نصب و اجرای دکورهای چوبی و تزئینی

?کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
?فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
?همراه: 09121008013 – 09123572683
?واتس اپ:09121008013
?آدرس:تهران،قلهک

?انجام کلیه خدمات ساختمانی
?تخریب،طراحی و بازسازی ساختمان
⚡️تخریب ساختمان چیست؟

?تخریب ساختمان یک علم مهندسی است که در آن ساختمان ها و سازه ها به طور ایمن و کارآمد از بین می روند. این علم شامل تخریب یک ساختمان با دقت است بطوری که عناصر ارزشمند آن حفظ شود تا اینکه بتوان از آن ها دوباره استفاده کرد. در زمینه ساختار فیزیکی، تخریب ساختمان شامل تخریب انتخابی اجزای ساختمان به ویژه برای بازیافت مورد استفاده می‌باشد و مدیریت مواد دفعی می‌باشد.

?این مورد با تخریبی متفاوت است که در آن یک محل خاص با شدیدترین روش‌ها به طور کلی از ساختمان‌ها پاکسازی می‌گردد. تخریب به عنوان ساخت معکوس خوانده می‌شود. فرایند تخریب ساختمان‌ها، به عنوان یک فعالیت قدیمی مطرح است که با حوزه علمی در حال توسعه روش پایدار و سبز ساختمان ارتباط دارد. ساختمان‌ها همانند هرچیز دیگر چرخه حیاتی دارند. تخریب ساختمان بر استفاده از مواد به کار رفته در ساخت ساختمان در شرایطی مربوط است که دیگر نمی‌توان از ساختمان استفاده نمود.

⚡️بازسازی ساختمان چیست و با نوسازی چه تفاوتی دارد؟

?بازسازی ساختمان از روش‌های متداول بهبود کیفیت محیط کار و زندگی است. در ابتدا اجازه دهید دو کلمه‌ای را که عموماً به جای هم به کار می‌روند ولی در عمل دو مفهوم کاملاً جدا از هم هستند را توضیح دهیم. وقتی به دنبال یافتن مفهوم بازسازی ساختمان هستیم در می‌یابیم بازسازی و نوسازی عموماً به جای هم به کار می‌روند.

?نوسازی به معنای تخریب کلی بنای قدیمی و ساخت بنایی جدید به صورت کامل است در حالی که بازسازی یا مرمت، به معنای رفع مشکلات، خرابی‌ها و زیباسازی بناهای فرسوده‌ایست که قسمت‌های اصلی آن مانند: سقف، دیوار‌ها، ستون‌ها، کف و … همچنان سالم هستند و با یک مرمت خوب تا سال‌ها می‌توانند عمر کنند. مزیت بازسازی ساختمان نسبت به نوسازی هزینه کمتر، سرعت انجام بیشتر و دخالت کمتر در ترکیب بنا به خاطر عملیات ساختمانی سبک‌تر است.

⚡️قوانین بازسازی ساختمان چیست؟

?یکی از مهم‌ترین مسائل در هر پروژه ساختمانی، اطلاع از قوانین سازمان‌ها و نهاد‌های ناظر بر امر ساخت و ساز، مانند شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان است. در قوانین بازسازی ساختمان آمده است اگر قصد انجام تغییرات جزئی در نما یا وضعیت داخلی ساختمان را دارید، نیاز هیچ‌گونه مجوزی نداریم.

?در حالی که اگر تغییرات مورد نظر ما کلی‌تر و در قسمت‌های اصلی سازه یا ترکیب بنای اصلی باشد، باید از شهرداری برای این تغییرات مجوز بگیریم. برای مثال انجام هرگونه تغییر در دیوار‌های اصلی، وضعیت راه پله‌ها، وضعیت پارکینگ و … نیازمند اخذ مجوز از شهرداریست.

?خدمات:

?نصب کاشی و سرامیک
⚡️فرق بین کاشی و سرامیک چیست؟

به جز این که سرامیک دارای مقاومت بالاتری نسبت به کاشی است، امروزه تفاوت چندانی بین کاشی و سرامیک وجود ندارد. کاشی ها به طور کلی با روکش ها و لعاب های مختلف داری طرح و رنگ محتلفی می شوند، حال اگر این روکش از جنس سرامیک باشد، به آن کاشی سرامیک یا همان سرامیک می گویند، تنوع این محصولات بسیار بالاست. ولی کاشی سرامیک بیشتر در شرایطی استفاده می شوند که نیاز به مقاومت و دوام بالاتری است.

?موارد کاربرد کاشی سرامیک و کاشی در ساختمان

?کاشی استخری
?کاشی ضد اسید
?سرامیک کف
?کاشی حمام
?سرامیک راه پله
?کاشی سرامیک نمای خارجی
?سرامیک کف حیاط و پارکینگ
?کاشی دیوار
?سرامیک کف سرویس بهداشتی
?کاشی بین کابینتی

⚡️نصب کاغذ دیواری

رنگ کاغذ دیواری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این رنگ یک کاغذ دیواری است که مشخص می‌کند که آیا شما با توجه به طراحی داخلی فضای مورد نظرتان، می‌توانید آن را انتخاب کنید و یا باید به دنبال نمونه‌‌‌های دیگری باشید. کاغذ دیواری‌ها از حیث رنگ در دسته‌‌‌های ذیل قرار می‌گیرند:

?کاغذ دیواری با رنگ کاملا فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ غیر فانتزی
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های روشن
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های متنوع
?کاغذ دیواری با رنگ تیره
?کاغذ دیواری با رنگ‌‌‌های کلاسیک و …

هر کدام از کاغذ دیواری‌‌‌های فوق الذکر دارای کاربرد خاصی بوده که در هنگام خرید کاغذ دیواری باید مد نظر قرار دهید. توجه به این امر لازمه انجام یک خرید مطمئن و اصولی است.

به مدیریت: آقایان مقدم و ذوالفقاری

اجرای درب و پنجره دوجداره، تعویض پنجره های قدیمی با انواع برندها و تنوع رنگ و مدل،
اجرای انواع پرده ،شید، زبرا…
برای دفاتر کار، دفتر های مدیریتی، سالن‌های نمایشی و سالن اجتماعات

 

اجرای انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی
قابل شستشو در انواع مختلف و ترکیبی
اجرای کابینت و سازه های چوبی نرده و سراحی و اجرای دکوراسیون های چوبی
تعویض کاشی و سرامیک به صورت چسبی و دوغابی و یا ترکیبی

 

اجرای کابینت کلاسیک ،مدرن با انواع متریال ایرانی و خارجی
اجرای دکوراسیون داخلی، طراحی سه بعدی، به سلیقه مشتری با چیدمان وسایل
اجرای انواع کابین روشویی ،کاشی و سرامیک اجرای قاب های گچی و پی وی سی و تجهیزات سرویس بهداشتی و حمام
اجرای گچبری و نصب قاب، pvc ،چوب، پلی اورتان و انواع متریال
پروژه آرایشگاه Ella
بازسازی لابی و اجرای سقف کاذب مناسب محیط با کیفیت و قیمت مناسب
اجرای بازسازی کریدور
نصب دوش موزیکال در هنگام استفاده

 

 

 

تخریب ساختمان در تهران , بازسازی ساختمان در تهران , طراحی ساختمان در تهران , مجموعه ویستاوین , هزینه خدمات ساختمانی در تهران , نصب دکورهای چوبی , اجرای دکورهای تزئینی در تهران ,