Address & Contact

Our Address

تهران،جاده واوان،خیابان آزادگان،خیابان تیموری،کوچه یاس ۲،پلاک ۱۳

Telephone

شرکت پایا بالابر سورین

✳️لیفتراک 

🔺لیفتراک از ماشین‌‌‌های ضروری در صنعت می‌باشد که از آن برای حمل و جابه جایی انواع بار استفاده می‌شود. لیفتراک‌ها در اوزان مختلف تولید می‌شوند.

لیفتراک وسیله ای است که دارای دو شاخک در جلو بوده و برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جا به‌ جایی از آن استفاده می‌شود.

🔺در این ماشین صنعتی مدرن، شاخک‌ها به شکل‌‌‌های مختلفی تولید می‌شوند و دکل‌‌‌های عمودی که در آن وجود دارد، برای بالا و پایین کردن و جابه‌جایی انواع بار مانند مثل جعبه پالت، لوله و ورق بشکه و … استفاده می‌شود. از لیفتراک می‌توان در فضای داخل ساختمان و بیرون از ساختمان استفاده کرد.در بازار انواع مختلفی از لیفتراک وجود دارند.

🔺مانند سایر محصولات صنعتی، لیفتراک‌ها نیز برای کار از استانداردهای بین ‌المللی تبعیت می‌کنند. از انواع رایج لیفتراک در صنعت می‌توان به لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز اشاره کرد.

🔺هنگام خرید یک لیفتراک باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.‌از جمله این عوامل می‌توان ایمنی لیفتراک، قیمت لیفتراک، کارایی لیفتراک، کارخانه سازنده و خدمات پشتیبانی آن را نام برد.

✳️دکل

💫همانطور که می دانید دکل، یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده لیفتراک است. دکل در حقیقت نقش اساسی را در بالا بردن و حمل بار ایفا می کند.

💫پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه از لیفتراک استفاده کنید، اطلاعات کاملی در مورد دکل لیفتراک به دست بیاورید.پیش از روشن کردن لیفتراک باید دکل آن را به دقت بازرسی کنید تا مطمئن شوید به درستی کار می کند.

💫برخی از اصطلاحات تخصصی در مورد دکل لیفتراک وجود دارند که آن ها را در اینجا برای شما بیان می کنیم.ارتفاع بالابری (Lift Height): ارتفاع بالابری به ارتفاعی گفته می شود که چنگال های لیفتراک در بالاترین وضعیت خود قرار دارند.

✳️تایرها 

💫تایرها مهم ترین قطعات لیفتراک ها هستند که موجب سهولت حرکت و افزایش قدرت مانور در موقعیت های مختلف را برای دستگاه می باشد.استفاده نادرست و عدم نگهداری اصولی از تایرها می تواند هزینه های زیادی را به صاحبان این دستگاه ها و همچنین کسب و کارها تحمیل کند.

به مدیریت:سید مهدی موسوی

 

خرید و فروش قطعات و تعمیرات تخصصی لیفتراک شرکت پایا بالابر سورین در تهران , خرید قطعات لیفتراک در تهران , فروش قطعات لیفتراک در تهران ,  تعمیر قطعات لیفتراک در تهران , تعمیرات تخصصی لیفتراک در تهران , شرکت پایا بالابر سورین در تهران , شرکت پایا بالابر سورین , هزینه تعمیرات لیفتراک در تهران , قیمت قطعات لیفتراک در تهران ,