Address & Contact

Our Address

سمنان

Telephone

تعمیرات و پخش صندلی و ملزومات اداری نشاط

⚡️تجهیزات محیط کار یکی از مسائل بسیار مهمی است که کیفیت کار کارکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هر دفتر و اداره‌ای باید تجهیزات مناسب و استاندارد را برای کارکنانش فراهم کند. کارمندان ساعت‌ها پشت سیستم کامپیوتر و میز می‌نشینند و بیش از ده ساعت از هر روز خود را بر روی صندلی‌های اداری می‌گذرانند به همین دلیل مدل صندلی و میز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

⚡️صندلی اداری باید مطابق با اصول استاندارد و فرم بدن انسان طراحی شده باشد در غیر این صورت ممکن است بدن انسان به‌خصوص ستون فقرات و گردن آسیب ببیند. صندلی‌های استاندارد اداری به شکلی ساخته می‌شوند که گودی و قسمت‌های دیگر کمر را پوشش می‌دهند و سبب آسیب در بلندمدت نمی‌شوند.

🔻انواع صندلی اداری

💠صندلی اداری در سایز‌ها و مدل‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود و جنس آن‌ها عموماً از پلاستیک و فلز است. برخی از آن‌ها ساکن هستند در حالی که نمونه‌های حرفه‌ای‌تر آن‌ها قابل حرکت و به صندلی‌های اداری چرخدار معروف هستند. برخی از صندلی‌های اداری قابلیت تنظیم پشتی دارند و می‌توان آن‌ها را مطابق با قد و ارتفاع میز تنظیم کرد.

💠همچنین برخی از آن‌ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند و می‌توان قد صندلی را مطابق با زیرپایی یا سطح زمین تنظیم کرد. کفی و پشتی صندلی‌ها از جنس چرم و پارچه هستند و می‌توان رنگ آن را مطابق با دکوراسیون اتاق کار یا میز انتخاب کرد و از یک محیط کار دلپذیر لذت برد. برخی از صندلی‌های اداری برای میزهای مدیریت طراحی شده‌اند؛ این نمونه‌ها دارای پشتی بلندتری هستند و نسبت به صندلی‌های اداری دیگر به فضای بیشتری احتیاج دارند.

💠صندلی‌های اداری برخلاف دیگر صندلی‌ها و مبلمان از چوب ساخته نمی‌شوند و نسبت به مبلمان منزل انعطاف بیشتری دارند و در درازمدت ایجاد خستگی نمی‌کنند. همچنین در قسمت دسته‌ی صندلی‌های اداری پدهای نسبتاً نرمی وجود دارد تا افراد هنگام کار کردن آرنج دستان را بر روی آن‌ها قرار دهند تا در دراز مدت دچار خستگی نشوند.

🔴خرید میز اداری

⚜️خرید میز اداری یکی از نکاتی است که می تواند به صورت مستقیم روی ظاهر دفتر کار و دکوراسیون کلی تاثیر گذار باشد. به همین خاطر باید به نکات مختلفی توجه کنید تا بتوانید بهترین محصول را بسته به نیاز و البته فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.

💠ابعاد مناسب برای میز اداری

🔰در زمان خرید اینترنتی میز اداری، توجه به ابعاد و سایز آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تمامی میزهای اداری بر اساس اندازه استاندارد و ابعاد مشخص ساخته می شوند. اما برخی از میزها ممکن است سایز کوچکتر و یا بزرگ تری نیز داشته باشند که در این صورت باید در خرید میز اداری حتما به مقدار فضای در دسترس اداره نیز توجه شود. اصولا میزهایی که دارای ابعاد کوچک باشند، کشوهای بیشتری دارند تا لوازم غیر ضروری در آنها قرار گیرد همچنین سبب نظم دادن در محیط کار کارمندان خواهد شد. در هر صورت اگر به دنبال یک میز با ابعاد استاندارد هستید باید بدانید یک میز استاندارد حدودا یک متر عرض دارد و در اغلب محیط های اداری این ابعاد بسیار مناسب است.

💠داشتن کشو و دراور

🔸خرید یک میز با کشو و فضای اضافی برای نگهداری لوازم ضروری کمک زیادی به مرتب بودن فضای کار شما خواهد کرد. شما می توانید تمامی برگه ها و لوازمی که ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید را داخل کشوی میز قرار دهید تا در زمان نیاز به آن‎ ها دسترسی داشته باشید.

🔴ارگونومی میز اداری

⚡️یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان خرید میز اداری مد نظر قرار دهید ارگونومی و میزان راحتی آن است. کارمندان روزانه چندین ساعت از میز اداری استفاده می کنند و در صورتی که مسائل مربوط به ارگونومی در آن رعایت نشده باشد، علاوه بر اینکه بهره وری آن ها پایین خواهد آمد ممکن است در طولانی مدت هم دچار آسیب های فیزیکی و بدنی شوند. به همین دلیل اگر یک میز مناسب تهیه کنید، می توانید از تمامی این مشکلات جلوگیری کنید.

به مدیریت : میثم نوحیان

 

 

 

تعمیرات و پخش صندلی و ملزومات اداری نشاط در سمنان , صندلی و ملزومات اداری , پخش صندلی اداری در سمنان , ملزومات اداری نشاط در سمنان , تعمیرات صندلی اداری در سمنان ,