Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تاج عروس طلعتی

? نکات طلایی در انتخاب تاج عروس

بعد از ذکر این موضوع که تاج عروسی از مشخصه های زیبای عروس به شمار می رود و اهمیتی به اندازه میکاپ عروس دارد،لذا انتخاب آن را که حتما جزو آخرین موارد خرید قرار داده اید و متاثر از چهره ی عروس و معیارهای دیگر است، وقت بگذارید و با دقت و وسواس بیشتری به سراغ خرید یا اجاره ی آن بروید.

نکته ی یک

– مدل موی عروس

تاج های پرنسسی برای موهای باز یا شینیون پایین و تاج های هدبندی که روی پیشانی قرار می گیرند،برای مدل موهایی که بالا شینیون شده است و بیشتر در مراسم هایی مانند نامزدی و عقد کاربرد دارد.

نکته ی دو

– رنگ موی عروس

رنگ موهای یکدست و ساده با تاج شلوغ و موهای مش شده با تاج ساده همخوانی ندارد.

نکته ی سه

– مدل صورت عروس

تاج های کوتاه و نیم دایره با طرح هلالی برای صورت های کشیده مناسب است و تاج های کشیده و بلند برای صورت های گرد پیشنهاد میشود.

نکته ی چهار

– ‎مدل سرویس عروس

‎اگر سرویس عروس دارای چند مروارید باشد،از،تاجی با تزیین مروارید استفاده کنید ،به یاد داشته باشید که از نگین یا مروارید به اندازه ی کم استفاده کنید،در ضمن رنگ تاج را میتوانید هم رنگ سرویس طلای خود انتخاب کنید یا اگر در سرویس طلا،نگین رنگی دارید،تاجی با همان رنگ سنگ یا نگین انتخاب کنید.

‎نکته ی پنج

– مدل لباس عروس

مدل لباس عروس و تاج با هم رابطه ی معکوس دارند،به این ترتیب که اگر لباس و تور عروس ساده و کم نگین باشد،مدل تاج را میتوانید پر زرق وبرق انتخاب کنید.ولی اگر لباس عروس پر از نگین و دانتل شلوغ باشد،بهترین انتخاب برای شما ساده ترین تاج خواهد بود.

نکته شش

– اختلاف قدی عروس و داماد

اکر اختلاف قدی کم باشد،به هیچ عنوان از کفش عروس پاشنه بلند و تاج بلند یل شینیون بالا استفاده نکنید. برعکس اختلاف قدی زیاد را میتتوانید با کفش پاشنه بلند و تاج بلند و نوک تیز به حداقل برسانید.

نکته هفت

– وزن تاج

حتما به وزن تاج دقت کنید،اگر تاجتان سنگین باشد،ممکن است بعد از چند ساعت شما را کلافه کند،خصوصا اگر از آن دسته افرادی هستید که زود خسته میشوید و یا عوامل محیطی باعث سردرد شما میشوند،حتما از تاج های ژله ای که قابل انعطاف و سبک هستند،استفاده کنید

مدیریت:خانم طلعتی

 

معنی تاج , تاج پادشاه , تاج ملکه ایران , تاج در جدول , عکس تاج ملکه و پادشاه , آقای تاج , تاج فوتبال , نشان تاج پهلوی ,