تابلوسازی اطمینان

✅ ساخت انواع چلنیوم و تابلوهای سه بعدی 

? تابلو زمینه کامپوزیت ، تابلو بیلبورد ، چلینیوم پانچ دوبل ار جی بی 

✅ ساخت انواع تابلوهای LED روان و ثابت رنگی و تک رنگ

? خدمات چاپ بنرهای مناسبتی و ساخت انواع تابلوهای فلکسی فیس و بنر

✅ مجهز به دستگاه های برش و حکاکی لیزری (خدمات لیزر ) ، نئون ، شبرنگ ، مهر فوری ، لیزری ، ساخت ، نصب و سرویس کرکره برقی

ساخت تابلو

اولین گامی که در تابلوسازی برداشته میشود مرحله طراحی می باشد طراحی حروف توسط نرم افزار کرل و یا اتوکد صورت می گیرد و همه خصوصیات حروف مانند فونت ، ضخامت ، سایز مشخص می گردد و طرح نهایی برروی جنس پلکسی گلاس که یک نوع پلاستیک شفاف مشابه شیشه در رنگهای مختلفی می باشد لیزر می شود.

اجرای نما المینیومی یا کامپوزیت فلکسی

کامپوزیت در لغت به معنای مخلوط مرکب است که اشاره بر لایه لایه بودن ولی ادغام نشدن لایه ها در ساختار درونی آن دارد.ترکیب کلی کامپوزیت این محصول سبک وزن اما مقاوم، پوسته ای متشکل از دو ورق آلومینیوم نازک ۵/. و هسته میانی پلی اتیلین ۳ میلی متر است که با احتساب لایه های چسب در مجموع ۴ میلی متر میشود .سطح آلومینیوم خارجی با پوشش رزین PVDFپوشانده شده است که عایق خراش وتغییرات دما و هوا است. شایان ذکر است برای نصب تابلو در فضاهای داخلی لایه رویی با پوشش پلی استر مکفی است اما تابلوهایی که در فضای خارجی قرار میگیرند با توجه به رطوبت ، آب و هوا و سایر عوامل بیرونی به منظور دوام بیشتر ، ملزم به استفاده از لایه محافظ PVDF هستند.

فریم لس

نمای شیشه ای فریم لس یکی از پرکاربرد ترین نماهای شیشه ای است که امروزه در ساختمان ها استفاده می شود. در این نوع نما ابتدا شبکه ای از پروفیل آلومینیومی که به آنها لامل گویند بر روی دیوار های خارجی ساختمان نصب می شود. سپس توسط لاستیک های مخصوص آب بندی و هوا بندی می شوند و شیشه روی آنها توسط لقمه های آلومینیومی متحرک نصب می شوند.

پی وی سی

پلی وینیل کلراید یا پی وی سی نوعی پلاستیک سخت است که با ادغام برخی روان کننده ها، نرم و منعطف می شوند که در صنعت های متفاوتی مانند ساختمان سازی، دکوراسیون داخلی و موارد مشابه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی دیگر از کسب و کار ها که پی وی سی تکمیل کننده آن حرفه به شمار می رود تابلو سازی و تبلیغات محیطی می باشد.

حروف برجسته چلنیوم استیل پلاستیک رینگی

حروف برجسته استیل در دسته حروف­های فلزی قرار دارد که از ابتدای ساخت تابلوهای مدرن، مورد استفاده قرار می­گرفته. با وجود آن­ که امروزه حروف ­های برجسته جدید از جمله چلنیوم، پلاستیکی و سایر حروف ­های فلزی ماننند برنجی، مسی و آهنی به بازار آمدند، حروف­ های استیل به علت طرح و ساختارهای زیبا و جدید، طرفداران زیادی دارند و در طرح­ها و رنگ­های زیبا و متنوع تر تولید می­شوند.

اجرای دکور داخل اماکن

طراحی یک هنر است که در هر زمینه ای باشد در طول زمان سبک های مختلفی را به خود دیده است. همانطور که در معماری، نقاشی، مجسمه سازی و دیگر هنرها سبک های گوناگون وجود دارد در تابلوسازی نیز رویکردهای تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد که توجه به آن ها در طراحی تابلو مغازه میتواند نشان از دقت نظر مدیر و صاحب کسب و کار باشد.

به مدیریت : آقای یاسین انصاری

شماره تلفنها : 
۳۳۱۰۳۳۴۴ دفتر
۰۹۱۲۳۵۹۳۶۴۵ انصاری
۰۹۳۸۱۵۳۷۶۵۶ فرهنگ

 

 

 

تابلو سه بعدی ,تابلو سه بعدی سنتی , تابلو سه بعدی با پوستر , اموزش تابلو سه بعدی با خمیر , تابلو سه بعدی یا نما برجسته , تابلو سه بعدی با رزین , تابلو سه بعدی چوبی , خرید پوستر تابلو سه بعدی ,