Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،ارومیه

تخریب ساختمان برادران یوسف زاده

تنظیم قرارداد و تخریب در اسرع وقت

✅خرید و فروش مصالح ساختمانی

✅خاکبرداری و حفاری زیرزمین

✅بیمه کارگران باتنظیم قراردادتحویل کاردراسرع وقت

 

✅ تخریب ساختمان چیست؟

جداسازی بخش‌ها، ویران کردن، خراب کردن یا خرد و متلاشی کردن هر ساختمان یا سازه یا هر بخش متعلق به آن با استفاده از روش‌های پیش برنامه ریزی شده و کنترل شده را تخریب ساختمان می‌گویند. ویران کردن و خراب کردن ساختمان توسط ماشین تخریب ساختمان انجام می‌شود.

✅ نکات مهم در تخریب ساختمان

با ارزیابی ساختمان و برنامه‌ریزی صحیح عملیات تخریب و پیاده سازی این عملیات برحسب انواع روش‌های مناسب برای انواع سازه‌های فولادی و اجزای آن‌ها، می‌توان به اهداف زیر دست پیدا کرد:

✅ حداقل شدن خسارت به اشخاص و اموال عمومی
✅ حفظ سلامت و ایمنی نیروهای کارگاهی
✅ کاهش آلودگی‌های زیست محیطی

✅ پیش از انجام هرگونه تخریب و بازسازی، انجام ارزیابی دقیق ساختمان به وسیله بررسی و سنجش مناسب ضروری است. به طور کلی ارزیابی باید شامل ارزیابی ساختمانی و ارزیابی سازه‌ای همراه با تصاویر و فیلم‌های گرفته شده جهت استفاده در آینده باشد. بر اساس یافته‌های این ارزیابی‌ها، یک طرح تخریب باید همراه با گزارش و محاسبات سازه‌ای جهت ارزیابی پایداری ساختمان مورد تخریب و کلیه ساختمان‌ها، سازه‌ها، خیابان‌ها، زمین و خدمات تحت تأثیر باشد.

✅طرح تخریب می‌بایست تضمین‌کننده این موضوع باشد که در طول عملیات تخریب، هیچ تأسیسات موجودی در مجاورت کارگاه تخریب به واسطه عملیات تخریب تحت تأثیر قرار نگیرد.

✅  خاک برداری

✅  خاک برداری یکی از مراحل ابتدایی ساخت ساختمان بعد از خراب کردن ساختمان قبلی می باشد. هدف از خاک بردای ایجاد پی و فوندانسیون مستحکم در برابر فشار ناشی از سازه و همچنین خطراتی مانند زلزله می باشد. قیمت خاک برداری بستگی به نوع خاک و میزان خاک برداری دارد که تیم اسدی با حضور در محل ، قیمت خاک برداری را بصورت منصفانه تعیین خواهد کرد.

✅  خاک برداری

✅  خاک برداری یکی از مراحل ابتدایی ساخت ساختمان بعد از خراب کردن ساختمان قبلی می باشد. هدف از خاک بردای ایجاد پی و فوندانسیون مستحکم در برابر فشار ناشی از سازه و همچنین خطراتی مانند زلزله می باشد. قیمت خاک برداری بستگی به نوع خاک و میزان خاک برداری دارد که تیم برادران یوسف زاده با حضور در محل ، قیمت خاک برداری را بصورت منصفانه تعیین خواهد کرد

✅  بعد از تخریب ساختمان ، ضایعات بسیاری تولید می شود که اکثر آن ها برای کارفرما قابل فروش می باشد. کافی است با ما تماس بگیرید تا تیم برادران یوسف زاده در محل ساختمان شما حضور یافته و ضایعات شما را به قیمت روز و بصورت نقدی خریداری نماید. فروش ضایعات باعث خواهد شد تا بخشی از هزینه تخریب برای شما جبران گردد.

✅  زمان تخریب ساختمان

✅  زمان لازم برای خراب کردن ساختمان های یک طبقه و تخریب ساختمان های بلند با هم متفاوت است. همچنین نوع سازه نیز در زمان تخریب موثر است. برای مثال تخریب ساختمان کلنگی بسیار سریع تر انجام می شود. بنابراین برای تخمین دقیق زمان لازم برای تخریب ، پیمانکار باید در محل حاضر شده و بعد از بررسی و محاسبات ، زمان لازم را به شما اعلام کند.

با ما تماس بگیرید
09104434412 و 09144474412 

به مدیریت:آقای یوسف زاده

 

 

 

تخریب ساختمان در ارومیه ,  حفاری ,  خاک برداری ,  خرید و فروش مصالح ساختمانی ,  تخریب ساختمان در ارومیه ,  فروش انواع مصالح ساختمانی ,  پیمانکاری ساختمان ,