خرید و فروش ماشین های ایرانی و خارجی بابایی در لنگرود

✨خدمات تشخیص رنگ خودرو و خرید و فروش ماشین های ایرانی و خارجی
? تشخیص رنگ خودرو چیست؟

?یکی از مراحل کارشناسی خودرو، تشخیص و کارشناسی رنگ آن است. در کارشناسی رنگ خودرو، مشخص می‌شود که خودرو رنگ فابریک کارخانه را دارد یا مجددا رنگ شده است. این کار به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. در گذشته که روش‌های رنگ کردن خودرو، تعمیرات و صافکاری تا این اندازه پیشرفت نکرده بود، تشخیص رنگ شدگی خودرو کار راحت‌تری بود. اما حالا به لطف پیشرفت فناوری و ابزارهای کار، یک کارشناس بهتر می‌تواند این موضوع را تشخیص دهد.

? ضرورت تشخیص و کارشناسی رنگ خودرو

?هنگامی‌که خودروی کارکرده می‌خرید، طبیعی است است که در برخی از قسمت‌های بدنه آن خط و خش، رد کلید و نظایر آن وجود داشته باشد. این مسأله تا حدودی روی قیمت ماشین تأثیر می‌گذارد. برخی فروشندگان این موارد را از قبل رفع می‌کنند و احتمال دارد به شما بگویند که خودرو در برخی جاها رنگ شدگی دارد. اما برخی دیگر آنها را برطرف نمی‌کنند که رنگ اصلی کارخانه بماند و خودرو به نام خودروی رنگ‌شده فروخته نشود.

?اما در بسیاری از مواقع فروشنده یا بنگاه سعی می‌کنند رنگ شدگی خودرو را پنهان کنند و بسته به میزان مهارتی که در رنگ شدن خودرو به کار رفته است، ممکن است حرفشان باورتان شود. پیشنهاد ما این است که حتما مرحله کارشناسی رنگ را انجام دهید، زیرا ممکن است خودرو آسیب‌ها و خسارات شدیدی دیده باشد و شما بعد از خرید آن تا مدت‌ها فقط برایش هزینه کنید. این در حالی است که با تشخیص رنگ خودرو از این مشکل جلوگیری خواهید کرد.

? تشخیص رنگ ماشین با استفاده از ابزارهای کارشناسی

?گاهی اوقات شاید تشخیص رنگ خودرو بدون ابزارهای لازم برای کارشناس خبره هم به سادگی امکان‌پذیر نباشد. به‌همین‌دلیل برای این کار از دستگاه پیشرفته تشخیص رنگ دیجیتال استفاده می‌کنند که با توجه به ضخامت رنگ خودرو، به راحتی و با قطعیت اعلام می‌کند که خودرو رنگ شده است یا نه.

?وقتی یک لایه رنگ روی لایه رنگ اصلی اضافه می‌شود، مسلما در آن نقطه ضخامت رنگ بیشتر می‌شود. بنابراین تفاوت ضخامت رنگ در بعضی نقاط می‌تواند نشان دهد که خودرو رنگ شده است. اگر هم کل خودرو مجددا رنگ شده باشد، باز هم ضخامت لایه رنگ که از حدود ۴.۷ بالاتر برود، نشان‌دهنده این است که لایه رنگ دیگری روی رنگ فابریک خودرو آمده است.

مدیریت نمایشگاه اتومبیل: رضا بابایی
مدیریت تشخیص رنگ: امیر بابایی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تشخیص رنگ خودرو در لنگرود , تشخیص رنگ اتومبیل , کاربرد تشخیص رنگ خودرو , هزینه کارشناسی تشخیص رنگ خودرو , ضرورت تشخیص و کارشناسی رنگ خودرو , خرید و فروش ماشین های ایرانی و خارجی در لنگرود , تشخیص رنگ ماشین با استفاده از ابزارهای کارشناسی , تشخیص رنگ خودرو بابایی در لنگرود ,