طراحی ساخت و نصب کانال هدایت هوا گرد و چهار گوش به مدیریت حسین میرزایی در کرج و تهران

✅طراحی و اجرا کانال های گرد و چهارگوش

✅ساخت انواع :دریچه فلاشینگ دودکش موتورخانه

✅برای طراحی شبکه کانال کشی ابتدا بر روی نقشه معماری محل عبور کانال اصلی، انشعاب ها را از محل قرارگیری هوارسان تا مکان های مورد نیاز بصورت تک خطی ترسیم کرده و محل نصب دریچه های هوا را مشخص می کنیم. سپس با استفاده از یکی از روش های زیر ابعاد کانال را محاسبه می کنیم: 

?روش تقلیل سرعت 

?روش افت فشار ثابت

?روش افت فشار معادل 

?روش فشار استاتیک یکسان

✅در طراحی کانال‌های تهویه مطبوع، تخلیه هوا، تهویه هوا، انتقال گازها، دودها و آلودگی‌ها از روش‌های دو و چهار بیشتر استفاده می شود و برای انتقال هوای آلوده دارای ذرات معلق در آن، از سرعت ثابت استفاده می شود.

?رنگ کوره ای

?رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ‌‌‌های پودری و رنگ‌‌‌های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می‌شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند.

?به عبارت دیگر، رنگ‌‌‌های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می‌روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی‌کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می‌روند.

?انواع رنگ کوره ای
?رنگ کوره ای مایع چیست؟

⚡️این نوع رنگ به حالت مایع بوده و مانند دیگر رنگ‌ها بصورت کمپرسور شده و یا پیستوله بر سطح قطعه پاشیده می‌شود. در نهایت با واسطه کوره  رنگ پخته می‌شود.

⚡️هر رنگ پایه ای که تولید می‌شود، دما و مدت زمان لازم برای سخت شدن آن درج می‌شود، که برای رنگ‌‌‌های مایع الکیدی و آکریلیک و اپوکسی ۱۱۵ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد حرارت لازم دارند و از ۱۱ تا ۱۷ دقیقه زمان لازم برای ماندن در کوره دارند.

⚡️زمانی می‌توان بهترین نتیجه را گرفت که با نظر و توصیه سازنده دما و زمان را اعمال کنیم. بطور کلی رنگ‌‌‌های با پایه روشن دمای پایین و زمان بیشتری لازم دارند و رنگ‌‌‌های با پایه تیره، دمای بالا و زمان کمتری توصیه می‌شوند.

?رنگ کوره ای پودری چیست؟

⚡️رنگ کوره ای پودری بصورت پودری با پوششی مناسب ساخته می‌شود. با استفاده از ابزار‌‌‌های خاص و در دمای مشخصی بعد از اینکه رنگ به سطح بدنه خودرو یا هر قطعه ای دیگر پاشیده شد حرارت داده خواهد شد تا رنگ کوره ای با مقاومت و انسجام خوبی شکل گیرد.

⚡️همچنین دما و زمان نیز در رنگ کوره ای پودری متفاوت می‌باشد. اگر برا اساس دستورالعمل سازنده استفاده شود، تاثیر آن بهتر خواهد بود. رنج دما و زمان در آنها از ۱۰ تا ۱۸ دقیقه هستند و از دمای ۱۸۵ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد با این رنگ‌ها کار می‌کنند.

✨ارائه خدمات در کرج و تهران ✨

به مدیریت : حسین میرزایی

شماره ی تماس:۰۹۱۰۷۳۲۹۰۵۸

 

 

نصب دستگاه اگزاست پارکینگ .

 

 

 

 

تاسیسات هوارسانی , کانال سازی ,  طراحی و اجرا کانال های گرد و چهارگوش , دریچه , فلاشینگ , دودکش موتورخانه , تاسیسات هوارسانی و کانال سازی HVAC , تاسیسات هوارسانی در کرج , رنگ کوره ای مایع , رنگ کوره ای پودری ,