تعمیرات و بازسازی و خرید و فروش جرثقیل رحیمی

✅ارائه ی خدمات به سراسر ایران

✅کلیه ی جرثقیل ها از تجهیزات و قوانین مکانیکی ، هیدرولیکی ، برقی و پنوماتیکی برای بلند کردن و پایین اوردن بار استفاده می کنند . طراحی جرثقیل مطابق با استاندارد های معتبر و مورد تایید صورت می گیرد . تمامی مواد و تجهیزات به کار رفته در ساختمان جرثقیل مطابق با استاندارد های رایج است.

به مدیریت:حسین رحیمی

?درمجموعه تعمیرات و بازسازی و خرید و فروش جرثقیل رحیمی کلیه خدمات تعمیر و نگهداری در محل استقرار دستگاه،با مدیریت واحد امکان پذیر خواهد بود.?

?جابجایی دستگاههای خودپرداز و کارخانجات
حمل خودرو تصادفی
حمل خودرو صفر کیلومتر
حمل خودروهای تصادفی
بالابر و جرثقیل?

?پرسنل متخصص ما با کلیه تخصص های مورد نیاز آماده اند که موارد معیوب و مستحلک را در اسرع وقت مورد بازسازی و تعمیرات قرار دهند.?

?پاسخگویی در اسرع وقت و فوری
حمل خودرو تصادفی ٫ حمل خودرو به سراسر استان تهران
با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت?

?خرید و فروش جرثقیل توسط مدیریت مجموعه جناب آقای رحیمی
اجاره جرثقیل
تعمیرات و بازسازی
در هر ساعت از شبانه روز?

?تعمیرات و بازسازی و اجاره جرثقیل رحیمی افتخار این را دارد که جابه جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن‌های متفاوت در تمام استان تهران و سراسر ایران با کمترین زمان ممکن انجام دهد. همچنین اگر پروژه و حجم کاری شما بالا است می‌توانید حمل و نقل خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید و در صورتی که نیاز به اجاره جرثقیل سنگین و سبک دارید می‌توانید. با کارشناسان ما در تماس باشید و با مشاوره نوع مناسب جرثقیل را برای اجاره انتخاب کنید.?

?خدمات جرثقیل رحیمی به صورت یکسره ۷ روز هفته، در استان تهران و حومه با دارا بودن بروزترین ماشین آلات سنگین و سبک و تیم حرفه ای همراه شما در زمینه های حمل و نقل و درخواست جرثقیل و اجاره جرثقیل و خرید و فروش جرثقیل همچنین اجاره بالابر و تعمیرات و بازسازی جرثقیل می باشد.?

۱۰۰% تضمینی!
?هیچ تبلیغی بهتر از یک بار امتحان کردن نیست?

خدمات جرثقیل ,  انواع جرثقیل ,  جرثقیل شبانه روزی ,  حمل و جابه جایی با جرثقیل ,  خدمات جرثقیل در تهران ,