خدمات فنی گیربکس و سیستم انتقال قدرت اصفهان کت در اصفهان

? خدمات فنی اصفهان کت

? تعمیرات و نگهداری دستگاه های راهسازی هیدورلیک

? گیربکس و سیستم انتقال قدرت

❇️ماشین آلات راهسازی چیست؟

ماشین آلات راهسازی و معدنی از جمله ماشین های سنگینی هستند که انجام پروژه های عمرانی و معدنی را آسان می کنند. برخی از فعالیت هایی که جهت احداث جاده، راه و بسیاری از موارد دیگر انجام می شوند؛ سنگین هستند و بدون استفاده از ماشین آلات مخصوص انجام آن ها امکان پذیر نخواهد بود.
انواع مختلف این ماشین آلات کار خاصی را برای پیشبرد اهداف این دسته از پروژه ها انجام می دهند. نکته ای که در این بین بسیار حائز اهمیت است؛ توجه به سختی کار و انجام کارهای سنگین با استفاده از این تجهیزات خواهد بود.

ماشین آلات دارای بخش های مختلفی هستند که وجود هر یک از آن ها جهت انجام کار لازم و ضروری است.این قطعات از جمله:

?چهار شاخ بلدوزر
? کمپرسور
? لودر
? غلطک
? چکش هیدرولیکی
? اسکریپر
? و بسیاری موارد دیگر

❇️تعمیر پمپ هیدرولیک

همیشه پس از مدتی مشتریان از افت تدریجی یا ناگهانی در فشار که باعث کاهش قدرت یا سرعت سیلندر می شود ناراضی اند. علل اصلی خرابی پمپ هیدرولیک فشار هایی غیر استاندارد که دارندگان پمپ هیدرولیک بدون در نظر گرفتن قدرت پمپ به آن وارد می کنند. اما جدای از این موارد هر محصولی هم عمری مفید خاص خود را نیز دارد. حال اینکه اگر با شش مورد زیر روبه رو شدید تعمیر پمپ هیدرولیک خود پی ببرید که این دو مورد عبارتند از:
? افت تدریجی یا ناگهانی در فشار که باعث کاهش قدرت یا سرعت سیلندر می شود.
?سیلندر زیر بار متوقف شده و اصلا حرکت نکند که اغلب کاهش قدرت با افزایش صدای پمپ همراه است.
? کمبود دبی ، سرو صدا و ارتعاش و زوزه پمپ
? حرارت بیش از حد
? حرکات غلط عمل کننده
? استهلاک سریع قطعات

به مدیریت:جعفرزاده

 

 

 

 

 

 

 

ماشین آلات راهسازی , انواع ماشین آلات راهسازی , تعمیرات و نگهداری انواع ماشین آلات راهسازی در اصفهان , ماشین سازی اصفهان کت در اصفهان , خدمات فنی اصفهان کت , دستگاه های هیدرولیک راهسازی , تعمیرات گیربکس و سیستم انتقال قدرت ,