Address & Contact

Our Address

خراسان رضوی کاشمر پاساژ سجاد طبقه پایین فروشگاه نور سازان

Telephone

نورسازان

اولین تولید کننده استیج در شرق کشور

تابلو های تبلیغاتی و استیج نورسازان
✔️ساخت تابلو مدرن استیج رقص و نور پردازی

✔️تولید کننده تابلو های تبلیغاتی و استیج

✳️استیج رقص

امروزه تامین روشنایی و نورپردازی تقریبا در تمامی فضاها جایگاه ویژه ای برای خود پیدا کرده است . حضور انواع المان های نوری در محیط های مختلف می تواند تاثیر به سزایی در زیبایی فضا بگذارد و دکوراسیون شما را کامل نماید. یکی از المان های فوق العاده جذابی که می تواند در تالارها، سالن های پذیرایی، باغ ها و غیره جلوه های دیداری زیبایی را برای شما فراهم آورد انواع کف ال ای دی یا کفپوش LED است .

✳️استیج کف ال ای دی

کف LED یا پیست رقص یکی از ارکان اصلی جهت برگزاری یک مراسم با شکوه می باشد . به دلیل نورهای زیبا و متنوعی که تولید می کند می تواند در شب هم جلوه بهتری به مراسم شما ببخشد و هم لحظاتی زیبا و شبی به یاد ماندنی را رقم می زند. این محصول در واقع ساخته شده از پیکسل های نوری است که در کنار هم قرار می گیرند و می توانند یک سطح نورانی و حرفه ای را برای شما فراهم آورند.

💥زیباترین طراحی نورپردازی استیج در مشهد برای تالارهای عروسی را از گروه فنی و مهندسی نورسازان بخواهید.

💥کارشناسان مجرب ما موفق به طراحی بهترین نورپردازی استیج برای تالار های عروسی شدند.

✳️ساختار کفپوش های ال ای دی

در انواع کف led ساختمان به گونه ای است که مربع های یک متر در یک متر کنار هم قرار می گیرند و داخل آنها پیکسل های فول کالر به یکدیگر متصل شده اند .

ابعاد و شکل دلخواه شما را فراهم می آورند. شما می توانید با شروع رقص نور 16 میلیون رنگ زیبا را روی صحنه یا استیج رقص خود مشاهده نمایید.

و به سادگی کف سالن یا تالار خود را نورپردازی کنید و از هماهنگی نور و صدای موزیک و ایجاد هیجان در مهمان های خود لذت ببرید.

تابلو های تبلیغاتی و استیج نورسازان

💥جهت سفارش انواع تابلو تبلیغاتی و استیج با ما در تماس باشید💥

مدیریت : علی حوائی

بک استیج عکاسی چیست , استیج عروسی , تی وی بک استیج , عکاسی استیج چیست , معنی استیج در انگلیسی , استیج عروسی چیست , تابلو فلکسی , تابلو کامپوزیت , تابلو چلنیوم , تلویزیون شهری , بنر , استند تبلیغاتی , تابلو استیل , تابلو وکیوم , تابلو نئون , تابلو ال ای دی , استیکرهای تبلیغاتی , لمپوست بن , استرابورد تبلیغاتی , تابلو های تبلیغاتی و استیج نورسازان  ,