فروش انواع لوازم و موتور کشاورزی

♦️♦️این دستگاه عمیق کار هست برا کاشت گندم جو و نخود و غلات استفاده می شود . تولید شرکت ماشین برزگر همدان

♦️♦️دستگاه عمیق کار شامل دو مدل چرخ به نام های فشار لاستیکی و فشار فلزی تولید می شوند. دستگاه عمیق کار با چرخ فلزی مناسب زمین های سنگلاخی و چرخ لاستیکی مناسب سایر زمین ها است. این دستگاه قادر است میزان فاصله ردیف های کشت و مقدار ریزش بذر و عمق را تنظیم کند.

 

✳️ روتوتیلر چیست؟

♦️در این نوع سیستم خاک ورز با استفاده از تیغه های که بر روی یک محور نصب شده اند با حرکت چرخش حول آن تا عمق حداکثر 10 سانتی متر خاک را پودر کرده و آماده کاشت می نماید .

♦️تیغه ها به صورت مار پیچ بر روی محور گردنده قرار دارند تا در یک زمان بیش از یک تیغه با سطح زمین برخورد نداشته باشد . در صورتی که آرایش مار پیچی تیغه ها تامین نشود و در یک زمان بیش لز یک تیغه با زمین برخورد داشته باشد شخم ناهموار و لرزش و ضربه های بیش از حد به وجود می اید . این سیستم در خاکهای مرطوب و یا خاکهایی که امکان سله بستن آنها جود دارد توصیه می شود و از لحاظ زراعی برای نمحصولاتی که ریشه سطحی دارند مناسب می باشند .

♦️در این نوع خاک ورز محور گردنده در جهت چرخش چرخهای تراکتور می چرخد و در هنگام برش و نرم کردن خاک تمایل به جلو راندن تراکتور دارد .

✳️ کالتیواتور

♦️کالتیواتور یا روتاری نوعی ابزار یا ادوات کشاورزی می‌باشد که برای شخم زدن ثانوی یا مرحله ی دوم مورد استفاده قرار می‌گیرد. عملکرد روتاری خرد و پودر کردن خاک حاصل از شخم زدن می‌باشد در واقع با این ابزار مرحله دوم خرد کردن و شخم زدن انجام می‌پذیرد و کلوخ هایی که با ابزار خیش خرد نشده اند با استفاده از روتاری پودر می‌شوند.

♦️کاربرد روتاری و پودر کردن خاک هم قبل از کاشت و هم بعد از رشد محصولات به منظور از بین بردن علف‌‌‌های هرز مورد استفاده قرار می‌گیرد. (علف‌‌‌های هرز به گونه ای ریشه کن می‌شوند که به خاک احاطه کننده ی محصولات و ریشه ی آنها صدمه ای وارد نشود و در واقع برگ‌‌‌های آنها در زیر خاک دفن می‌شوند به گونه ای که دیگر عمل فتوسنتز به منظور رشد آنها صورت نمی‌پذیرد.)

✳️دستگاه گاو آهن

♦️♦️گاوآهن یا خیش ابزاری در کشاورزی برای کندن، زیر و رو کردن و شخم زدن زمین است که دارای تیغه یا تیغه‌های فولادی سنگین که به وسیله چهارپا به ویژه گاو بر روی زمین کشیده می‌شود. این ابزار با نوک تیز و برگشته به درون، سر آن را به گردن گاو یا به تراکتور می‌بندند و با آن زمین را شخم می‌زنند.

 مدیریت : جمشید یونسی دانشگر

شماره تماس:

09188116073

 

این موتور مدل 2010 چهار سیلندر 75 اسب بخار واقعی آچار نخورده کلا استاندارد بدون بخار مصرف سوخت پایین ساعتی 5 لیتر جهت آبکشی و نصب ژنراتور تا 60 کاوا قیمت 69

 

 

موتور رومانی تازه تعمیر میلنگ بیست با شاسی چرخ دار قیمت 69

تراکتور رومانی مدل 63 موتور گیربکس جک صفحه کلاج تعمیر اساسی شده قیمت 178

دیزل ژنراتور،موتور نود اسب بخار پلمپ در حد صفر ژنراتور 60 کاوا نو

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

ژنراتور 22/5 کاوا استانفورد موتور پرکنز سه سیلندر سیم‌پیچ فابریک قیمت 95

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

دیزل ژنراتور 32کاوا موتور چهار سیلندر فرگوسن اینگلیس پرکنز اینگلیس

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

اجرای انواع دیزل ژنراتور با موتور های کم مصرف و دائم کار
و تأمین قطعات موتور

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

ژنراتور 65kva با موتور چهار سیلندر صد اسب بخار استاندارد کم مصرف و دائم کار

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

‏این موتور چهار سیلندر صد اسب بخار آروید قدرت اندازه پرکنز شیش و بنز 911
قدرتش از رومانی و پرکنز و خاور بیشتر هست و 8 لیتر روغن میخوره و مصرف گازوئیل نصف رومانی داره

 

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

 

خرید و فروش تراکتور ,  ادوات کشاورزی ,  موتور دیزلی و ژنراتور در همدان , فروش موتور کشاورزی در همدان ,