Address & Contact

Our Address

کرج،گلشهر

Telephone

تولید کننده تایل های بین کابینتی شرکت پرشیا تایل

💥 وجود انواع مدلهای مختلف تایل بین کابینتی باعث شده است که هر شخصی با توجه به سلیقه ی خود محیط منزل و یا محیط کاری خود را می تواند دکور کند.

💥تایل بین کابینتی (دیوارپوش، کاشی بین کابینتی) فضای خالی بین کابینت دیواری و زمینی را پوشش میدهد.دیوار پوش ها ضد رطوبت هستند و یک متریال عالی برای فضای آشپزخانه بشمار می روند. این محصول در جنس های مختلفی از جمله استیل، آلومینیومی، شیشه ای و.. تولید می شوند.

5 نکته مهم 

1- دیوارپوش باید در برابر سرما و گرمای ناگهانی آشپزخانه مقاوم باشد

 2- دیوارپوش ممکن است در بالای سین ظرف شویی قرار بگیرد و با رطوبت بیشتری سروکار داشته باشد پس باید در برابر رطویت نیز مقاوم باشد.

3- دیوارپوش باید از لحاظ رنگ با کابینت دیواری و زمینی همخوانی داشته باشد تا فضای آشپزخانه رنگ، رُخ و زیبایی خود را حفظ کند.

4- دیوارپوش بایستی در برابر حریق نیز مقاوم باشد تا درصورت آتش سوزی بر جلوگیری از گسترش آتش تاثیر گذار باشد.

5- جنس دیوار پوش بسیار مهم است تا در برابر ضربات ظعیف یا رطوبت در آن ترک یا زنگ زدگی ایجاد نشود.

انواع تایل بین کابینتی 

💥 تایل‌ها معمولا به صفحات مربعی گفته می‌شود که ساختار آنها با توجه به نوع کارکردشان می‌تواند متفاوت شود و همین طور باعث می شود تا فضایی که در آن قرار میگیرند جلوه ای متمایز به خود گیرد. کاشی بین کابینتی از لحاظ رنگ، طیف وسیعی دارد. این امر به شما کمک می کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و هماهنگی و همخوانی لازم را بین کابینت دیواری و زمینی را ایجاد کنید. این محصول انواع دیگری از لحاظ جنس و طرح دارد که در لیست زیر به آن اشاره شده است…

🔻 استیل
🔻 شیشه ای
🔻 آلومینیومی
🔻 طلایی
🔻 نقره ای

💥 تایل بین کابینتی درواقع پرکاربردترین نوع تایل ها محسوب می شود.این گونه اقلام عموما در فضای آشپزخانه نیز قابل نصب است.هدف از نصب آنها علاوه بر تمایز با سایر محیط می تواند فضایی خاص را در آشپزخانه ارتقا بخشد.

🔰 تایل بین کابینتی از لحاظ طرح

🔻 طرح مرمر
🔻 گلدار
🔻 فانتزی

💥 برای پوشش دیواره های مابین فضاهای بین کابینت متریال های متنوعی را میتوانید استفاده کنید. یکی‌از مهم ترین متریال ها که‌به دلیل نصب راحت نیز مورد استقبال همه ی شما عزیزان قرار گرفته است؛ تایل بین کابینت است.

مدیریت:شریف بیگدلی

تولید کننده تایل ,تایل بین کابینتی ,  شرکت پرشیا تایل در گلشهر کرج , قیمت ورق بین کابینتی , نحوه چسباندن کاشی بین کابینتی ,