Address & Contact

Our Address

اصفهان منطقه صنعتی کرسگان

Telephone

تعمیر زیربند بیل های مکانیکی یاسر

تراشکاری و تعمیر پین و بوش یاسر
🌀جزو مهمترین و لازم ترین ملحقات ماشین آلات راه سازی و عمرانی قطعات زیربندی است.لوازم زیربندی برای استفاده در بیل مکانیکی و بلدوزر چرخ زنجیری استفاده میشود دارند.

۰۹۱۳۶۵۷۵۰۴۹

☑️ زیربند بیل های مکانیکی

🌀زیربندی بیل مکانیکی و …. جزء جدانشدنی قطعات مکانیکی و اتصالات زیرین در بسیاری از ماشین آلات راه سازی است که شامل زنجیر بلدوزر، زنجیر بیل مکانیکی، چرخ زنجیر، کفشک ، رولیک بالا و پایین، تیغه، لینک، بوش و پین،شافت زنجیر سفت کن، گوشه، ناخن، چرخ جلو و دنده اسپراکت می شود.نوع و عملکرد قطعات زیر بندی ماشین آلات راه سازی شبیه هم می باشد. تفاوت این لوازم در ابعاد آنها به دلیل مدل های متفاوت کمپانی های گوناگون است.

☑️ پین و بوش دکل استیک و باکت بیل مکانیکی لودر و دیگر ماشین آلات راهسازی

🌀یکی از اجزای کلیدی در بخش قطعات فرسایش بیل مکانیکی بلدوزر لودر بیل بکهو بابکت و دیگر ماشین آلات راهسازی و معدنی پین ها بوش ها هستند پین و بوش عمدتا بیشتر در نقاطی از ماشین آلات دیده میشوند که محل تلاقی دو یا چند قسمت از ماشین می باشد و عمدتا به منظور جلوگیری از سایش و خوردگی آن قسمت و یا تسهیل در حرکت قسمت مورد نظر از آنها استفاده میشود. مواد اولیه مورد استفاده در فرآیند تولید پین و بوش بسته به شرایط میتواند طیف وسیعی از مواد را شامل شود که از پلاستیکهایی با آلیاژ مخصوص تافولادهای آلیاژی را شامل می شود.

🌀از رایجترین انواع پین و بوش در ماشین آلات راهسازی میتوان به  پین و بوش باکت بیل مکانیکی، دکل، استیک ،بیل پین و بوشهای سر و وسط چکش هیدرولیکی پین مندل دامپتراک و … یاد کرد عمده ترین و رایجترین متریال استفاده شده در فرآیند تولید پین و بوش میتوان به فولادهای آلیاژی MO۴۰ و CK۴۵ اشاره کرد.

☑️ یکی دیگر از کاربردهای بوش و پین در بیل مکانیکی

🌀بوش و پین زنجیر میباشد که جزء قطعاتی است که کفشکهای زنجیر بیل مکانیکی و بلدوزر را به هم وصل میکند.

🌀از دیگر کاربردهای آن میتوان به پین ناخن اشاره کرد که وظیفه ی حفظ اتصال ناخن به آداپتور را بر عهده دارد یکی از علت های فرسایش مدام پین و بوشها درگیری دائمی آنها با سطوح مختلف میباشد. علت استفاده از قطعات ماشین آلات راه سازی دلیل به استفاده زیاد ملحقات ،زیربندی فرسودگی و یا آسیب دیدن آنها میباشد ساعات کار طولانی و یا اتمام عمر مفید قطعات اهمیت تعویض لوازم یدکی را افرایش میدهد.

🌀قطعات زیربندی با کیفیت و قیمتهای متفاوت در بازار موجود می.باشد. با توجه تاثیر این قطعات بر طول عمر یکدیگر کیفیت بد یک جزء از این قطعات به دلیل در تماس بودن با قطعات دیگر باعث میشود عمر دیگر قطعات به شدت کاهش یابد و در طولانی مدت هزینه ی نگهداری و تعمیرات به صورت نا محسوسی بسیار افزایش خواهد یافت که با انتخاب پین و بوشهای با کیفیت بالا و متناسب با شرایط کارکردی مورد نظر و همچنین سرویس و نگهداری مداوم آن میتوان طول عمر آن را افزایش داد

مدیریت : یاسر امامی

۰۹۱۳۶۵۷۵۰۴۹

تراشکاری اصفهان , تعمیر انواع پین و بوش  , ماشین الات راهسازی یاسر در کرسگان ,  تعمیرزیربند بیل های میکانیکی یاسر در کرسگان اصفهان  ,