✳ترازو باسکول تراز سنجش   

✳فروشگاهی صنعتی

✳فروش و تعمیرات 
✳ترازو،باسکول،کالباسبر،کشوی پول 
✳فروش حضوری و اینترنتی 
✳فروش بصورت نقد و اقساط 
✳خدمات پس از فروش محصولات

 

✳️ترازوی فروشگاهی چیست؟ 

ترازوی فروشگاهی وسیله‌‌ای است که شما به‌ عنوان فروشنده می‌توانید از آن استفاده کنید تا وزن اجسام را بسنجید.

شما می‌توانید با توجه به واحد اندازه‌گیری که می‌خواهید ترازو را برای خودتان خریداری کنید. در ایران معمولاً واحد اندازه‌ گیری گرم و کیلوگرم است.

با توجه به این موضوع، انواع مختلف ترازو هایی که در ایران وجود دارند براساس گرم و کیلوگرم تولید شده‌اند. ترازوهای فروشگاهی به منظور وزن کردن کالاهای مختلف در فروشگاه‌ها مورد استفاده قرار می گیرند، از یک سوپرمارکت کوچک تا یک هایپر مارکت، همه آنها نیازمند یک ترازوی فروشگاهی هستند. انتظاراتی که هر یک از صنف ها از این تجهیزات دارند با توجه به نیاز آنها متغیر است، معمولا ظرفیت این نوع از ترازوها بین 30 تا 70 کیلوگرم است.

🔻ترازوهای جدید محک🔻

🔻ترازوهای رادین🔻
✳باسکول های صنعتی و فروشگاهی 

انواع باسکول صنعتی و فروشگاهی از نظر ساختار ظاهری شبیه هم هستند، اما ظرفیت توزین باسکول‌های صنعتی بالاتر است و معمولا به باسکول‌های با قدرت بالاتر از 500 کیلوگرم، باسکول صنعتی گفته می‌شود و ظرفیت کمتر فروشگاهی نامیده میشود

انواع باسکول صنعتی در فروشگاه‌ها، انبارها، کارگاه‌ها، و کارخانه‌های صنعتی کاربرد زیادی دارند. بدنه انواع باسکول صنعتی باید به گونه‌ای ساخته شود که در برابر فشار و سنگینی و حتی ضربه، مقاومت زیادی داشته باشد.

🔻باسکول های محک🔻

🔻باسکول های پیام توزین🔻

✳انواع کالباس بر محک

کالباس بر محک مدل MS275A180

کالباس بر محک مدل MS275A180S

✳تعمیرات باسکول و ترازو تخصص ماست

پس از خرید ترازو و باسکول به صورت مداوم نیاز به مرکزی جهت مشاوره و راهنمایی و نیز انجام امور خدمات پس از فروش ایجاد می گردد ، ترازسنجش با سابقه ی دیرین در زمینه ی تعمیرات ترازو و باسکول در خدمت شماست .

 

مجموعه ترازو باسکول ترازسنجش در تلاش است تا با آگاهی بخشی به متقاضیان انواع ترازو و باسکول، محلی معتبر با پیشینه و سابقه کافی برای خرید ترازو برای شما قلمداد شود. در صورت نیاز به انواع ترازو و باسکول می توانید با ما در تماس باشید. ترازو یا باسکول خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

 

 

چگینی ترازو دیجیتال قزوین :

09191815803‎

🔽کانال روبیکا🔽

https://rubika.ir/taraz_sanjesh

مدیریت فروش و خدمات

chegin