Address & Contact

Our Address

لاهیجان

Telephone

تاسیسات و لوله کشی آب و نصب پکیج و رادیاتور و تعمیرات پمپ صمیمی

* تأسیسات ساختمان
* لوله کشی آب فاضلاب پکیج

* نصب و سرویس : شیرآلات بهداشتی

* نصب و سرویس : پمپ آب تانکر آب
* نصب و سرویس : دستگاه تصفیه آب
* نصب و سرویس : روشویی کابینتی
* نصب و سرویس : توالت فرنگی
* نصب و سرویس : رادیاتور پکیج
* نصب و سرویس : آبگرمکن بخاری
* نصب و جابجایی : انواع پمپ آب و تانکر
* نصب و سرویس :ست کنترل پمپ آب
( خورد کاری پذیرفته میشود )
لوله های: پولیکا ، پلیمر، پنج لایه ، گرمایش از کف و…
سجاد صمیمی پور
09115574221
لاهیجان

* نصب و فروش انواع پمپ آب پنتاکس

* نصب و فروش انواع دستگاه تصفیه آب

* نصب و فروش شیرآلات

* نصب وفروش رادیاتور پکیج و….

  • * دارای فوق دیپلم الکتروتکنیک از دانشگاه سما لاهیجان
* دارای 6گواهی نامه مهارت از فنی حرفه ای لاهیجان

🔹🔸 تاسیسات ساختمان از نیازهای اساسی و مورد نیاز هر ساختمان می‌باشد. به بیان دیگر، تاسیسات ساختمان، اجزای حیاتی هر ساختمان را تشکیل می‌دهند. این سیستم‌ها مربوط به شرایط حرارتی، دیداری، شنیداری و بهداشتی که برای راحتی، آرامش و آسایش ساکنان ساختمان لازم و ضروری می‌باشد، را فراهم می‌کنند.

🔹🔸 تاسیسات ساختمان بایستی به خوبی طراحی شوند تا به درستی کار کنند. همچنین این سیستم‌ها می‌بایستی با سیستم ساختاری ساختمان هماهنگ باشند که این امر مستلزم دانش و تخصص مهندسان و معماران حرفه ای ساختمان است.

🔰 لوله کشی آب

🔹🔸 سیستم لوله کشی آب ساختمان یکی از مهم ترین و حیاتی ترین مواردی می باشد که اجرای دقیق آن شرایط لازم برای شروع زندگی در یک ساختمان است. قبل از اجرای لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان، باید مسیرهای عبور لوله را با رشته های کاری دیگر مطابقت داد.

🔹🔸  در اجرای تاسیسات ساختمان مبنای عمل، نقشه های از قبل طراحی شده است. در نتیجه پیش بینی های لازم جهت جلوگیری از تداخل لوله های بخش های مختلف تاسیساتی به عمل می آید.

🔰 پکیج و رادیاتور

🔺یکی از قدیمی‌ترین روش‌‌‌های گرمایش در آپارتمان‌ها و فضای مسکونی و اداری استفاده از انواع رادیاتورهای شوفاژ می‌باشد. گرمای رادیاتورها از طریق انتقال حرارت و جابه‌جایی در هوای محل قرارگیری آنها توزیع می‌شود.

🔺پس از گرم شدن هوا در مجاورت پره‌‌‌های رادیاتورهای شوفاژ، هوای گرم به طرف بالا حرکت می‌کند و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این جابجایی پیوسته هوا باعث گرم شدن تدریجی دمای هوای اتاق می‌گردد.

🔺آب موجود در شوفاژ (رادیاتور) در سیستم حرارت مرکزی ساختمان (موتورخانه) توسط تجهیزاتی مثل مشعل و دیگ گرم می‌شود و آب گرم‌شده در موتورخانه توسط پمپ به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت می‌شود.

🔺 این آب گرم شده وارد رادیاتورهای هر قسمت از ساختمان شده و گرمای خود را از طریق رادیاتورهای شوفاژ به محیط منتقل می‌نماید.

مدیریت:سجاد صمیمی پور

 

 

 

 

 

 

 فروش پکیج و رادیاتور صمیمی , پکیج , رادیاتور , فروش پکیج در لاهیجان , فروش رادیاتور در لاهیجان , تعمیرات پمپ , فروش پمپ آب , نمایندگی دستگاه تصفیه آب ,