارد سانتریفیوژ این است که دارای توانایی مقابله با افت فشار بالای استاتیک در پکیج ها و سیستم های کانال کشی شده می باشد.

✅ هواکش روتاری:

▪️ کمپرسورهای روتاری دستگاه هایی هستند که با یک پیستون دوار و سیلندر فرایند مکش گاز مبرد و در نتیجه تولید سرمایش را انجام می دهند. این کمپرسورها می توانند به جای کمپرسورهای پیستونی مورد استفاده قرار گیرند و نسبت به آن ها نیز دارای مزایایی هستند.

 مدیریت : یونس خوشرنگ

تولیدنصب بگ فیلترهای صنعتی , فن های سانتریفیوژ هوا صنعت در کرج , ساخت فروش هواکش روتاری , اسکروکانوایر , اسکرابر هواصنعت البرز در کرج ,