Address & Contact

Our Address

اردبیل،اول جاده مغان،روبه روی امام زاده سیدصدرالدین،مجتمع تجاری اصلانیان

قالب جک و بتن نریمانی در اردبیل

✨خرید و فروش و اجاره انواع تجهیزات بتنی و ساختمانی✨

💫یکی از مهم ترین مراحل سازه های بتنی، قالب بندی آن است. و باید با دقت تمام مراحل آن انجام شود. یکی از معیار های دیگری که باید به آن توجه کرد جنس قالب است.

💫 مجری آن سازه بتنی، باید در امور همه جریانات عملیات قالب بندی باشد مانند: تجهیزات قالب بندی، ابعاد، روش های اجرا و…، سازه های بتنی مزایای زیادی دارند مانند استحکام و مقاومت بالا به همین علت پیشرفت های زیادی در زمینه بتن ریزی شده است، یکی از آن ها قالب بندی بتن است.

✳️قالب بتن 

🔻بتن از موادی تشکیل شده که بعد از گذشتن زمانی مشخص سفت و محکم میشود. برای اینکه بتن تا زمان خشک شدن در جای خود ثابت و بدون هیچگونه تغییر شکلی باقی بماند از قالب بتن استفاده میشود. کاربرد قالب بتن به سازه خاصی محدود نمیشود اما در هر سازه ای یک نوع خاصی از قالب بتن مورد استفاده قرار میگیرد.

🔻قالب بتن از سازه هایی است که سابقه استفاده از آن به هزاران سال پیش باز میگردد، البته با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ساختار و همچنین متریال به کار رفته در ساخت آن باتغییرات زیادی مواجه شده است.

✳️مزایای جک ساختمانی 

🔹🔸داشتن استقامت و کیفیت لازم برای تحمل بار بتن سقف 
🔹🔸دارا بودن انواع مختلف و گوناگون 
🔹🔸قابل استفاده در انواع سازه ها
🔹🔸قابلیت تنظیم ارتفاع 
🔹🔸ایمنی بالا با استفاده از ورق های با کیفیت 
🔹🔸سرعت بالا در اجرا نسبت به داربست ها
🔹🔸استفاده برای مهار بندی ستون ها و… 

✳️جک سقفی 

💠جک سقفی دارای دو مدل جک سقفی صلیب دار و بدون صلیب میباشد. جک سقفی صلیب دار و بدون صلیب دارای کاراربرد متفاوت میباشد. هر یک از این جک های سقفی نسبت به نوع سقف به کار برده میشوند. سقف های گوناکونی وجود دارد که میتوان به سقف تیرچه بلوک، سقف طاق ضربی، سقف کامپوزیت، سقف دال بتنی، سقف یوبوت و سقف وافل را نام برد.

💠جک سقفی، وسیله ای برای نگهداری میزان باری است که سقف ایجاد می کند. این وسیله برای تمام سقف های ساختمان از جمله طاق ضربی، یونولیت، تیرچه بلوک و وافل استفاده می شود. با توجه به مکان و نوع پروژه تفاوت هایی در جک سقفی وجود دارد.

💠در ساختمان سازی برای جلوگیری از فروریختن سقف ها، تا زمانی که مقاوم شوند از جک ساختمانی برای نگه داشتن آن ها استفاده می شود. در بعضی سقف ها مانند نوع بتنی آن نیاز به این وسیله به شدت احساس می شود.

به مدیریت:فرض الله نریمانی

شماره های تماس:

09144527951

09142866340

 

تجهیزات ساختمانی نریمانی در اردبیل , تجهیزات ساختمانی نریمانی , قیمت تجهیزات ساختمانی در اردبیل , انواع تجهیزات ساختمانی , جک ساختمانی در اردبیل , قالب بتنی در اردبیل , جک ساختمانی نریمانی در اردبیل , قالب بتنی نریمانی در اردبیل ,