فروش انواع سنگهای آنتیک و مصنوعی و کاغذ دیواری و آینه دکوراتیو و انواع چسب در یاسوج

✨فروش انواع سنگ های آنتیک و مصنوعی

✨فروش انواع کاغذ دیواری و آینه دکوراتیو

✨فروش انواع چسب های ساختمانی

🔴کاغذ دیواری

🔹کاغذ دیواری محصولی است برای پوشش دیوار‌های داخلی که امروزه در خانواده‌های ایرانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. کاغذ دیواری برخلاف محصول پوستر دیواری از یک طرح تکرار شونده و به حالت Pattern به چاپ می‌رسد. کاغذ دیواری در دیوارهای داخلی انواع ساختمان‌های مسکونی، تجاری و … استفاده می‌شود.

🔴سنگ دکوراتیو ساختمانی

🔹سنگ دکوراتیو ساختمانی که در بازار به سنگ آنتیک نیز معروف می باشد نوعی سنگ مصنوعی است که از خرده سنگ و ملات رزینی به وجود می آید. دلیل تولید سنگ های دکوراتیو ( آنتیک ) ساختمانی تمایل کاربران و معماران به داشتن سنگ ساختمانی مطابق با سلیقه خود از نظر رنگ، زیبایی، مقاومت و… می باشد.

🔹سنگ های آنتیک ساختمانی نیازی به پردازش مانند ساب و صیقل دادن ندارند و از زمان تولید تا نصب هیچ گونه پردازشی بر روی سنگ های مصنوعی انجام نمی شود، هزینه های محل سنگ از معدن و برشکاری و پردازش سنگ طبیعی از بین می رود و سنگ مصنوعی امروزه با روش های نوین علمی مانند روش نانو تولید می شوند.

🔹قواره ها و سایزهای سنگ مصنوعی مطابق با نیاز تولید می شوند و هرگز محدودیت اندازه در سنگ های آنتیک وجود ندارد. سنگ های مصنوعی آنتیک دارای مقاومت بالا، نفوذ آب بسیار پایین فرسایش پایین و مقاومت خمشی و فشاری بالایی هستند.

🔹انواع موزائیک های طرح ساده یا گرانیت توسط سنگ های آنتیک مصنوعی قابل ارائه می باشد. در خصوص محوطه سازی و سنگ فرش کف ساختمان انواع سنگ مصنوعی آنتیک مات و براق تولید شده است.

🔹با توجه به انعطاف بالای سنگ های دکوراتیو ساختمانی می توان جهت تهیه اجسام دو بعدی و سه بعدی مانند گلدان، مجسمه، کتیبه و… استفاده نمود.

🔹برای تزئین دکوراسیون اخلی منزل از روش ها و ایده های جذاب و جدیدی استفاده میشود که یکی از این ایده ها آیینه کاری منزل میباشد.

🔹آینه کاری دیوار و ستون منزل هم باعث جذابیت بیشتر خانه میشود و هم کاربرد های زیادی در خانه های بزرگ و کوچک دارد.

🔹این خدمات با استفاده از قسمت های کوچک آینه ها به شکل های مختلف صورت می گیرد که معمولاً با اشکال مختلف هندسی و گل و بوته آینه کاری در داخل ساختمان انجام می‌شود.

🔴آینه کاری چیست؟

🔹آینه کاری ایده ای زیبا برای دکوراسیون داخلی منزل است که با چسباندن تکه ها بزرگ و کوچک آینه به شکل های هندسی و گل و بته های زیباست که این هنر زیبا از هنر های ویژه هنرمندان ایرانی در دوره ساسانیان است.

🔹در هنر آینه‌کاری ، هنرمند آینه‌کار با استفاده از شیشه و برش آن به اشکال متنوع، فضایی درخشان و زیبا در بناها می‌آفریند که از بازتاب نور در قطعات بی‌شمار آینه تشعشع، درخشش و زیبایی در تزیینات بناها ایجاد می‌شود و پوششی بسیار مناسب و زیبا برای تزیین بنا از نظر استحکام و دوام است.

🔹متخصصین دکوراسیون داخلی با استفاده از متریال آینه در فضاهای داخلی اقدام به خلق طرح ها و ایده های جدیدی برای ایجاد فضاهای مدرن در دکوراسیون نمودند که با عنوان آیینه کاری مدرن شناخته می شود. این آینه ها بر اساس عملکردشان در سطوح مختلفی مانند دیوارهای داخلی، سقف ها، مبلمان و … پیاده می شوند. جنس آینه های مدرن از دو متریال شیشه و فلز نشات گرفته است که نوع فلزی از استقبال کمتری نسبت به نوع شیشه ای برخوردار است.

🔹آینه کاری دیوار خانه، سبب ایجاد نوعی درخشش و زرق و برق و به تبع آن جنبه لوکس بخشیدن به فضایتان خواهد شد. از طرفی استفاده از آینه در فضا سبب سبکی و در نتیجه بزرگتر جلوه دادن فضا می شود.

به مدیریت : آقای سروش عسکری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

نمایشگاه سنگ های دکوراتیو و تزئینی
انواع کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی
انواع آئینه های دکوراتیو…
فروش عمده ی انواع چسب و جلا دهنده ها..

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

آینه کاری

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

پوسترهای سه بعدی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

سنگ ها

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

کاغذ دیواری

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

تزئینات ساختمانی هفت سنگ عسکری در یاسوج , فروش انواع سنگ های آنتیک , سنگ مصنوعی  , سنگ آنتیک  , چسب ساختمانی , کاغذ دیواری , آینه دکوراتیو , انواع کاغذ دیواری , قیمت سنگ آنتیک , قیمت سنگ مصنوعی , قیمت آینه دکوراتیو , فروش کاغذ دیواری در یاسوج , فروش سنگ های آنتیک و سنگ مصنوعی در یاسوج ,