تصفیه آب شارین

? شرکت شارین با سابقه بیش از ۵ سال در زمینه نصب و اجرا و تعمیرات و کلیه خدمات پس از فروش در رابطه با دستگاه های تصفیه آب خانگی ،دستگاههای تایوانی خود را با شرایط ویژه بصورت نقد و اقساط با نصب رایگان و ۱۸ ماه گارانتی عرضه می نماید

? ویژگی مهم این دستگاه ها،استفاده از تکنولوژی ROو قراردادن فیلتر mineral در مسیر تصفیه آب می باشد که با این کار تمامی آلایندگیهای موجود در آب حذف شده و مواد معدنی مورد نیاز بدن در حد استاندارد به آب اضافه می گردد

? خدمات شرکت شارین بصورت مادام العمر می باشد?
دستگاه تصفیه خانگی ازمایشگاهی و صنعتی

? خطرات کلر در استحمام

یکی از شوکه کننده ترین بخش های مشترک در تمامی مطالعات مذکور این است که بیش از دو سوم تماس زیان بار ما با کلر به علت استنشاق بخار و جذب پوستی به هنگام دوش گرفتن است.

یک دوش آب گرم، منافذ پوست را کاملا باز کرده و موجب تسریع جذب کلر و سایر مواد شیمیایی موجود در آب می شود. بخاری که در حمام استنشاق می کنیم، تا ۵۰ برابر سطح مواد شیمیایی موجود در آب شیر را شامل می شود زیرا کلر و اکثر آلاینده ها، بسیار سریع تر و در دمایی کمتر از آب تبخیر می شوند.

استنشاق، راه بسیار مضر تری برای تماس با کلر است، زیرا گاز کلر (کلروفرم chloroform) ی که استنشاق می کنیم، مستقیما وارد جریان خون می شود. زمانی که آب کلر زده می نوشیم، سموم موجود در آن، تا حدی توسط کلیه ها و دستگاه گوارش مان تصفیه می شوند.

بخار کلر، محرّکی قوی برای بافت های حسّاس و معابر نایژه در داخل ریه ها شناخته شده است که در جنگ جهانی دوم، به عنوان سلاح شیمیایی مورد استفاده قرار می گرفت.

استنشاق کلر، یکی از علت های مظنون آسم و برونشیت، مخصوصا در کودکان می باشد که در دو دهه ی گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر لانس والاس Lance Wallace از سازمان حفاظت محیط زیست، می گوید: «به احتمال قوی، علت اصلی افزایش مقادیر کلروفرم ناشی از کلر موجود در آب در تمامی خانه های امریکا استحمام است.»

کلر موجود در آب حمام، همچنین اثرات آرایشی بسیار بدی دارد، زیرا با از بین بردن رطوبت و قابلیت ارتجاعی پوست، موجب کاهش جوانی و طراوت ظاهرمان می شود.

هر شخصی که تا به حال در یک استخر حاوی کلر شنا کرده باشد، می تواند با توجه به تجربه ای که داشته است، اثرات ناگوار کلر بر روی پوست و مو را به خوبی درک کند.

نکته ی عجیب اینجاست که غالبا میزان کلری که در آب شیر یافت می کنیم، بیش از میزان توصیه شده ی استاندارد برای آب استخر است!

مدیریت:آقای میرزایی و امینی

تصفیه آب چیست , تحقیق در مورد تصفیه آب , دستگاه تصفیه آب دیجی کالا , قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی , تصفیه آب صنعتی , دستگاه تصفیه آب , قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی , دستگاه تصفیه آب ,