Address & Contact

Our Address

یزد ، خیابان ایت الله کاشانی ، بعد از سازمان اب ، روبه روی پاساژ ولیعصر

تعمیرات صندلی جک دار و گردان و اپنی و آموزشی ونوس

🪑 تعمیرات صندلی اداری و گردان

تعمیرات صندلی جک دار و گردان و اپنی و آموزشی ونوس

09133529987

03536242811

🪑 در این روزها به دلیل افزایش قیمت صندلی‌ اداری برای خرید، گزینه تعمیر صندلی را می‌توان بهترین انتخاب برای داشتن یک صندلی جدید دانست. تعمیرات صندلی چرخدار و یا هر صندلی چرخدار و یا ثابت هزینه‌های مارا نسبت به خرید یک صندلی جدید بسیار کاهش می‌دهد.

🪑 تعمیرات صندلی از معدود خدماتی است که اگر به درستی انجام شود، حتی می‌تواند از یک صندلی نو و جدید کارایی و زیبایی بیشتری داشته باشد. فقط به شرط آنکه از تعمیر کاران باتجربه و حرفه‌ای برای تعمیرات مبلمان اداری خود استفاده کنیم.

🪑 تعمیر جک صندلی اداری

در سبک زندگی جدید امروزی معمولا افراد زمان بسیار زیادی را در محل کار باید روی صندلی پشت سیستم بگذرانند و کار کنند. از طرفی استفاده طولانی مدت از صندلی به مرور زمان منجر به خراب شدن و شکستگی آن خواهد شد. همچنین اینکه نشستن بر روی یک صندلی خراب که جک آن شکسته بسیار آزار دهنده می‌باشد و بسیار می‌تواند روی عملکرد شما تاثیر بگذارد. با این وجود بهتر است بدانید که می‌توانید با تعمیر جک صندلی اداری تان به میزان زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

🪑 بیشترین موارد خرابی صندلی

خرابی فوم و ابر صندلی اداری: زمانی که اقدام به شست و شوی روکش صندلی می کنیم، فوم و ابر صندلی خراب می شوند.

شکستگی چرخ و یا عدم روانی چرخ‌ها: در زمان استفاده از صندلی بر روی فرش، پرز و کرک داخل چرخ می رود و باعث شکستگی و یا عدم روانی چرخ ها می‌شود.

شکستگی یا صدا دار بودن قاب فنر پشت صندلی: کار قاب فنر پشت صندلی، تنظیم نرمی و صفتی پشت صندلی است که اگر بیش از حد سفت شود به علت فشار به صدا درمی آید یا شکسته می شود.

یکی دیگر از موارد خرابی صندلی ، خرید صندلی ارزان است. صندلی های ارزان در کمترین زمان ممکن کیفیت خود را از دست خواهند داد.

🪑 از صندلی خود به درستی استفاده کنید

در زمانی که جک صندلی بالا است، روی آن نپرید این کار باعث می شود جک صندلی خراب شود و دیگر قابل استفاده نباشد. (جک بالا و پایین نمی رود) در زمان نشستن روی صندلی روی نوک صندلی ننشینید یا وزن زیادی به نوک صندلی وارد نکنید. این کار باعث می شود تخته لایی صندلی به مرور زمان بشکند یا خم شود. در زمان نشستن روی صندلی، روی دسته های صندلی وزن خود را قرار ندهید.

این کار باعث می شود دسته های صندلی بشکند یا فشار زیادی به قسمتی از نشیمن گاه صندلی وارد کند و باعث شکستن آن شود. صندلی هایی که روکش پارچه دارند شستشو ندهید یا با دستمال نمدار آن ها را تمیز نکنید. این کار باعث می‌شود که فوم یا ابر صندلی از بین برود.

تا جایی که امکان دارد صندلی را روی فرش قرار ندهید. این کار باعث می شود که کرک و مو به چرخ‌های صندلی گرفته شود. مراقب دکمه‌های پشت شلوار خود باشید که این دکمه ها باعث پارگی پارچه یا چرم صندلی می‌شوند.

مدیریت : رجبی

علت پایین رفتن جک صندلی , تعمیر جک صندلی در محل , تعمیر جک صندلی آرایشگاه , تعمیر صندلی اپن , تعمیر صندلی در منزل ,