تعمیرات انواع کمپرسورهای برودتی، سرمایش کولر اتوبوس و باسازی الکتروموتورهای AC و DC خدمات سرمایشی جمادی

🔴 مجتمع تعمیرات تخصصی دستگاهای سرمایشی:

❄️ انواع کمپرسورهای: برودتی، چیلر، سردخانه، ایس بانک، هموژن و ….
❄️ یخ ساز، یخچالهای فروشگاهی پرده هوا، ژنراتورها، و کولرهای اتوبوس ، تعمیرات انواع کمپرسورهای برودتی ،باسازی الکتروموتورهای AC و DC

❄️ خدمات سرمایش کولر اتوبوس در محله سنگ کن ، با ابزار روز و قطعات لازمه و با کیفیت و قیمت مناسب اماده ارائه خدمات هستیم

⚡️ ساعت کاری :از ۸ صبح تا ۱۲ شب ،برای تعطیل نشدن سرویس شما اتوبوس داران هر ساعتی هماهنگ کنید

💥 ادعایی بر بهترین بودن نداریم ، همین که بهترین ها با ما هستند کافیست💥

شماره تماس :

09171346468

09370016468

🔻 نشانه های خرابی سیستم سرمایشی

❄️ کولر گازی باعث بالا رفتن غیرمنطقی هزینه برق و قبض برق شما شود (تفاوت قیمتی زیادی میان قبض قبلی و جدید وجود داشته باشد).

❄️ ممکن است به شکل مداوم و بی‌وقفه کار کند (اگر AC شما دائماً کار می کند و اصلا استراحت نمی کند، باید توسط کارشناسان نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی بررسی شود).

❄️ صدای دستگاه شما خیلی زیاد باشد (اگر پس از تعمیرات بی شمار، کولر شما همچنان صدای زیادی تولید می کند به طوری که حتی نمی توانید صدای تلویزیون خود را بشنوید، وقت آن رسیده است که آن را تعویض کنید).

❄️ رطوبت خانه شما زیاد باشد (سیستم های تهویه مطبوع با عملکرد مناسب طوری طراحی شده اند که رطوبت را از خانه شما خارج کنند. اگر متوجه انباشت رطوبت روی پنجره‌های خود می‌شوید یا بدون دلیل عرق می‌کنید، دستگاه خود را توسط متخصصان نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی بررسی کنید).

❄️ استشمام بوی دود یا بوی سوختگی پلاستیک (این بوها نه تنها برای شما می‌تواند ناخوشایند باشد، بلکه می توانند به طور بالقوه برای افراد مسن، کودکان خردسال و مبتلایان به آسم مضر باشند).

💠 تعمیر سیستم های سرمایشی در بندرعباس

🔰 تعمیر سیستم های سرمایشی یک کار کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد. بنابراین اگر تخصص و دانش این کار را ندارید بهتر است از دستکاری سیستم خودداری کرده و در اسرع وقت با کارشناسان نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی تماس بگیرید.

🔰 کارشناسان پس از حضور در محل سیستم شما را بررسی کرده، مراحل عیب یابی دستگاه را انجام داده و ایرادات تشخیص داده شده در آن را رفع می‌کنند. ایرادات پیش امده در کولر می‌توانند دلایل متعددی داشته باشند که قطعی کردن هر یک از این ایرادات صرفا پس از عیب یابی و بررسی دستگاه امکان پذیر است.

❄️ تعمیرات تخصصی چیلر

⚜️ از آنجایی که ساختمان چیلرها نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع کمی پیچیده تر می باشد. تعمیرات چیلر نیازمند بهره مندی از تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی و کارخانه ای در بازه های زمانی منظم به منظور تعمیر ، سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و سرویس چیلر و تعمیر چیلر به بهترین شکل به انجام برسد.کلیه تعمیرکار,سرویسکار چیلر که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی داری تجربه و مهارت کافی در زمینه نگهداری و تعمیر چیلر هستند.

مدیر فنی :آقای جمادی

شماره تماس :

09171346468

09370016468

 

 

تعمیر و اورهال کامل

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

نمایی از پمپهای موتور خانه ، فسا خدمات سرمایش جمادی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تعویض شیر سرمایس و گرمایش چیلر تراست با کندانسور هوایی، دانشگاه دولتی فسا، خدمات سرمایش جمادی

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

تعمیر و بازسازی لولهای مسی ، وان
یخسازی فریونی صد قالب،کشتارگاه مرغ فسا،09171346468
خدمات سرمایش جمادی

 

 

 

تعمیرات تخصصی دستگاه های سرمایشی , تعمیرات تخصصی یخچال فروشگاهی  , خدمات سرمایشی جمادی در بندرعباس  , تعمیرات انواع کمپرسورهای برودتی , سرمایش کولر اتوبوس ,  باسازی الکتروموتورهای  AC و DC  , چیلر  , یخ ساز , یخچالهای فروشگاهی پرده هوا ,  ژنراتورها ,