تجهیزات کوهنوردی و سنگ نوردی یال

❄️عرضه کننده انواع پوشاک و کفش کوهنوردی و سنگنوردی، کوله پشتی و تجهیزات کمپین، چادر و انواع کیسه خواب، دستکش، کلاه و باتوم کوهنوردی 
??‍♀️تجهیزات مورد نیاز کوهنوردی 

اول همه باید به دنبال کفش مورد نیاز برای کوهنوردی باشید. کفش را باید نه تنها از وسایل مورد نیاز کوهنوردی بلکه از مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای این ورزش بدانید. در انتخاب کفش بسیار دقت کنید. چرا که برای نجات جان شما در مواقع خطرناک بسیار مهم بوده و البته راهپیمایی شما را بر روی کوه میسر می کند. هیچ گاه با کفشی که پایتان را می زند یا کفی عاج دار خوبی ندارد نمی توانید با اطمینان به قله برسید.

??‍♀️کوله پشتی 

قطعا شما وسایلی را به همراه خود برمی دارید که برای آن ها نیاز به کیف و کوله ای دارید. امروزه کوله پشتی های کوهنوردی بسیار کاربردی و حرفه ای در بازار از برندهای خارجی معروف مانند دیوتر، لو آلپین و برندهای ایرانی مانند قایا پیدا خواهید نمود. معمولا کوهنوردان برای سفرهای یک روزه کوله پشتی های سبک تر و برای سفرهای دو روزه یا بیشتر کوله پشتی هایی با لیتر و گنجایش بالاتر به همراه می آروند.

??‍♀️لباس مناسب کوهنوردی

از وسایل مورد نیاز کوهنوردی که ارتباط مستقیم با سلامتی شما در کوه دارد، انتخاب لباس مناسب است. بر طبق تجربه کوهنوردان حرفه ای، به کسانی که می خواهند این ورزش را تازه شروع کنند، گفته می شود که چندین لایه لباس برای کوهنوردی و کوهپیمایی خود بردارند. در مجموع به ۳ لایه لباس نیاز دارید. جنس لباس ها بسیار اهمیت داشته و بسته به کاربرد آن، متفاوت خواهد بود.

??‍♀️زیر انداز یا صندلی برای نشستن 

برای اینکه بتوانید بدون خیس شدن یا اذیت شدن روی زمین یا کناره کوه بنشینید، می توانید یک زیرانداز با خود داشته باشید. زیرانداز های مختلفی در بازار هستند. اگر فتح قله دو روز و بیشتر طول می کشد، به دنبال زیراندازهای حرفه ای تر در میان وسایل مورد نیاز کوهنوردی باشید. در غیر این صورت، یک پارچه ساده کفایت می کند.

??‍♀️باتوم کوهنوردی 

یکی از وسایل مورد نیاز کوهنوردی که به شما در بالا رفتن و مهم تر از آن در پایین آمدن از کوه کمک می کند، باتوم های کوهنوردی است. این ابزار کار همان چوب هایی را انجام می دهد که در طبیعت برای راه رفتن و پیاده روی به عنوان عصا از آن استفاده می کنیم.

??‍♀️کیسه خواب و چادر

اگر می خواهید شب را درون طبیعت بگذرانید، حتما باید کیسه خواب و چادر به همراه داشته باشید. این دو وسیله از وسایل مورد نیاز کوهنوردی هستند برای سفرهای بیش از یک روزه هستند که تهیه آن ها بسیار اهمیت دارد.

 

??‍♀️چراغ و لامپ 

برای کسانی است که در مناطق تاریک و شب ها به پیاده روی می روند یا می خواهند شب را هم در کوه، کمپ کنند.

به مدیریت: آقای عشقی

 

 

 

فروشگاه لوازم کوهنوردی در رشت , لوازم کوهنوردی رشت , قیمت لوازم کوهنوردی در رشت , تجهیزات کوهنوردی یال , تجهیزات سنگ نوردی یال ,  پوشاک کوهنوردی , کفش کوهنوردی , کفش سنگ نوردی , کوله پشتی , تجهیزات کمپین , چادر , کیسه خواب , دستکش کوهنوردی ,