تولید فروش اجرا لاین نوری در بیرجند 

عرضه کننده و مجری انواع نور های خطی

🌀تولید و فروش انواع لاین های نوری

🔹🔸استفاده از چراغ خطی در فضای داخلی علاوه بر افزودن به حس مدرنیته و سادگی محیط دارای تمامی مزایای دیگر چراغ های ال ای دی از جمله بازده، ایمنی، کیفیت نور و طول عمر بالا نیز می باشد. به همین دلیل بهره گیری از روشنایی و نورپردازی خطی در معماری امروز چه به منظور تامین نور اصلی و یا کاربری صرفا دکوراتیو افزایش پیدا کرده است.

🔹🔸صنایع روشنایی نورانه با توجه به وسعت کاربرد نور خطی در فضا های داخلی با معماری مدرن، اقدام به تولید انواع چراغ خطی (لاین نوری) با منبع نور ال ای دی و قطعات اروپایی نموده است که با طراحی ساده و زیبا تغییر بی نظیری در معماری داخلی نظیر فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، اقامتگاهی و فروشگاهی ایجاد می کنند.

🔹🔸هر کدام از چراغ های خطی ویژگی های منحصر به فردی دارند که در طراحی روشنایی بسیار حائز اهمیت هستند. از این جهت پیشنهاد می کنیم برای مشاهده مشخصات فنی و دانلود آبجکت ها و مدل های سه بعدی و بیم (BIM) چراغ های خطی قابل استفاده در کلیه نرم افزار های مدلینگ معماری و همچنین مشاهده تصاویر پروژه های اجرا شده هر محصول بر روی آن کلیک کنید.

🌀چراغ خطی توکار

🔹🔸استفاده از چراغ خطی توکار با طراحی تریم لس (بدون لبه) و همچنین طراحی لبه دار فراهم می باشد. لاین نوری توکار با ظرافت و سادگی خاصی که دارد فضایی مینیمال، ساده و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. در این بخش می توان به خانواده چراغ های لاین توکار، چراغ های ورونا توکار و چراغ های اسلیم اشاره نمود که در عرض های نوری متنوع و طول نامحدود و رنگ های مختلف قابل تولید می باشند. انتخاب عرض نور و شار نوری در طراحی روشنایی و اینکه بخواهید برای تامین نور اصلی فضا و یا نورپردازی دکوراتیو از این چراغ ها استفاده کنید بسیار حائز اهمیت می باشد. همچنین نوع نصب در حالت لبه دار و بدون لبه متفاوت است و پیشنهاد می کنیم قبل از برش کناف از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

🌀چراغ خطی روکار

🔹🔸صنایع روشنایی نورانه به دلیل کاربرد فراوان انواع چراغ خطی روکار در معماری مدرن، اقدام به تولید این چراغ ها نموده است که به منظور نورپردازی خطی انواع فضا و ایجاد فضایی مینیمال و مدرن می توان بهره گرفت. در این بخش می توان به خانواده چراغ های لاین روکار و چراغ ورونا روکار اشاره نمود که در عرض های نوری متنوع و طول نامحدود قابل تولید می باشند. انتخاب عرض نور و شار نوری در طراحی روشنایی و اینکه بخواهید برای تامین نور اصلی فضا و یا نور دکوراتیو از این چراغ ها استفاده کنید بسیار حائز اهمیت می باشد. این چراغ ها به طور مستقیم و به آسانی بر روی سطوح پیچ شده و نیازی به بست های جانبی برای نصب ندارند.

🌀چراغ خطی آویز

🔹🔸از چراغ خطی آویز به منظور نورپردازی خطی و همچنین محیط داخلی با ارتفاع سقف زیاد استفاده می شود. همچنین با توجه به نوع کاربری و نوع چیدمان می تواند زیبایی ویژه ای به محیط القا کند. در این بخش می توان به خانواده چراغ های لاین آویز و چراغ ورونا آویز اشاره نمود که در عرض های نوری متنوع و طول نامحدود قابل تولید می باشند. انتخاب عرض نور و شار نوری در طراحی روشنایی و اینکه بخواهید برای تامین نور اصلی فضا و یا نور دکوراتیو از این چراغ ها استفاده کنید بسیار حائز اهمیت خواهد بود. چراغ های آویز، پس از پیچ شدن بست مربوطه بر روی سقف و تنظیم ارتفاع مورد نظر توسط اکسسوری تنظیم ارتفاع به آسانی نصب شده و امکان تغییر ارتفاع پس از نصب نیز در آنها وجود دارد.

🌀مزایای استفاده از چراغ خطی و نورپردازی خطی

🔹🔸با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و نیاز معماران و طراحان روشنایی به روش های نوین نورپردازی سبب می شود که چراغ ها با ویژگی های جدید مطابق با تکنولوژی روز دنیا تولید شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز های بشر در تامین روشنایی باشد. در این میان استفاده از چراغ خطی ال ای دی به دلیل ظاهری مینیمال گونه و مدرن و همچنین مزایای فراوانی که دارد میتواند پاسخگوی این نیاز ها باشد. در ادامه به چند نمونه از مزایا و ویژگی های استفاده از نورپردازی خطی خواهیم پرداخت.

🔹🔸مصرف بسیار پایین بعلت استفاده از ماژول های LED اروپایی در تامین روشنایی.
🔹🔸امکان اتصال به سیستم های هوشمند و استفاده از سنسورهای حضور و حرکت.
🔹🔸پخش نور یکنواخت بدلبل استفاده ار دیفیوزرهای با کیفیت پلی کربنات شیری ضد UV.
🔹🔸طراحی ظریف و مینیمال در رنگ و عرض های نوری متنوع و طول نامحدود.
🔹🔸امکان ساخت در طرح های سفارشی کرو و طرح های هندسی.
🔹🔸امکان تعویض ماژول های ال ای دی در صورت نیاز.
🔹🔸امکان نصب بصورت توکار، روکار و آویز.
🔹🔸قابل استفاده در انواع فضای داخلی و کاربری های مختلف.

مدیریت:آقای رضا دزگی
09152694172
09363448493

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت لاین نوری کناف , نحوه اجرای لاین نوری کناف , قیمت لاین نوری توکار , هزینه نصب لاین نوری , نمایندگی لاین نوری , لاین نوری,