تجهیزات سالنی و آرایشی باربد بیوتی

?مجموعه سالنی باربد بیوتی

?مرکز فروش تخصصی محصولات سالنی و آرایشی بانوان

?هر آنچه از یک فروشگاه سالنی انتظار دارید

?ارائه بهترین کیفیت در زمینه‌ی کراتین ، کاشت ناخن ، کاشت مژه و تاتو

?گارانتی ارائه ی کالای اوریجینال و ضمانت برترین کیفیت محصولات


?همه ی چیزهای خوب در اطراف شما هستند کافیست خوب ببینید.

?فروش تجهیزات سالنی کاشت مژه ، کاشت ناخن ، تاتو ، کراتین ، مراقبتی مو 

✳️لوازم آرایشی و ترکیبات آن

?اصولا به مواد یا هر فراورده ای که برای حفظ و بهتر شدن ظاهر افراد و بوی بدن به کار می رود ، لوازم آرایشی می گویند. این محصولات تنوع بسیار گسترده ای دارند که از جمله آنها می توان به انواع رژلب ، کرم ، پودر ، لوسیون ، رنگ مو ، روغن ، مواد آرایش چشم وصورت و…اشاره کرد.

?اکثر لوازم آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی هستند و ساختار آنها از رنگ ها ، فیلترهای رنگی ، اسانس ها و … شکیل شده است که همین مواد باعث می شوند رنگ پوست تغییر کند. همیشه هنگام خرید لوازم آرایشی ، باید به این نکته توجه کنید که هیچ ارزانی بدون دلیل و علت نیست پس تا جایی که می توانید از مصرف و خرید لوازم آرایشی بسیار ارزان و بی کیفیت خودداری کنید زیرا استفاده از محصولات نامرغوب ، تاثیرات خطرناکی را روی پوست صورت شما می گذارد و حتی در بعضی مواقع سلامتی شما را می تواند تهدید کند.

✳️محصولات آرایشی بهداشتی بر اساس عملکرد به سه دسته تقسیم می‌شوند:

?محصولات زیبایی پوست مثل لوازم‌آرایش، لاک ناخن
?محصولات مراقبت و محافظت از پوست مثل ضدآفتاب ها، مرطوب‌کننده ها و پاک‌کننده‌ها
?محصولات زیبایی و مراقبت مو

✳️لوازم سالنی آرایشگاه

⚜️لوازم سالنی آرایشگاه را باید از نوع مرغوب تهیه کرد چون در صورتی که اجناس خریداری شده باکیفیت نباشند، پس از مدتی مجبور به تعویض وسایل خواهید شد و این امر هزینه زیادی برای شما در پی خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از لوازم آرایشی بی‌کیفیت سبب می‌شود مشتریان خود را از دست بدهید و نامتان خدشه دار شود.

⚜️در آرایشگاه‌های مدرن و به روز قسمتی از محیط آرایشگاه به بخش کاشت و ترمیم ناخن اختصاص داده می‌شود. این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار هر آرایشگاه به حساب می‌آید. پس علاوه بر اینکه باید در کار خود بسیار موفق و ماهر باشید لازم است از وسایل خوب، مرغوب، باکیفیت هم استفاده کنید.

?برای کارهای مانیکور و پدیکور به وسایل زیر احتیاج است:

?قفسه‌ای شیک و زیبا برای نمایش لاک‌ها
?صندلی مانیکور
?میز مانیکور
?چرخ دستی پدیکور
?صندلی پدیکور
?صندلی مشتری
?شیشه‌ استریلیزه کننده
?اسپای پدیکور
?لامپ لاک خشک کن
?ناخن گیر
?سوهان ناخن
?صیقل دهنده (بافر)
?ضد عفونی کننده

به مدیریت : مهرداد سلوکی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تجهیزات سالنی و آرایشی در کازرون , مرکز فروش تخصصی محصولات سالنی و آرایشی بانوان در کازرون , انواع محصولات سالنی و آرایشی بانوان , تجهیزات سالنی و آرایشی باربد بیوتی , باربد بیوتی در کازرون , تجهیزات کاشت مژه , تجهیزات کاشت ناخن , تجهیزات تاتو , تجهیزات کراتین , تجهیزات مراقبتی مو  ,