Address & Contact

Our Address

تهران ،صادقیه ،بلوار فردوس غربی ،چهار راه شقایق

اجرای عایق بندی لوله کشی و کاشی کاری محمد یاری در صادقیه تهران

🔹 خدمات ساختمانی آرتین انجام کلیه کارهای ساختمانی صفر تا صد… از پی تا کلید

🔹 انجام کلیه کارهای ساختمانی اعم از کاشی سرامیک لوله کشی سرد و گرم و پکیج و شوفاژ نقاشی کابینت… کناف سقف و غیره

🔹 انجام عایق بندی سرویس با ضمانت

🔹 اجرای قیرگونی و ایزوگام پشت بام و همینطور آسفالت خیابان و محوطه

🔹 انجام کلیه کارهای ساختمانی از صفر تا صد در تهران و حومه

🔹 انجام کلیه کارهای ساختمانی در تهران و شمال

🔹 نظارت در اجرای ساختمان

🔹 با بکارگیری نیروهای حرفه ای و کار آزموده زیر نظر مهندسین مجرب

🔹 اجرای کار و کلیه طرحها در کوتاهترین زمان ممکن

🔹متعهد به اجرای قرارداد

🔹 خوشروئی و خوش قولی در حین انجام کار

🔹 جلب رضایت مشتری

🔴 لوله‌کشی ساختمان

لوله‌کشی ساختمان بخشی از تاسیسات ساختمان است. لوله کشی ساختمان در حال ساخت با لوله کشی به منظور بازسازی ساختمان دو مسئله کاملاً متفاوت است. در ساختمان های نوساز با توجه به اینکه تاسیسات ساختمان از روی نقشه پیش میرود دست سازنده ساختمان در جایگذاری تجهیزات و لوازم بازتر است اما در بازسازی لوله کشی ساختمان با توجه به محدویت های موجود دست مهندس طراح اندکی بسته است. لوله کشی ساختمان به دو قسمت اصلی لوله کشی حمام و دستشویی و لوله کشی آشپزخانه تقسیم میشود. برای لوله کشی حمام و دستشویی به لوله کشی آب گرم و سرد و فاضلاب نیاز است و برای لوله کشی آشپزخانه علاوه بر لوله کشی فاضلاب و آب گرم و سرد به لوله کشی گاز نیز نیاز است

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

🔴 کاشی کار و سرامیک کاری

یکی از رایج ترین روش های پوشش نهایی کف و دیوار ساختمان، کاشی کاری و سرامیک کاری است. کاشی و سرامیک نوعی مصالح ساختمانی هستند که نه تنها برای تزئینات داخلی و خارجی بلکه به عنوان عایق رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند.

کفپوش و دیوارپوش حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه معمولاً از جنس سرامیک و کاشی می باشند، زیرا آن ها در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و آسیب نخواهند دید.

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

کاشی کاری و سرامیک کاری کار ساده ای نیست و باید توسط افراد ماهر و حرفه ای انجام شود. در حال حاضر به دلیل تنوع بسیار بالای این مصالح حتماً باید یک معمار ماهر نسبت به نصب آن ها اقدام نماید، زیرا پیچیدگی هایی در حین کار وجود دارد که یک فرد معمولی نمی تواند از عهده آن ها بربیاید.

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

🔴عایق بندی ساختمانی چیست؟

هر چیزی که مانع عبور جرم و انرژی شود، عایق می‌گویند. عایق‌ها موادی هستند که به صورت پوشش روی سقف، کف و دیوارهای ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های ساختمانی استفاده‌های متفاوتی دارند. بعضی از آن‌ها برای جلوگیری از رد و بدل شدن حرارت یا سرما در ساختمان به کار می‌روند. عایق‌های رطوبتی برای جلوگیری از ورود و خروج آب و رطوبت و عایق‌های صوتی برای کنترل صدا و کاهش آلودگی صوتی در ساختمان، استفاده می‌شوند.

⚡️چرا باید عایق بندی کنیم؟

نقش‌ مهم عایق در ساختمان را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

کاهش اتلاف انرژی
کاهش آلودگی صوتی
حفاظت از ساختمان در برابر آتش سوزی
افزایش دوام سازه
ایجاد آسایش گرمایشی و سرمایشی برای ساکنین

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

⚡️قیرگونی چیست؟

قیرگونی نوعی ورقه سنگین است که در ساخت و ساز از آن استفاده می‌شود. این ورقه‌ها با آغشته کردن نوعی کاغذ، فایبرگلاس حصیری و گونی به قیر ساخته می‌شوند. با این ترکیب، ماده‌ای ضدآب تولید می‌شود که اصولاً از آن برای پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود.

قیرگونی تقریباً مانند ایزوگام است با این تفاوت که در قیرگونی از آسفالت استفاده نمی‌شود، در صورتی که در ساخت ایزوگام از آسفالت استفاده می‌شود. با وجود این تفاوت، از این دو محصول به یک هدف استفاده می‌شود و گاها از این دو به جای یکدیگر استفاده می‌کنند و تفاوتی برای آن‌ها قائل نمی‌شوند.

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

کناف

✨کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … هستند. کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

✨از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند.

خدمات ساختمانی آرتین در صادقیه تهران

 

 

 

پروژه در حال بازسازی و تعمیرات

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

انجام کلیه کارهای ساختمانی صفر تا صد , کاشی و سرامیک در تهران ,  لوله کشی سرد و گرم در تهران , لوله کشی سرد و گرم و پکیج و شوفاژ در تهران , کناف سقف در تهران , قیرگونی و ایزوگام  در تهران  , انجام عایق بندی در تهران , خدمات  ساختمانی محمد یاری , خدمات ساختمانی محمد یاری در صادقیه , خدمات ساختمانی محمد یاری در تهران , خدمات ساختمانی در تهران , شرکت خدمات ساختمانی , اجرای عایق بندی محمد یاری در صادقیه تهران ,  لوله کشی محمد یاری در صادقیه تهران ,  کاشی کاری محمد یاری در صادقیه تهران ,