Address & Contact

Our Address

دزفول خیابان امام خمینی جنوبی ،نبش خیابان امامت

Telephone

فروشگاه مهر خورشید

 


◾️▪️ پنل خورشیدی یا Solar panel سامانه‌ای است که می تواند انرژی خورشید را دریافت کند و آن را به الکتریسیته تبدیل کند که برای مصرف های تجاری و مسکونی قابل استفاده باشد.

◾️▪️ پنل های خورشیدی به عنوان منبع تامین برق در سامانه های خورشیدی استفاده می شوند و در بسیاری از کاربردهای صنعتی و خانگی به عنوان گزینه ای پایدار و پربازده قابل استفاده هستند.

در حالت کلی دو نوع سامانه خورشیدی وجود دارد: یکی “متصل به شبکه “سراسری برق( که طرحی برای برای فروش برق به شبکه و دریافت درآمد ماهانه می باشد).
و دیگری” منفصل یا جدای از شبکه” می باشد.( که در مکان هایی که شبکه سراسری برق وجود ندارد برای مصارف خانگی و یا صنعتی استفاده می شود).

◾️▪️ پنل های خورشیدی با تولید (و درصورت نیاز ذخیرهٔ الکتریسیته در باتری) برای کاربردهای تجاری و مسکونی، استفاده می شوند.

◾️▪️در طراحی اصولی و دقیق یک سیستم خورشیدی،ابتدا باید وسایلی که قصد داریم با برق خورشیدی راه اندازی کنیم و همچنین ساعت کاری آن وسایل را بطور دقیق مشخص کنیم، سپس به بررسی میزان مصرف آنها بپردازیم، و درنهایت باتوجه به مجموع میزان مصرف برق آنها یک سیستم خورشیدی اصولی،مهندسی شده و دقیق را طراحی و اجرا کنیم.
که این کار نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. خوشبختانه مجموعه ی مهر خورشید با بیش از ۱۰ سال سابقه و تجربه،بهترین طراحی را میتواند به شما ارائه دهد.

◾️▪️ سلول های خورشیدی از مواد نیمه رسانا (نیمه هادی) ساخته می شوند. نیمه هادی ها ظرفیت جذب نور و تحویل بخشی از آن به حامل های جریان الکتریکی که الکترون ها و حفره ها هستند را دارند، در واقع عملکرد یک سلول خورشیدی همانند یک دیود ساده می باشد و انرژی نورانی خورشید را به انرژی الکتریکی تبدیل می کنند.

مزایای پنل خورشیدی

🔻🔻 هنگام استفاده از پنل های خورشیدی از تجهیزات آف گرید استفاده میشود که برای استفاده از آنها نیازی به جریان اصلی برق نیست.
🔻🔻عدم نیاز به پرداخت هزینه های سنگین نصب دکل و کابل کشی
🔻🔻ارزان تر است و اگر درست نگه داری شود ، تا سه دهه قابلیت تولید انرژی دارد
🔻🔻از انرژی های پاک و تجدیدپذیر تغذیه میشود
🔻🔻کمترین آلودگی و استهلاک را دارند و تا مدت زیادی سالم میمانند
🔻🔻وقتی برای نصب اولیه پنل هزینه ای را می پردازید، انرژی ای که پنل در ادامه طول عمر خود تولید می کند ( بسته به کیفیت و نوع پنل) به اندازه 15 تا 20 سال است و کاملا رایگان است
🔻🔻 انرژی تولیدی از پنل قابل فروش است

مدیریت : مهندس غلامی

 

 

 

فروشگاه تخصصی تجهیزات برق خورشیدی مهر خورشید در دزفول  , تامین انواع پنل خورشیدی,  پمپ آب خورشیدی ,  آبگرمکن خورشیدی  , تامین انواع باتری , شارژ کنترلر ,اینورتر و…