تشریفات مجالس سما

اجرای‌جلوه های ویژه مه سنگین✅ ?اجرا در مراسمات عروسی مجلل و باشکوه. ?جشن های تولد و مراسمات نامزدی. ?مناسب برای رقص تانگوی عروس و داماد. ?کنسرت های موسیقی و برنامه های هنری و جشن های تولد. ?دوستان توجه داشته باشید مه سنگین همان دود نیست ?مه سنگین تاارتفاع ۱ متر از کف بالا می آید و برای تنفس مشکل سازنیست و اثر آن در هوا نمی ماند.برخلاف دود که تا ارتفاع چند متری بالا می آید و برای تنفس مشکل ساز و دارای بوی بد می باشد. ?از رویایی ترین روز زندگیتان به سادگی نگذرید? ❤️

همواره جهت برگزاری یک عروسی زیبا و فاخر نیازمند فضایی مناسب جهت برگزاری جشن عروسی خود هستیم تا هم فضایی چشم نواز را در رویایی ترین شب زندگی خود در خاطراتمان ثبت کنیم و هم به عزیزانی که میهمانمان هستند ارج نهاده و در محلی شایسته پذیرای حضورشان باشیم.

مناسب ترین فضا برای برگزاری تشریفات مجالس و ارائه خدمات با کیفیتِ عالی ، همخوانی داشتن با تعداد میهمان و فصل برگزاری مراسم و دهها مورد دیگر میباشد که با مشاوره گرفتن از خدمات مجالس کار آزموده ای مثل تشریفات مجالس هیراد این امر امکان پذیر است.

در همین راستا تشریفات مجالس هیراد با گلچین کردن فضا های امن و زیبا با در نظر گرفتن تمام جوانب اجرای موفق تشریفات عروسی و خدمات مجالس عالی برخی از باغ و سالنهای عروسی رویایی اختصاصی و یا طرف قرارداد خود را که از هر نظر قابل قبول میباشند را خدمت شما عزیزان معرفی مینماید

تشریفات عروسی شامل چه چیزهایی میشود؟

از همان آغاز مراسم عروسی تا پایان آن کارهای زیادی انجام میشود که شامل موارد زیر میشود.

خدمات مجالس عروسی

-مکانی برای برگزاری مراسم عروسی که میتواند تالار عروسی، سالن یا باغ تالار پذیرایی باشد.
– تزئینات محل برگزاری مراسم عروسی
– نورپردازی های مکان برگزاری مراسم
– ماشین عروس و تزئینات آن
– آتلیه (عکاسی،فیلمبرداری از مراسم)
– شمع آرایی
– گل آرایی
– موسیقی برای مراسم
– پذیرایی از مهمان ها
– صندلی ها و چیدمان جایگاه مهمان ها
– آرایشگاه عروس
– آرایشگاه داماد
– دسته گل عروس
– کیک عروسی
– سفره عقد
– کارت دعوت عروسی
و البته مواردی هم وجود دارد که از قلم افتاده اند و در لیست بالا گنجانده نشده اند

موسسات تشریفات مجالس عروسی چه وظایفی دارند؟

ساماندهی و برگزاری مراسم از لحظه شروع تا لحظه خروج مهمانان و عروس و داماد از تالار محل برگزاری آن، بر عهده موسسات تشریفات مجالس عروسی است.
تشریفات مجالس یعنی برگزاری کامل یک مراسم عروسی از ابتدا تا انتهای مراسم.
در ابتدای کار موسسات تشریفات مجالس عروسی وظیفه معرفی و انتخاب یک باغ عروسی، تالار عروسی و یا باغ تالار را برعهده دارند که نسبت به فصل برگزاری مراسم، میزان بودجه، تعداد مهمانان، سلیقه عروس و داماد، نوع مراسم و نحوه برگزاری مراسم عروسی بهترین گزینه ممکن را پیشنهاد می‌دهند.
تالار پذیرایی در فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان و ابتدای بهار که احتمال بارش باران وجود دارد، مناسب است.
در نیمه دوم فصل بهار و فصل تابستان به علت مساعد بودن وضعیت هوا می‌توان از این بین، باغ عروسی و یا باغ تالار را انتخاب کرد.
از دیگر وظایف و کارهای موسسات تشریفاتی مدیریت، تزئین اتاق عقد عروس، گل‌آرایی جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس با توجه به سلیقه وخواسته‌های عروس و داماد است که البته فراهم کردن ماشین عروس هم توسط این موسسات صورت می‌گیرد.
معرفی یک گروه موسیقی مناسب با معیارها، سلایق و اعتقادات عروس و داماد، از جمله کارهایی است که موسسات خدمات مجالس باید انجام دهند.
معرفی و انتخاب یک آتلیه عروس خوب با فضای زیبا برای عکس‌های عروس و داماد از دیگر وظایف آنها است. آتلیه و عمارت عکاسی برای تمام عروس و دامادها اهمیت زیادی دارد زیرا تمام لحظه‌ها و خاطرات زیبای مراسم عروسی توسط آتلیه ثبت می‌شود و موسسات تشریفات مجالس موظف هستند با توجه به خواسته‌ها، نیازها و سلیقه و بودجه عروس و داماد بهترین گزینه ممکن را به آنها معرفی کنند.
معرفی یک فروشگاه کارت عروسی خوب با تنوع زیاد در کارت‌ها به عروس و دامادها از دیگر کارهای این موسسات به شمار می‌رود.
انتخاب آرایشگاه سخت‌ترین کار عروس خانم‌هاست و موسسه تشریفات عروسی باید سالن زیبایی خوب و متناسب با سلیقه و بودجه آنها را معرفی کنند. همچنین این موسسات در انتخاب آرایشگاه داماد نیز می‌توانند گزینه مناسب را پیشنهاد دهند.
در کنار سالن زیبایی، خرید لباس عروس نیز برای عروس‌خانم‌ها بسیار اهمیت دارد و برای یافتن و انتخاب مزون عروس، موسسات تشریفاتی باید به عروس‌خانم‌ها مشاوره بدهند تا لباس عروس متناسب با سلیقه و بودجه خود را در کمترین زمان ممکن تهیه کنند.
معرفی شیرینی فروشی خوب برای تهیه کیک عروسی و شیرینی مراسم به عروس دامادها هم از دیگر وظایف تیم تشریفاتی است.
اما مهم‌ترین وظیفه موسسه تشریفات مجالس عروسی کترینگ عروسی است و مجموعه‌های تشریفات عروسی موظف هستند تا همه خدمات پذیرایی شامل سرو غذا، میوه و شیرینی، استفاده از تم عروسی مناسب، ظروف پذیرایی شیک و زیبا و استفاده از رومیزی‌های متناسب با تم عروسی و … را تدارک ببینند

مدیریت:خانم شیخ الاسلامی