تعمیرات تخصی لوازم خانگی شرکت سیسم گستر سها

? این شرکت کار خود را با ارائه همه نوع خدمات تعمیری برای مشتریان آغاز کرد. امروزه به عنوان یکی از شرکتهای شناخته شده و معتبر در زمینه تعمیرات به هموطنان عزیز خدمت می کند. مهمترین هدف شرکت خدماتی کارا سرویس ارائه خدمات با کیفیت و به مشتریان خود است. اعتقاد ما در شرکت حفظ محیط سالم, شاداب و متنوع کاری است برای حفظ روحیه همکاران خود در بهترین شرایط در جهت بهبود خدمات خود می باشد.

♻️ چشم انداز شرکت

? ارائه خدمات با کیفیت برای جلب رضایت مشتریان.
? اعتقاد به دنبال کردن موضوعات اخلاقی با جدیت تمام
? تلاش برای داشتن محیط کاری دوستانه و سالم.
? ترجیح کیفیت به کمیت برای پیشرفت دائمی و با شیب کم به جای پیشرفت سریع ولی موقت.

♻️ ماموریت ما

? جلب رضایت مشتریان.
? ارائه خدمات پویا, کارآمد و موثر برای مشتریان.
? ارائه خدمات با کیفیت تر و بدون تاخیر برای مشتریان.
? انجام امور تحقیقی همزمان با امور اجرایی برای ارائه خدمات به روز.

♻️ اعتماد سازی

? یکی از ارکان مهم در شرکت های خدماتی جلب اعتماد مشتریان می باشد. شرکت با ارائه توضیحات و استفاده از سرویس کاران مجرب در تمام سالهای فعالیت خود سعی در جلب اعتماد مشتریان و ارائه خدمات بدون تحمیل هزینه های اضافی را داشته است.

♻️ کیفیت

? تلاش ما در همواره ارائه خدمات با کیفیت برای پرهیز ار تحمیل هزینه های بعدی و ارائه مشاوره های لازم برای کمک به ارتقاء دانش کاربران و جلوگیری از پیش آمد های مشابه و استفاده بهتر از محصولات بوده است.

♻️ سرعت عمل

? در طول سالیان شرکت تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا با استفاده از بازخورد های مشتریان محترم، ایرادات ساختاری و اداری را برطرف و در جهت افزایش سرعت خدمت رسانی به شما عزیزان قدم بردارد.

تعمیرات لوازم خانگی ایرانی وخارجی
لباسشویی. ظرفشویی. یخچال. سایدبای ساید
الجی. بوش. سامسونگ. آرچیلیک. بکو. آریستون. ایندزیت. پاکشوما. زیمنس. الکترولوکس. کندی. دوو.

مدیریت:آقای محسن ابراهیم پور

 

اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی , تعمیرات لوازم خانگی آنلاین , آموزش رایگان تعمیرات لوازم خانگی , نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی , تعمیر لوازم خانگی در منزل , دانلود فیلم آموزش تعمیر لوازم خانگی  , شرکت تعمیرات لوازم خانگی , تعمیر لوازم خانگی ,